hej
jakis czas temu mialem psx i pamietam ze byla jedna gra ktora na pare tygodni wciagnela mnie na amen...teraz mam epsxe i znow chcialbym w nia pograc ale nie moge przypomniec sobie tytulu...napisze wiec wszystko co pamietam:
- strategia, jakies tam szczatkowe elementy rpg
- sredniowiecze choc stylizowane na klimaty anime:)
- bitwa: moj oddzial, oddzial wroga i co charakterystyczne obszar bitwy podzielony na pola piecio lub szesciokatne a nie tak jak np w vandal hearts na kwadraty
- w walce przerozne stwory, jedyny ktory mi utkwil w pamieci to "hydra" - stwor z wody z kilkoma glowami:)
- gra dosc stara, wyszla chyba mniej wiecej wtedy kiedy vandal hearts I
- nie byla zbyt popularna:)
tyle pamietam, jak ktos poda ten tytul to na pewno bede wiedzial ze to wlasnie to wiec jak tylko ktos ma jakis pomysl to prosze smialo strzelac
dziekuje z gory:)
pozdro
zagadka - co to za gra?
Mogłeś założyć nowy temat, bo teraz mamy "ePSXe vs. Gry" w "Ogólnie o grach". Ale mniejsza o to...
W pierwszej kolejności:
- użyj różnych konfiguracji ePSXe i BIOSów - 1.5.2 <-> 1.6.0, SCPH1001 <-> SCPH 7502
- zamontuj grę w Virtualu, bądź zgraj ją na CD-R
- pluginy zmień na najbardziej kompatybilny zestaw
- zobacz, czy gra jest poprawnie emulowana pod CVGSem
W razie dalszych problemów:
- sprawdź, czy debugger nie wyświetla niestandardowych komunikatów
Informuj o postępach :].
W pierwszej kolejności:
- użyj różnych konfiguracji ePSXe i BIOSów - 1.5.2 <-> 1.6.0, SCPH1001 <-> SCPH 7502
- zamontuj grę w Virtualu, bądź zgraj ją na CD-R
- pluginy zmień na najbardziej kompatybilny zestaw
- zobacz, czy gra jest poprawnie emulowana pod CVGSem
W razie dalszych problemów:
- sprawdź, czy debugger nie wyświetla niestandardowych komunikatów
Informuj o postępach :].
Testowałem gre na ePSXe 1.5.2 i 1.6.0 przy użyciu wszystkich biosów i nic nie dało. Zamontowanie w wirtualu też nic nie dało a czystych płytek nie mam. W debugeer wyświetla że wszytko jest ok. Co do tych pluginów to nie wiem które są bardziej kompatybilne a z CVGSem mam problem bo pierwszy ma CR-ROM a nie wirtual.
EDIT
Udało mi się sprawdzic gre pod CVGSem i chodzi ne zatrzymuje się
EDIT
Udało mi się sprawdzic gre pod CVGSem i chodzi ne zatrzymuje się
Jeżeli gra zatrzymuje się w jednym miejscu, to rozwiązanie jest proste. Przechodzisz zbugowany moment pod CVGSem, nagrywasz stan gry na memorce i kontynuujesz pod ePSXe.
Na dzień dzisiejszy inne rozwiązania nie przychodzą mi do głowy. Możesz pokombinować ustawień z różnymi plugami (Pete's OpenGL / P.E.Op.S. Soft Driver / Pete's Soft Driver - Eternal SPU Plugin / P.E.Op.S. DSound Audio Driver), ale nie wiem, czy taki zabieg przyniesie większy rezultat.
Na dzień dzisiejszy inne rozwiązania nie przychodzą mi do głowy. Możesz pokombinować ustawień z różnymi plugami (Pete's OpenGL / P.E.Op.S. Soft Driver / Pete's Soft Driver - Eternal SPU Plugin / P.E.Op.S. DSound Audio Driver), ale nie wiem, czy taki zabieg przyniesie większy rezultat.