Chrono Cross problem z prędkością

Masz nieopisany dotąd problem z konkretnym tytułem i emulatorem ePSXe? Pisz śmiało.
zel
Junior
Junior
Posty: 5
Rejestracja: 30 czerwca 2004, 13:00

Chrono Cross problem z prędkością

Post autor: zel »

Mam taki problem
Sciągnołem gre z dc++
wszystko skonfigurowałem jak nalezy ;p a gra jakoś dziwnie działa w jednych lokacjach chodzi szybko (60 fps) a w innych zwalnia i do poziomu 40 fps troche lipa bo muzyka i wszystko MULI
O co chodzi ??
Mortus
Administrator
Administrator
Posty: 840
Rejestracja: 05 września 2002, 17:35

Post autor: Mortus »

1 - Ile gra zajmuje
2 - konfig kompa
3 - konfig wtyczki graficznej
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Whatever is said in Latin, sounds profound.
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze.
zel
Junior
Junior
Posty: 5
Rejestracja: 30 czerwca 2004, 13:00

Post autor: zel »

1. 1 cd zajmuje 719 386 w formacie IMG
2 cd zajmuje 724 412 w formacie IMG

2. Athlon 1700, geforce 2 Gts, 256 DDR


3. http://www.psemu.pl/modules.php?name=Ar ... nfig&id=cc
Mortus
Administrator
Administrator
Posty: 840
Rejestracja: 05 września 2002, 17:35

Post autor: Mortus »

A zastosowałeś się do tego co jest napisane w http://www.psemu.pl/modules.php?name=Ko ... tent&id=17
Wystarczy przeczytać pierwszy wpis - jest najbardziej konkretny :P
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Whatever is said in Latin, sounds profound.
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze.
zel
Junior
Junior
Posty: 5
Rejestracja: 30 czerwca 2004, 13:00

Post autor: zel »

Mam epsx 1.5.2 i plug graficzny 1.71 więc nie wiem o co chodzi ;/;/
wszystkie special game fixes tez poustawiałem tak jak należy;p
Mortus
Administrator
Administrator
Posty: 840
Rejestracja: 05 września 2002, 17:35

Post autor: Mortus »

Spróbuj tak - zmniejsz Filtering i Advanced Blending. Alpha multipass też możesz ewentualnie speóbować wyłączyć....
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Whatever is said in Latin, sounds profound.
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze.
zel
Junior
Junior
Posty: 5
Rejestracja: 30 czerwca 2004, 13:00

Post autor: zel »

Powiem jak zrobiłem
Gram na nowym pluginie: P.E.Op.S. Soft Driver 1.16
narazie gra chodzi zajebiście a na grafe tez nie narzekam
Tylko mam pytanie czy na tym pluginie nie bede miał potem jakiś problemów???
Wszystko skonfigurowałem w miare możliwości podobnie jak petes open gl 1.71 tT
Mortus
Administrator
Administrator
Posty: 840
Rejestracja: 05 września 2002, 17:35

Post autor: Mortus »

Niestety nie jestem w stanie odpowiedzieć (musiałbyś na W_M'a poczekać), ale skoro łazi i nie narzekasz na grafikę to graj na razie. W razie problemów zmieni się pluga i zrobi load :D
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Whatever is said in Latin, sounds profound.
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze.
zel
Junior
Junior
Posty: 5
Rejestracja: 30 czerwca 2004, 13:00

Post autor: zel »

Mam kolejny problem jak przechodze z jednej loakcji do drugiej to dzwięk zaczyna na chwile harczec szarpac tak jak by w radiu ;p
Nie jest to za każdym razem ale zdarza sie i troche wkurza moze idze jakoś temu zaradzić
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5248
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

Zwiększyć wartośc parametru "sound buffor" w pluginie Eternal SPU (wersja pełna nie Lite) jeśli takowy używasz. Dobrze jest zwiększać ów wartość stopniowo, co 2 do 5 jednostek, aż do uzyskania najlepszego efektu i wartości ie przekraczającej 35.

Warto też pamięteć o właczeniu opcji "Update before accesing register" również dostępnej w pluginie Eternal SPU.
2BII!2B
ODPOWIEDZ