Mi się wydaje, że problem tkwi gdzie indziej - za duże wymagania.
Ostatnio testowałem kilka tytułów i ja też mam podobny problem. Drażnią mnie te drobne przekłamania w grafice przerenderowanych teł. Można to zniwelować rezygnując z pluginów wykorzystujących akcelerację, ale to natomiast raczej negatywnie wpływa na jakość grafiki 3D. Coś za coś. W zależności od tytułu różny stopień jest tych przekłamań. FF7 jest jednym z tych, gdzie grafika ma spore błedy.
Polecam jeszcze pobawić się ustawieniami pluginów graficznych na żywo - tzn. podczas gry potestować różne ustawienia tymi sześcioma klawiszami nad strzałkami. Czasami można uzyskać znośne rezultaty.
Pozdrawiam.
Mały.. problem z teksturami w grasz typu FF7 i podobnych.
-
- TROLOŻERCA
- Posty: 5248
- Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
- Kontakt:
Istnieje możliwość takiego ustawienia grafiki by zazrówno postacie jak i tłą wyglądały b. dobrze - jednakże wymaga to mocnego sprzzętu, gdyż opcje tj.: Screensmoothing czy 2xSAI należą do b. zazsoborzernych. Efekty ich działania mozna zobaczyć choćby w poniższej galerii >
http://www.psemu.pl/modules.php?name=Ga ... e&id=maxfx
Jednakże nawet bez wykorzystania ww opcji grafika nie powinna się rozjerzdżać - tła co prawda będą popadały lekko w pikselozę, ale nie powinny występować między nimi czarne dziury.
http://www.psemu.pl/modules.php?name=Ga ... e&id=maxfx
Jednakże nawet bez wykorzystania ww opcji grafika nie powinna się rozjerzdżać - tła co prawda będą popadały lekko w pikselozę, ale nie powinny występować między nimi czarne dziury.
2BII!2B