WIPEOUT 3 SE - inny problem

Masz nieopisany dotąd problem z konkretnym tytułem i emulatorem ePSXe? Pisz śmiało.
loggg
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: 02 marca 2005, 18:30

WIPEOUT 3 SE - inny problem

Post autor: loggg »

Uzywam epsxe 1.6.0

pliki romu:
WIPEOUT3.ccd
WIPEOUT3.img
WIPEOUT3.sub

Gra sie uruchamia i potem wiesza przy LOADING... (przed startem wyscigu) - w menu tez jakos dziwnie wyglada (wszystko jest szare). Probowalem juz na 10000 sposobow (patchowalem,crackowalem,konwertowalem) i nic... prosze wiec o pomoc.
Awatar użytkownika
BzyRes
Administrator
Administrator
Posty: 2048
Rejestracja: 17 lutego 2003, 18:50

Post autor: BzyRes »

1) Jest to jedyna gra, ktora zachowuje sie w ten sposób na ePSXe, czy problem dotyczy większej ilości tytułów?
2) Wersja gry jest kompletna?
3) Uruchamia się na innych emulatorach? Sprawdź szybko na CVGS/EmuRayden.
loggg
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: 02 marca 2005, 18:30

Post autor: loggg »

ad1: tak, jest to jedyna gra ktora tak sie zachowuje....
ad2: tak...
ad3: okazalo sie ze dziala na EmuRaiden Version 2.2 - March, 2003...
(sprawdzalem qr prawie wszyskie emulatory oprocz tego ;/ - dznx za podpowiedz)

Szkoda tylko, ze EmuRaiden jest bardzo skromniutki ale wazne ze chociaz rom dziala.

pozdrawiam...
Awatar użytkownika
BzyRes
Administrator
Administrator
Posty: 2048
Rejestracja: 17 lutego 2003, 18:50

Post autor: BzyRes »

Na Twoim miejscu pokombinowałbym jeszcze z ePSXe, bo dla W3SE warto ;].

- zamontuj obraz w Virtualu
- być może trzeba zczytać dane subkanałowe; w tym celu użyj wtyczki P.E.Op.S. CDR Driver i w sekcji Subchannel reading wybierz właściwą opcję
- wypróbuj innych konfiguracji pluginów; u mnie na Pete's OpenGL 1.75 + Eternal SPU 1.41 + dowolny plug CDR, gra zachowuje się wyśmienicie (jeśli pominąć brak odtwarzania Audio ;])
- zmień ePSXe na v.1.5.2, ew. użyj innego biosu, SCPH1001 <-> SCPH7502
- napisz, czy debugger (czarne okienko sprawozdawcze) nie wyświetla czegoś niepokojącego; jeśli tak, to zapodaj log na forum
- pomóc może wypalenie gry na płyte, ale w pierwszej kolejności sprawdź, czy ktoraś z moich rad okaże się przydatna
loggg
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: 02 marca 2005, 18:30

Post autor: loggg »

Wystarczy zapakowac w virtuala (ja uzywam alkohola) i dziala bez problemu w psxe 1.6.0.
Wczoraj po odpaleniu romu na EmuRaiden'ie (musialem zrobic virtuala) postanowilem tez sprawdzic to pod epsxe (szczerze moowiac bez szczegoolnej nadzieji) a tu PYK - dziala :) (Czytalem na googlach ze chodzi o zabezpieczenie plyty). Wczesniej, sciagalem roozne patche i cracki ktoore niby powinny rozwiazac ten problem na pliku jednak nic nie dzialalo, szkoda wiec czasu i nerwoow.

Reasumujac - proste rozwiazanie na glupi problem ;)
(jeszcze raz dzieki za podpowiedzi - wszystkie byly trafne)
Awatar użytkownika
warmachine
User
User
Posty: 39
Rejestracja: 25 marca 2005, 12:56

Post autor: warmachine »

Ja również korzystam z alcohola 120% oraz epsxe 1.60 i niestety wciąż mam ten sam problem co miał pan loggg na początku tzn. zwiecha gry przy loadingu podczas ładowania obojętnej trasy (gry właściwej).
loggg czy mógłbyś podać dokładną konfigurację twojego epsxe ewentualnie jakieś inne uwagi - zależy mi też na uzyskaniu ścieżki audio co nie udaje mi się dokonać uruchamiając grę z iso?
Awatar użytkownika
BzyRes
Administrator
Administrator
Posty: 2048
Rejestracja: 17 lutego 2003, 18:50

Post autor: BzyRes »

a również korzystam z alcohola 120% oraz epsxe 1.60 i niestety wciąż mam ten sam problem co miał pan loggg na początku tzn. zwiecha gry przy loadingu podczas ładowania obojętnej trasy (gry właściwej).
Na poczatku sprawdz, czy posiadana przez Ciebie wersja gry jest poprawnie emulowana przez CVGSa [opcjonalnie - Emurayden'a]. Jesli problem nie wystepuje, to skorzystaj z powyzszych rad.
zależy mi też na uzyskaniu ścieżki audio co nie udaje mi się dokonać uruchamiając grę z iso?
W emulowanym Wipeout SE nie uslyszysz sciezki dzwiekowej. Z tego co mi wiadomo, nie jest to mozliwe, mimo ze na ta sama wersja gry uruchomiona na konsoli umozliwia uzyskanie audio.

Osobiscie rowniez kombinowalem i wykorzystalem chyba 1000 sposobow - niestety bez pozytywnego rezultatu.
Awatar użytkownika
warmachine
User
User
Posty: 39
Rejestracja: 25 marca 2005, 12:56

Post autor: warmachine »

Podziękował za szybką odpowiedź - wielka szkoda że nie jest mi dane usłyszeć ścieżki audio w tej pozycji bo jest to jeden z najbardziej odjechanych soundtracków
ale teraz przynajmniej wiem że nie jest to realne, również próbowałem na wiele sposobów i nie będę sobie musiał więcej zaprzątać tym głowy (choć strata jest ogromna)...
Awatar użytkownika
BzyRes
Administrator
Administrator
Posty: 2048
Rejestracja: 17 lutego 2003, 18:50

Post autor: BzyRes »

Sciezka dzwiekowa w stosunku do Wip3out'a nie ulegla zmianie. W wersji SE nadal mamy ten sam, zmiksowany przez Sash'a soundtrack. Z problemem da sie poradzic w calkiem komfortowy sposob > audio [badz OST w formie *.mp3] odtwarzac za pomoca Winamp'a, grajac jednoczenie w gre. Po kilku minutach zapomina sie o niedogodnosci - zapewniam :].
Awatar użytkownika
warmachine
User
User
Posty: 39
Rejestracja: 25 marca 2005, 12:56

Post autor: warmachine »

Odnośnie wipeout 3 se jestem już pewien ale zadam kolejne może głupie pytanie czy w zwykłym wip3out'cie jest możliwość grania z ścieżką audio w najnowszej odsłonie epsxe ponieważ w tej pozycji również brak mi muzyki. Próbowałem wielu sposobów i ku memu zdziwieniu przy sprawdzonej konfiguracji która zwykle umożliwia rozgrywkę w grach które mają nagraną ścieżkę dźwiękową w cdaudio w wip3out,cie się również zawiesza podczas loadingu doczytującego grę właściwą.
Może zna ktoś sprawdzoną konfigurację która rozwiąze problem, mam te gry od kilku dni i są pierwszymi które sprawiają mi takie kłopoty w epsxe 1.60 inne odpalają się jak najbardziej poprawnie - wip3out'a mam oryginalnego jeśli to w czymś ułatwi-pomoże?
ODPOWIEDZ