WIPEOUT 3 SE - inny problem
WIPEOUT 3 SE - inny problem
Uzywam epsxe 1.6.0
pliki romu:
WIPEOUT3.ccd
WIPEOUT3.img
WIPEOUT3.sub
Gra sie uruchamia i potem wiesza przy LOADING... (przed startem wyscigu) - w menu tez jakos dziwnie wyglada (wszystko jest szare). Probowalem juz na 10000 sposobow (patchowalem,crackowalem,konwertowalem) i nic... prosze wiec o pomoc.
pliki romu:
WIPEOUT3.ccd
WIPEOUT3.img
WIPEOUT3.sub
Gra sie uruchamia i potem wiesza przy LOADING... (przed startem wyscigu) - w menu tez jakos dziwnie wyglada (wszystko jest szare). Probowalem juz na 10000 sposobow (patchowalem,crackowalem,konwertowalem) i nic... prosze wiec o pomoc.
ad1: tak, jest to jedyna gra ktora tak sie zachowuje....
ad2: tak...
ad3: okazalo sie ze dziala na EmuRaiden Version 2.2 - March, 2003...
(sprawdzalem qr prawie wszyskie emulatory oprocz tego ;/ - dznx za podpowiedz)
Szkoda tylko, ze EmuRaiden jest bardzo skromniutki ale wazne ze chociaz rom dziala.
pozdrawiam...
ad2: tak...
ad3: okazalo sie ze dziala na EmuRaiden Version 2.2 - March, 2003...
(sprawdzalem qr prawie wszyskie emulatory oprocz tego ;/ - dznx za podpowiedz)
Szkoda tylko, ze EmuRaiden jest bardzo skromniutki ale wazne ze chociaz rom dziala.
pozdrawiam...
Na Twoim miejscu pokombinowałbym jeszcze z ePSXe, bo dla W3SE warto ;].
- zamontuj obraz w Virtualu
- być może trzeba zczytać dane subkanałowe; w tym celu użyj wtyczki P.E.Op.S. CDR Driver i w sekcji Subchannel reading wybierz właściwą opcję
- wypróbuj innych konfiguracji pluginów; u mnie na Pete's OpenGL 1.75 + Eternal SPU 1.41 + dowolny plug CDR, gra zachowuje się wyśmienicie (jeśli pominąć brak odtwarzania Audio ;])
- zmień ePSXe na v.1.5.2, ew. użyj innego biosu, SCPH1001 <-> SCPH7502
- napisz, czy debugger (czarne okienko sprawozdawcze) nie wyświetla czegoś niepokojącego; jeśli tak, to zapodaj log na forum
- pomóc może wypalenie gry na płyte, ale w pierwszej kolejności sprawdź, czy ktoraś z moich rad okaże się przydatna
- zamontuj obraz w Virtualu
- być może trzeba zczytać dane subkanałowe; w tym celu użyj wtyczki P.E.Op.S. CDR Driver i w sekcji Subchannel reading wybierz właściwą opcję
- wypróbuj innych konfiguracji pluginów; u mnie na Pete's OpenGL 1.75 + Eternal SPU 1.41 + dowolny plug CDR, gra zachowuje się wyśmienicie (jeśli pominąć brak odtwarzania Audio ;])
- zmień ePSXe na v.1.5.2, ew. użyj innego biosu, SCPH1001 <-> SCPH7502
- napisz, czy debugger (czarne okienko sprawozdawcze) nie wyświetla czegoś niepokojącego; jeśli tak, to zapodaj log na forum
- pomóc może wypalenie gry na płyte, ale w pierwszej kolejności sprawdź, czy ktoraś z moich rad okaże się przydatna
Wystarczy zapakowac w virtuala (ja uzywam alkohola) i dziala bez problemu w psxe 1.6.0.
Wczoraj po odpaleniu romu na EmuRaiden'ie (musialem zrobic virtuala) postanowilem tez sprawdzic to pod epsxe (szczerze moowiac bez szczegoolnej nadzieji) a tu PYK - dziala (Czytalem na googlach ze chodzi o zabezpieczenie plyty). Wczesniej, sciagalem roozne patche i cracki ktoore niby powinny rozwiazac ten problem na pliku jednak nic nie dzialalo, szkoda wiec czasu i nerwoow.
Reasumujac - proste rozwiazanie na glupi problem
(jeszcze raz dzieki za podpowiedzi - wszystkie byly trafne)
Wczoraj po odpaleniu romu na EmuRaiden'ie (musialem zrobic virtuala) postanowilem tez sprawdzic to pod epsxe (szczerze moowiac bez szczegoolnej nadzieji) a tu PYK - dziala (Czytalem na googlach ze chodzi o zabezpieczenie plyty). Wczesniej, sciagalem roozne patche i cracki ktoore niby powinny rozwiazac ten problem na pliku jednak nic nie dzialalo, szkoda wiec czasu i nerwoow.
Reasumujac - proste rozwiazanie na glupi problem
(jeszcze raz dzieki za podpowiedzi - wszystkie byly trafne)
- warmachine
- User
- Posty: 39
- Rejestracja: 25 marca 2005, 12:56
Ja również korzystam z alcohola 120% oraz epsxe 1.60 i niestety wciąż mam ten sam problem co miał pan loggg na początku tzn. zwiecha gry przy loadingu podczas ładowania obojętnej trasy (gry właściwej).
loggg czy mógłbyś podać dokładną konfigurację twojego epsxe ewentualnie jakieś inne uwagi - zależy mi też na uzyskaniu ścieżki audio co nie udaje mi się dokonać uruchamiając grę z iso?
loggg czy mógłbyś podać dokładną konfigurację twojego epsxe ewentualnie jakieś inne uwagi - zależy mi też na uzyskaniu ścieżki audio co nie udaje mi się dokonać uruchamiając grę z iso?
Na poczatku sprawdz, czy posiadana przez Ciebie wersja gry jest poprawnie emulowana przez CVGSa [opcjonalnie - Emurayden'a]. Jesli problem nie wystepuje, to skorzystaj z powyzszych rad.a również korzystam z alcohola 120% oraz epsxe 1.60 i niestety wciąż mam ten sam problem co miał pan loggg na początku tzn. zwiecha gry przy loadingu podczas ładowania obojętnej trasy (gry właściwej).
W emulowanym Wipeout SE nie uslyszysz sciezki dzwiekowej. Z tego co mi wiadomo, nie jest to mozliwe, mimo ze na ta sama wersja gry uruchomiona na konsoli umozliwia uzyskanie audio.zależy mi też na uzyskaniu ścieżki audio co nie udaje mi się dokonać uruchamiając grę z iso?
Osobiscie rowniez kombinowalem i wykorzystalem chyba 1000 sposobow - niestety bez pozytywnego rezultatu.
- warmachine
- User
- Posty: 39
- Rejestracja: 25 marca 2005, 12:56
Podziękował za szybką odpowiedź - wielka szkoda że nie jest mi dane usłyszeć ścieżki audio w tej pozycji bo jest to jeden z najbardziej odjechanych soundtracków
ale teraz przynajmniej wiem że nie jest to realne, również próbowałem na wiele sposobów i nie będę sobie musiał więcej zaprzątać tym głowy (choć strata jest ogromna)...
ale teraz przynajmniej wiem że nie jest to realne, również próbowałem na wiele sposobów i nie będę sobie musiał więcej zaprzątać tym głowy (choć strata jest ogromna)...
Sciezka dzwiekowa w stosunku do Wip3out'a nie ulegla zmianie. W wersji SE nadal mamy ten sam, zmiksowany przez Sash'a soundtrack. Z problemem da sie poradzic w calkiem komfortowy sposob > audio [badz OST w formie *.mp3] odtwarzac za pomoca Winamp'a, grajac jednoczenie w gre. Po kilku minutach zapomina sie o niedogodnosci - zapewniam :].
- warmachine
- User
- Posty: 39
- Rejestracja: 25 marca 2005, 12:56
Odnośnie wipeout 3 se jestem już pewien ale zadam kolejne może głupie pytanie czy w zwykłym wip3out'cie jest możliwość grania z ścieżką audio w najnowszej odsłonie epsxe ponieważ w tej pozycji również brak mi muzyki. Próbowałem wielu sposobów i ku memu zdziwieniu przy sprawdzonej konfiguracji która zwykle umożliwia rozgrywkę w grach które mają nagraną ścieżkę dźwiękową w cdaudio w wip3out,cie się również zawiesza podczas loadingu doczytującego grę właściwą.
Może zna ktoś sprawdzoną konfigurację która rozwiąze problem, mam te gry od kilku dni i są pierwszymi które sprawiają mi takie kłopoty w epsxe 1.60 inne odpalają się jak najbardziej poprawnie - wip3out'a mam oryginalnego jeśli to w czymś ułatwi-pomoże?
Może zna ktoś sprawdzoną konfigurację która rozwiąze problem, mam te gry od kilku dni i są pierwszymi które sprawiają mi takie kłopoty w epsxe 1.60 inne odpalają się jak najbardziej poprawnie - wip3out'a mam oryginalnego jeśli to w czymś ułatwi-pomoże?