az wstyd sie przyznac ,ale znowu wymiekam z epsx'em

Masz nieopisany dotąd problem z konkretnym tytułem i emulatorem ePSXe? Pisz śmiało.
Awatar użytkownika
ultima9999
Junior
Junior
Posty: 22
Rejestracja: 15 czerwca 2004, 20:34

az wstyd sie przyznac ,ale znowu wymiekam z epsx'em

Post autor: ultima9999 »

tym razem problem dotyczt gry Parasite Eve 2 ,a przejawia sie on mrygajacymi kolowrowymi kwadracikami w miejscu gdzie (chyba, bo wsumie nie wiem) powinna byc jakas animacja (np woda ,cienie)

prosze o pomoc i zycze milego dnia : )
RinguTeam
Awatar użytkownika
BzyRes
Administrator
Administrator
Posty: 2048
Rejestracja: 17 lutego 2003, 18:50

Post autor: BzyRes »

Teeeeeej, nie ma się czego wstydzić ;]
Na tych ustawieniach PE2 chodziła rewelacyjnie (co prawda wszystkie obiekty 3D znikają z ekrany podczas zmian lokacji-loadingów, ale nie przeszkadza to w graniu).
>Grafa - Pete's OpenGL Driver 1.75
Plugin: Pete's OpenGL Driver 1.1.75
Author: Pete Bernert
Card vendor: NVIDIA Corporation
GFX card: GeForce2 MX/AGP/3DNOW!

Resolution/Color:
- 640x480 Fullscreen - NO desktop changing [16 Bit]
- Keep psx aspect ratio: off

Textures:
- R8G8B8A8
- Filtering: 2
- Hi-Res textures: 0
- VRam size: 0 MBytes

Framerate:
- FPS limitation: on
- Frame skipping: off
- FPS limit: Auto

Compatibility:
- Offscreen drawing: 2
- Framebuffer texture: 2
- Framebuffer access: 0
- Alpha multipass: on
- Mask bit: on
- Advanced blending: on

Misc:
- Scanlines: off
- Line mode: off
- Unfiltered FB: off
- 15 bit FB: off
- Dithering: on
- Screen smoothing: on
- Screen cushion: off
- Game fixes: off [00000183]
Rozdziałka - oczywiście dowolna, Screen Smoothing - nie wymagany ;]
>Dźwięk - P.E.Op.S. DSound Audio Driver 1.1
Ustawiony defaultowo, jeśli fonia nie wyrabia, to pokombinuj przy "Misc" (wartość 0 lub 1)
>CDR - grałem z ISO
ODPOWIEDZ