Teken 3 zawieszenie

Masz nieopisany dotąd problem z konkretnym tytułem i emulatorem ePSXe? Pisz śmiało.
Bagard
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: 15 sierpnia 2004, 16:11
Kontakt:

Teken 3 zawieszenie

Post autor: Bagard »

po uruchomieniu tekena moge wybrać tylko 2 opcje
vs mode & option mode
inne mi sie zawieszają
gdy wejde do vs mode to wybiore postacie ale gdy wylko zaczyna sie ładować walka to kaput i tyle z tego:(

co mam zrobić?

SCPH1001.bin
ePSXe 1.6.0
Pete's DX6 D3D Driver 1.75
P.E.Op.S. DSound Audio Driver 1,7
SaPu's CD-ROM Plugin 1.0
Interface type: ASPI
Read Mode: SCSI_BE (READ_CD)
Cache size: 32 - Large
Caching level: 3
Ostatnio zmieniony 16 sierpnia 2004, 11:34 przez Bagard, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
BzyRes
Administrator
Administrator
Posty: 2048
Rejestracja: 17 lutego 2003, 18:50

Post autor: BzyRes »

1) Czy wersja, którą posiadasz nie jest przypadkiem RIPem (poznasz ją po tym, że zajmuje podejrzanie mało miejsca)? Jeśli jednak używasz innej wersji, to napisz, czy jest to oryginał/pirat, PAL/US NTSC/Jap. NTSC.
2) Zainstaluj niezpędne sterowniki - ASPI (Download) oraz nowe drivery do k. graficznej (zwykle strona producenta).
3) Spróbuj zrobić obraz i grać z ISO {File>Run ISO}.

Kombinuj - jeśli nie otrzymasz porządanych efektów, będziemy głowili się dalej ;].

Pozdrawiam
<BzyRes>
Bagard
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: 15 sierpnia 2004, 16:11
Kontakt:

Post autor: Bagard »

AD 1 wersja którą posiadam nie jest ripem, z resztą zajmuje ona 577MB
jest to kopia oryginału i do uruchomienia urzywam PAL'a
AD 2 sterowniki tu nie zawiodły bo ściągnołem te najlepsze (wg. opisu)
AD 3 na początku urzywałem opbrazu z CCD (clona) i przytym właśnie mi sie zawieszał, po zgraniu na CD'ka ładuje sie tera pięknie i nie zawiesza ale wystąpił jeszcze jeden szkopuł:(

gdy walka się załaduje to powalcze może z 3-6 sekund i znowu mi sie coś ładuje z płyty i tak nonstop, a do tego grafika szwankuje w niektórych miejscach a takrze postaciach...

przerobie jeszcze TEkena na obraz iso i zobacze co to może dać

opd. nie da sie przerobić na iso :shock:

THX
Awatar użytkownika
BzyRes
Administrator
Administrator
Posty: 2048
Rejestracja: 17 lutego 2003, 18:50

Post autor: BzyRes »

przerobie jeszcze TEkena na obraz iso i zobacze co to może dać

opd. nie da sie przerobić na iso
Nie przerabiaj - miałem na myśli granie z obrazu (w Twoim przypadku *.ccd), lecz źle to ująłem - wybacz, późna godzina ;].
AD 1 wersja którą posiadam nie jest ripem, z resztą zajmuje ona 577MB
jest to kopia oryginału i do uruchomienia urzywam PAL'a
Tak się nieszczęśliwie składa, że z wersją PAL wystepują problemy. Obadaj TEN temat - gdzieś, między kolejnymi postami powinieneś znaleźć rozwiązanie ;].
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5248
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

1. W pluginie wideo polecam włączenie special game fix o nazwie "Disable cord check"
2. przy zrzucaniu gry do ISO (tu w ogólnym znaczeniu obrazu płyty, a nie konkretnego rozszerzenia) za pomocą CloneCD upewnij się że masz włączoną oppcje sczytywania subkanałów [to bardzo ważne]. Ustaw też prędkość odczytu na 16 lub mniejszą (zależy od jakości czytnika - dobry napęd 16x, jakiś noname mniej niż 16 np 8x/4x)
3. jeśli nie wiesz jak zoptymalizować ustawienia CloneCD dla PSXowych płyt proponuje pobranie profili zabezpieczeń dla CCD z serwisu CDRInfo (adresu nie pamiętam - poszukaj przez google). JEdnym z profilów jest LibeCrybt, którym zabezpieczone są PSXowe płyty - skorzystaj z niego podczas odczytu z CD.
4. Ewentualnie przy zrzucaniu obrazu zamiast z Clonea skorzystaj z programu Alkohol120% - on automatycznie rozpozna płytkę z PSXa i poustawia wszystko jak nalezy.
5. Sprawdź czy dla PALowego Tekena nie ma łatki PPF >
http://www.ngemu.com/psx/misc.php?action=ppf
2BII!2B
ODPOWIEDZ