Witam !!
Chyba każdy (były i aktualny ) posiadacz "staruszka szaraczka" doskonale wie, że Final Fantasy Tactics to najbardziej zajefajna RPGówa taktyczna... bynajmniej ja o tym wiem
...Emuluję ją na P(ie)C(a) od dłuższego czasu i do tej pory (na moim sprzęcie tj. Atchlon 1,5GH Radek 9000Pro(64MB) i 256 SDRAMu) nie doczekałem się pożądnego (solidnie stabilnego - bez żadnych spowolnień animki) zaemulowania owej "Perełki".
Ostatnio postanowiłem pobawić się trochę z PCSXem i byłem pod wrażeniem...
FFT + Pluginy:
-Pete's OpenGL2 Driver 2.6 (640*480 + Auto detect FPS + wszystko na soft)
-Eternal SPU plugin 1.41
-SaPu's CD-Rom Plugin 1.0
.... i wszystko by było OK gdyby nie fakt, że podczas gry gdy ma nastąpić ruch przeciwnika (CPU :])... to przeciwnik takowego nie wykonuje... Poprostu NIE WYKONUJE ŻADEJ OPERACJI.... stojąc w miejscu (Emulator i gra nie zawiesza się ... tylko wygląda to tak jak w momencie kiedy mam wykonać ruch, odkładam pada i idę się załawić na wieczną nieobecność)
Czy ktoś miał podobny problem ? Może to wina nieporawnej emulacji :/ sam nie wiem
P.S. Czy może mi ktoś pomóc
P.S.2. Czy jest możliwość perfekcyjnego zaemulowania FFT (Nie chodzi mi VGS-a czy Emuraydena na których obraz jest rozmazany) w którym poprawność wyświetlania elementóe graficznych (mapa) idzę w parze z płynną animacją (bez zrywów podczas rzucania czarów [w sumie to zarywa gdy załączony jest Framebuffer tak by była widoczna mapa a to trochę dołuje]).
P.S.3. Prosze o profesjonalne odpowiedzi (ludzi którzy znają się na fachu ) obfite w szczegóły
PCSX a sprawa (orlenu :P) emulacji Final Fantasy Tactics
PCSX a sprawa (orlenu :P) emulacji Final Fantasy Tactics
-=No i łajno=-
-
- TROLOŻERCA
- Posty: 5248
- Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
- Kontakt:
Czemu nie wypróbujesz ePSXe lub/i PSXeven, które dzięki zastosowaniu tych samych pluginów oferują ten sam poziom wyświetlanej grafiki (czy generowanego dźwięku) co PCSX, a ich kompatybilność stoi na wyższym poziomie. Co więcej raz skonfigurowane wtyczki, zapamiętują ustawienia, toteż ich rekonfiguracja nie jest konieczna przy zmianie emulatora. Pozostaje tylko skopiować pliki (BIOS i wtyczki) z katalogu jednego emu do drugiego, wybrać interesujące nas wtyczki i jazda
Co do skoków animacji to polecam wyłaczyć opcję Smooth-Vision w ustawieniach Twojej k.graficznej lub włączyć opcję frameskipping w konfigu wtyczki graficznej, lub przesiąść się na plugs Pete's OpenGL 1.75, która oferuje podobną jakość obrazu (czasami nawet lepsiejszą ) co OpenGL2 przy znacznie mniejszej zasobożerności.
BTW; Z której części B-na jesteś
Co do skoków animacji to polecam wyłaczyć opcję Smooth-Vision w ustawieniach Twojej k.graficznej lub włączyć opcję frameskipping w konfigu wtyczki graficznej, lub przesiąść się na plugs Pete's OpenGL 1.75, która oferuje podobną jakość obrazu (czasami nawet lepsiejszą ) co OpenGL2 przy znacznie mniejszej zasobożerności.
BTW; Z której części B-na jesteś
2BII!2B
heh....(dzięki za odpowiedź)
Już emulowałem na tych programach, z tym że :
1. Na PSXeven spowolnienia animacji na tych samych pluginach są badziej drastyczne (i wcale nie emuluje on lepiej danego tytułu wręcz przeciwnie)...dodatkowo (gdzie w nnych emulatorach nie) trzeba załączyć opcję Update before accessing register w Eternal SPU Plugin (przez co równiez traci się na animacji). Więc jeśli chodzi i PSEeven i płynną emulację Final Fantasy Tactics (z moim sprzętem) odpada.
2. Jedynym chyba emulatorem którym pozostaje mi się cieszyć jest stary (nowy) poczciwy ePSXe na którym animka trochu (momentami ...podczas magii szwankuje) ale bynajmniej CPU wykonuje jakieś ruchy na planszy <lol>.
....a co się tyczy SmoothVision w ustawieniach mojej k.graficznej (po zainstalowaniu Control Panel do ATI) to mam takie cuś i w sumie to nie ma opcji wyłączenia tego :]
...Pete's OpenGL 1.75 jest wolniejszy w tym przypadku (więcej zarywów animacji).
P.S. Warpie :] (a co znasz stąd kogoś - może mnie hehe <żaruję>)
P.S.2. Czy istnieje możliwość wzięcia się za zmodyfikowanie loga strony (tak tylko pytam - bo mógłbym spróbować je polepszyć - aktualnie siedzę na chacie i się nudzę )
Już emulowałem na tych programach, z tym że :
1. Na PSXeven spowolnienia animacji na tych samych pluginach są badziej drastyczne (i wcale nie emuluje on lepiej danego tytułu wręcz przeciwnie)...dodatkowo (gdzie w nnych emulatorach nie) trzeba załączyć opcję Update before accessing register w Eternal SPU Plugin (przez co równiez traci się na animacji). Więc jeśli chodzi i PSEeven i płynną emulację Final Fantasy Tactics (z moim sprzętem) odpada.
2. Jedynym chyba emulatorem którym pozostaje mi się cieszyć jest stary (nowy) poczciwy ePSXe na którym animka trochu (momentami ...podczas magii szwankuje) ale bynajmniej CPU wykonuje jakieś ruchy na planszy <lol>.
....a co się tyczy SmoothVision w ustawieniach mojej k.graficznej (po zainstalowaniu Control Panel do ATI) to mam takie cuś i w sumie to nie ma opcji wyłączenia tego :]
...Pete's OpenGL 1.75 jest wolniejszy w tym przypadku (więcej zarywów animacji).
P.S. Warpie :] (a co znasz stąd kogoś - może mnie hehe <żaruję>)
P.S.2. Czy istnieje możliwość wzięcia się za zmodyfikowanie loga strony (tak tylko pytam - bo mógłbym spróbować je polepszyć - aktualnie siedzę na chacie i się nudzę )
-=No i łajno=-
-
- TROLOŻERCA
- Posty: 5248
- Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
- Kontakt:
W chwili obecnej masz ustawiony AA na 6X, czyli najwyższą wartość. Aby odciążyć GPU odznacz "Aplication..." i ustaw recznie na wartość 2X lub wyższą, na której przeskoki animacji nie będą widoczne.co się tyczy SmoothVision w ustawieniach mojej k.graficznej (po zainstalowaniu Control Panel do ATI) to mam takie cuś
1. Jesteś typowym PeCeciarzemJeśli chodzi o opcję Frame Skip to wogóle odpada (wtedy to czuję się jak typowy Pececiarz
2. W sekcji special game fixes znajduje się opcja "use old frameskipping", któraspowoduje wyświetlanie co drugiej klatki animacji, zamiast dostosoywać fpsy do sytuacji i powodować tym samym żabie skoki jak ma to miejsce w przypadku podstawowej opcji frame-skipping. W rezultacie operacja ma niewielki [czyt. nieodczuwalny] wpływ na płynność animacji, a wzrost fpsów jest naprawdę znaczący.
Hmm, Warpie Kogo ja tam znam: Wyluś, Erbi, Kowal i parę mniej wybijających się osóbWarpie :] (a co znasz stąd kogoś - może mnie hehe <żaruję>)
A czy mogę Ci zabronić, zabrania się za coś takiego Ba, jeśli praca będzie naprawdę dobra to umieszcze ją na stronieCzy istnieje możliwość wzięcia się za zmodyfikowanie loga strony
2BII!2B
Ano hejka !!
hmmm ja ich nie znam ale coś mi mówią te ksywki (z Kowalem [Kamilem] to chodizłem przez 8 lat do podstawówki - ale nie wiem czy to o tego chodzi )....
...pewnie gdzieś blisko mieszkasz (Albo zlalazłeś na GG w wyszukiwarce [żartuję ]).
A CO SIę TYCZY:
http://dziobaki.warpie.net/uploads/projekt_epsxe.jpg
P.S. Szkoda że w logu musi być Baner Allegro (ale rozumiem że chodzi o Cash )
P.S.2 Starałem się jak mogłem (tzn moge lepiej ).
P.S.3 Hmmmmm kurde włąśnie się skapnąłem, że te wymiary z których korzystałem (z aktualnej grafy na stronie) to są troszkę, że tak skromnie napiszę "niedociągnięte"...
Czy grafika "htop.gif' i "hbtm.jpg" (o szerokości 780) jest rozciągnięta w tabeli ??
P.S.4 Wszystko da się dopracować (własnie tak sobie pomyslałem, że leśli podałbyś rzeczywiste rozmiary Loga to mógłbym ładnie wmontować jeszcze jakieś elementy z emulowanych gier [tak jak Jin-a] obok Jin-a...
Pozdrawiam !
Zmieniłem i nic nie dało (ale looz )... na aktualną chwile pozostawię temat emulacji FFT (w sumie to da się zagrać )...poczekam aż wyjdą nowe Plugsy :]W chwili obecnej masz ustawiony AA na 6X, czyli najwyższą wartość. Aby odciążyć GPU odznacz "Aplication..." i ustaw recznie na wartość 2X lub wyższą, na której przeskoki animacji nie będą widoczne.
Nie jestem typowym PeCeciarzem, wychoałem się na konsolach !!Jesteś typowym PeCeciarzem
Hmm, Warpie Kogo ja tam znam: Wyluś, Erbi, Kowal i parę mniej wybijających się osób
hmmm ja ich nie znam ale coś mi mówią te ksywki (z Kowalem [Kamilem] to chodizłem przez 8 lat do podstawówki - ale nie wiem czy to o tego chodzi )....
...pewnie gdzieś blisko mieszkasz (Albo zlalazłeś na GG w wyszukiwarce [żartuję ]).
A CO SIę TYCZY:
To zrobiłem mały projekt loga strony (może się spodoba :])A czy mogę Ci zabronić, zabrania się za coś takiego Ba, jeśli praca będzie naprawdę dobra to umieszcze ją na stronie
http://dziobaki.warpie.net/uploads/projekt_epsxe.jpg
P.S. Szkoda że w logu musi być Baner Allegro (ale rozumiem że chodzi o Cash )
P.S.2 Starałem się jak mogłem (tzn moge lepiej ).
P.S.3 Hmmmmm kurde włąśnie się skapnąłem, że te wymiary z których korzystałem (z aktualnej grafy na stronie) to są troszkę, że tak skromnie napiszę "niedociągnięte"...
Czy grafika "htop.gif' i "hbtm.jpg" (o szerokości 780) jest rozciągnięta w tabeli ??
P.S.4 Wszystko da się dopracować (własnie tak sobie pomyslałem, że leśli podałbyś rzeczywiste rozmiary Loga to mógłbym ładnie wmontować jeszcze jakieś elementy z emulowanych gier [tak jak Jin-a] obok Jin-a...
Pozdrawiam !
-=No i łajno=-
-
- TROLOŻERCA
- Posty: 5248
- Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
- Kontakt:
No, cóż z kilku powodów masz prawo ich nie znać:hmmm ja ich nie znam ale coś mi mówią te ksywki
a) wiek. Każda z wymienionych osób na po dwadzieścia parę lat. Z młodszych osób (mających wciąż ~naście lat) nie znam nikogo z Warpia.
b) życiowe koleje >
- Wylon mieszkał na Andersa, ale od jakiegoś roku (może i więcej) mieszka z żona i córą na (bodajrze) Redenie.
- Erbi "włóczy się po świecie", podobnież żadko widać go na Warpiu
- Kowala (Marcina) nie widziałem od czasu gdy dostał się na Akademię Ekonomiczną.
hmm, tych ludzi znam ze szkoły średniej i imprezpewnie gdzieś blisko mieszkasz
Dwie sprawy:Szkoda że w logu musi być Baner Allegro (ale rozumiem że chodzi o Cash
1) To nie statyczny banner a system (w zasadzie rozbudowany rotator) bannerowy - odśwież stronę, a zobaczysz.
2) Bardzo nędzny cash
Nie ma czegoś takiego jak wymiary aktualnej grafy na stronie - logo (a raczej nagłówek) dopasowuje się do rozmiarów okna przeglądarki - zmień wielkość okna a zobaczysz o co chodziwłąśnie się skapnąłem, że te wymiary z których korzystałem (z aktualnej grafy na stronie) to są troszkę, że tak skromnie napiszę "niedociągnięte"...
Tak.Czy grafika "htop.gif' i "hbtm.jpg" (o szerokości 780) jest rozciągnięta w tabeli ??
To nie takie proste bo nie ma czegoś takiego jak rzeczywiste wymiary loga. Jak pisałem wcześniej nagłówek dopasowuje się do wielkości okna przeglądarki. Co więcej nagłówek składa się z nastepujących elementów:tak sobie pomyslałem, że leśli podałbyś rzeczywiste rozmiary Loga to mógłbym [...]
- systemu bannerowego (po prawej)
- tła (to pomarańczowe z tyłu)
- loga strony (napis po lewej)
- elementów wykończeniowych (na górze i dole nagłówka)
Sęk w tym aby nowe logo również zawierało wymienione elementy.
BTW; Oficjalna pisze się przez "j"
2BII!2B