Final Fantasy 9 - Migotanie postaci 3d + Loading Sound

Masz nieopisany dotąd problem z konkretnym tytułem i emulatorem ePSXe? Pisz śmiało.
Awatar użytkownika
BzyRes
Administrator
Administrator
Posty: 2048
Rejestracja: 17 lutego 2003, 18:50

Post autor: BzyRes »

1) Nie wypisuj postów jeden pod drugim, tylko używaj funkcji "edytuj".

2) W Pete's OpenGL ustaw bliźniaczą konfigurację:
Resolution/Color:
- 640x480 Fullscreen - NO desktop changing [32 Bit]
- Keep psx aspect ratio: off

Textures:
- R8G8B8A8
- Filtering: 6
- Hi-Res textures: 0
- VRam size: 0 MBytes

Framerate:
- FPS limitation: on
- Frame skipping: off
- FPS limit: Auto

Compatibility:
- Offscreen drawing: 2
- Framebuffer texture: 2
- Framebuffer access: 0
- Alpha multipass: on
- Mask bit: on
- Advanced blending: on

Misc:
- Scanlines: off
- Line mode: off
- Unfiltered FB: off
- 15 bit FB: off
- Dithering: off
- Screen smoothing: on
- Screen cushion: off
- Game fixes: on [00000200]
3) Co do Eternal'a. U mnie przu ustawieniu Direct Sound / Timer z buforem = 16 dźwięk jest idealny - zero przycniania, przeskakiwania, czy charczenia. Być może należałoby uaktualnić sterowniki do karty dźwiękowej i zdiagnozować jej pracę za pomocą dxdiag'a.
Awatar użytkownika
Jinx1337
Junior
Junior
Posty: 14
Rejestracja: 21 marca 2005, 00:35

Post autor: Jinx1337 »

Aj, przepraszam za multi-posty.
Hmm, no nic, grafiki zmienic sie nie da.

Co do dzwieku... Szlag, sterowniki updateowalem, Direct X tez chodzi jak nalezy *wlaczona akceleracja sprzetowa na full* - sprawdzalem na dwoch kartach dzwiekowych - to samo ;(

Dopiero 64 daje rezultaty, ale to wlasnie owo 64 jest powodem zwolnien dzwieku.

Jakies pomysly ? :)
Awatar użytkownika
BzyRes
Administrator
Administrator
Posty: 2048
Rejestracja: 17 lutego 2003, 18:50

Post autor: BzyRes »

Hmm, no nic, grafiki zmienic sie nie da.
Ja bym jeszcze spróbował użyć starszych sterowników, np. tych, które otrzymałeś na CD wraz z kartą graficzną.
Jakies pomysly ?
Pomysły się powoli wyczerpują, ale:

- zwróć uwagę, czy przypadkiem nie korzystasz z Eternal'a w wersji Lite; jeśli tak, to zmień na podstawową
- Update before... w konfiguracji wtyczki dźwiękowej musi być włączone
- pokombinuj z różnymi ustawieniami Audio device oraz Audio out method
Awatar użytkownika
Jinx1337
Junior
Junior
Posty: 14
Rejestracja: 21 marca 2005, 00:35

Post autor: Jinx1337 »

Hmm... No to dups. Do grafy juz przywklem, poczytalem troche, i juz wiem - ze jest to wina braku bufora glebi 'z' - i na PSX'ie jest tak samo :) Po wywaleniu obrazu na TV-OUT jest super, i juz nie zwracam uwagi ;)

Teraz mam problem z tym zwalniajacym dzwiekiem, i buforem ktory jest zbyt wielki ;/

Z Eternala Lite nie korzystam, wlaczona jest wersja podstawowa.

Kombinowalem z Wave Mapperem, IRQ etc. ale wciaz jest to samo :(

Druga sprawa - zrzucilem plyte na mds/mdf (alcohol 120%) - ale obraz odpalam nie bezposrednio przez emulator, najpierw przez Virtual Drive'a - a pozniej przez Emu.

Czy da sie odpalic mds/mdf bezorednio przez epsxe?
Kiedy prosi o ISO, a pokazuje mu MDS/MDF, to gra sie nie uruchamia. Czy musze jeszcze konwertowac plik na ISO?


Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Jinx1337
Junior
Junior
Posty: 14
Rejestracja: 21 marca 2005, 00:35

Post autor: Jinx1337 »

Ok, rozwiazalem problem ;)

1) Grafika - wywalilem obraz na panoramiczny TV przez TV-OUT :)

Sliczny obraz, po stokroc piekniejszy (dzieki filtrom i wyzszej rozdzielczosci textur postaci) od psxowego ;)
Poza tym, sklaniam sie ku Pete's OpenGl2, ktory ma 'mdec fliter' do wstawek FMV - wygladaja przecudnie :)

2) Dzwiek - ustawilem priorytet cpu ePSXe na 'wysoki' - i smiga na ustawieniu 'timer/buffer 25' :)

Pozdrawiam, i dziekuje wszystkim powyzej, ktorzy starali sie mnie pomoc :)
ODPOWIEDZ