Valkyrie Profile ,prosze o pomoc

Masz nieopisany dotąd problem z konkretnym tytułem i emulatorem ePSXe? Pisz śmiało.
Awatar użytkownika
ultima9999
Junior
Junior
Posty: 22
Rejestracja: 15 czerwca 2004, 20:34

Valkyrie Profile ,prosze o pomoc

Post autor: ultima9999 »

witam i przechodze odrazu do sedna

grafika - ustawilem ,dziala , jest ok

muzyka i glos - z wasza (strony) pomoca dziala i wszystko pieknie

ale ...

sa momenty w grze (mysli bohaterow ) gdzie na czarnym tle mowiony jest pisany text (wiem jak to brzmi ,ale kto gral ten powinnien wiedziec o co chodzi :)
problem w tym ,ze pod koniec monologow (mysli) ostatnie zdanie nie jest czytane i gra stoii w miejscu ,poprostu nie da sie tego prze'skip'owac a tym samym nie da sie kontynulowac rozgrywki :(

bardzo prosze o pomoc poniewaz tematyka skandynawka jest mi bliska i bardzo zalezalo by mi na bezstresowym zaglebieniu sie w czeslusci gry

pozdrawiam i zycze milego dnia

Sławuś
RinguTeam
Awatar użytkownika
BzyRes
Administrator
Administrator
Posty: 2048
Rejestracja: 17 lutego 2003, 18:50

Post autor: BzyRes »

Witam serdecznie
Spróbuj użyć takiej kombinacji pluginów:
Pete's OpenGL Driver 1.75 / Eternal SPU Plugin 1.41 / P.E.Op.S. CDR Driver 1.4
W razie dalszych problemów, zerknij do działu Artykuły - masz tam gotowe konfiguracje do ww. wtyczek. Pokombinuj, problem nie wygląda na poważny ;).
Awatar użytkownika
ultima9999
Junior
Junior
Posty: 22
Rejestracja: 15 czerwca 2004, 20:34

Post autor: ultima9999 »

problem faktycznie, nie wydaje sie powazny (jak kazdy krytyczny blad windowsa 'blue screen' : ) ,ale skutecznie uniemozliwia rozgrywke

czytalem dostepne na stronie ( i nie tylko ) materialy i niestety problem nie zostal taki poruszony

łudze sie nadzieją ,ze ktos z Was mial podobny przypadek i wie jak sie z tym uporac ,eventualnie poprostu wie co robic w takim fantem

pozdrawiam i do nauki sie biore (za pare dni examiny na studia ,a okazalo sie ,ze moje kierunki sa strasznie oblegane '7osob na miejsce' )
RinguTeam
Mortus
Administrator
Administrator
Posty: 840
Rejestracja: 05 września 2002, 17:35

Post autor: Mortus »

za pare dni examiny na studia ,a okazalo sie ,ze moje kierunki sa strasznie oblegane
Pochwal się co to za kierunki :-) I co zdajesz :-)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Whatever is said in Latin, sounds profound.
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze.
Awatar użytkownika
ultima9999
Junior
Junior
Posty: 22
Rejestracja: 15 czerwca 2004, 20:34

Post autor: ultima9999 »

jezeli 'to' ma pomoc w rozwiazaniu mojego problemu to moge nawet zatanczyc : )

a kierunki to pedagogika specjalna i etnologia
RinguTeam
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5248
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

Pytanie - zastosowałeś się do wskazówki z Listy Kompatybilności :?:
Małe problemy z dźwiękiem, możliwe do usunięcia przez włączenie opcji 'SPU IRQ - Wait CPU... / Force interr...' (tak, obydwóch :) w konfiguracji Eternala...
2BII!2B
Awatar użytkownika
ultima9999
Junior
Junior
Posty: 22
Rejestracja: 15 czerwca 2004, 20:34

Post autor: ultima9999 »

tak ,inaczej bym nie zawracal Wam glowy :)

ale jak mowilem problem nie lezy w grafice czy dzwieku ,ale w "zaprzestawaniu kontynolowania gry w momentach takich jak np mysli bohatera w czasie gry (czarne tlo i text mowiony)
RinguTeam
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5248
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

ale jak mowilem problem nie lezy w grafice czy dzwieku ,ale w "zaprzestawaniu kontynolowania gry w momentach takich jak np mysli bohatera w czasie gry
Sęk w tym, że problem lezy włąśnie w dżwięku, bo choć w niektórzy (np. ja :) ) nie mają kłopotów z tym tytułem to jest wiele osób które sobie po prostu nie radzą, a wystarczy tylko.:
1) używać wtyczki Eternal SPU
2) jeśli jest włączona to bezwzględnie wyłączyć opcję IRQ SPU Hack w menu wyboru wtyczki dźwiękowej
3) w konfiguracji pluginu Eternal SPU włączyć opcje
- SPU IRQ - Wait CPU action
- SPU IRQ - Force interruption flag7
4) Jesli zacięcie nie zniknie to przestawić wtyczkę do trybu SPUasync i zwiększyć (naprawdę sporo) wartośc buforu dźwiękowego
5) Zastosować się do poniższego. Z VP nie tyle nie powinno się co...
... NIE WOLNO WYŁĄCZAć OPCJI FRAME-LIMIT
PODOBNIE JAK NIE WOLNO KORZYSTAć ZE SAVESTATÓW :!:
2BII!2B
Awatar użytkownika
ultima9999
Junior
Junior
Posty: 22
Rejestracja: 15 czerwca 2004, 20:34

Post autor: ultima9999 »

i wszytsko nagle stalo sie piekniejsze :)

a problem lezal w ....
save'ach
nigdy bym nie pomyslal ,ze zwykly (windowsowki:) zapis gry moze tyle spaprac ...

dzieki za pomoc

topic off

btw ,czemu nie moge dodac zdjecia obok o wadze 1,5kb :) i wymiarach mniejszych niz maxymalne ?

===edit===
juz moge :)
RinguTeam
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5248
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

a problem lezal w .... save'ach
nigdy bym nie pomyslal ,ze zwykly (windowsowki:) zapis gry moze tyle spaprac ...
Zazwyczaj SaveState nie ma wpływu na grę i można z niego korzystać do woli, jednakże VP jest jednym z niewielu tytułów, które mają problem z tą opcją - następuje złą interpretacja przerwań dźwiękowych i gra po prostu staje.
dzieki za pomoc
Proszę bardzo.

Off-Topic: widzę że szalejesz po forum - jak Ci się zacznie nudzić to zachęcam do odwiedzenia strony - działy Lista Kompatybilności, Linki, Księga Gości potrzebują ciągłego napływu informacji.

Pozdrawiam
/w_m/
2BII!2B
ODPOWIEDZ