WIPEOUT 3 SE - inny problem

Masz nieopisany dotąd problem z konkretnym tytułem i emulatorem ePSXe? Pisz śmiało.
Awatar użytkownika
BzyRes
Administrator
Administrator
Posty: 2048
Rejestracja: 17 lutego 2003, 18:50

Post autor: BzyRes »

Co do audio. Oczywiscie, w przypadku Wip3out'a nie wsytepuja problemy z odtwarzaniem muzyki w tym formacie. Proponuje zrzucic gre do obrazu, zamountowac w jakims Virtual Drive, ktory obsluguje Analog Audio - np. Daemon Tools [do pobrania w dziale Download - polecam!] i bootowac posrednio z wirtualnego obrazu [przy czym trzeba zmienic litere napedu we wtyczce odpowiedzialnej za obsluge napedu/ow].
Może zna ktoś sprawdzoną konfigurację która rozwiąze problem, mam te gry od kilku dni i są pierwszymi które sprawiają mi takie kłopoty w epsxe 1.60 inne odpalają się jak najbardziej poprawnie - wip3out'a mam oryginalnego jeśli to w czymś ułatwi-pomoże?
Z oryginalnym Wip3out'em sa problemy. Wiem, bo sam takiego posiadam, jednak gram z kopii. Sprobuj pokombinowac z PPFami, ew. zrzuc subkanaly. Szczegolowy opis przeprowadzenia tego typu zabiegow znajdziesz tutaj.

W pierwszej kolejnosci sprobuj uruchomic gre z Virtual'a. Kiedy ta ewentualnosc zawiedzie, wez pod uwage moje rady z drugiego akapitu.
Awatar użytkownika
warmachine
User
User
Posty: 39
Rejestracja: 25 marca 2005, 12:56

Post autor: warmachine »

Wielkie dzięki BzyRes - problem rozwiązany, pomogła mi cała twoja odpowiedź. Pewne jest że twoja wiedza na temat epsxe jest bardziej niż spora. Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
BzyRes
Administrator
Administrator
Posty: 2048
Rejestracja: 17 lutego 2003, 18:50

Post autor: BzyRes »

Nie ma sprawy.Zycze milego grania i zachecam do postowania w pozostalych dzialach forum.

Pozdrawiam rowniez.
<Bzy.>
Awatar użytkownika
warmachine
User
User
Posty: 39
Rejestracja: 25 marca 2005, 12:56

Post autor: warmachine »

BzyRes dzis zaistniała dla mnie dość ciekawa sytuacja. Otóż uzyskałem w Wip3out SE ścieżkę dźwiękową. Nie piszę tego dlatego ażeby nakręcić kogokolwiek kłamiąc i wymyślając (nie mam takigo powodu ani chęci) ale dlatego że naprawdę jest mi dane grać w tą pozycję z towarzyszącą muzyką. W sumie jest to przypadek - próbowałem testować inną grę na starszym epsxe 1.52 i postanowiłem poprawić swoje czasy w Wip3ot'cie SE i wtedy okazało się że nie występująca wcześniej muzyka na 1.60 pozytywnie pogrywa sobie w 1.52. Podaję konfigurację emu:

video:
Pete's OpenGL Driver 1.71
(jeśli chodzi o konfig to jest on identyczny z tym zalecanym na tej stronie w celu uzyskania najlepszej grafiki w 3d - ostatnio np. konfig ten był omawiany w wątku o gran turismo 2 na full.)

sound:
ePSXe SPU core 1.5.2.
(pierwsze 3 opcje zaznaczone, ostatnia nie)

cdrom:
ePSXe CDR WNT/W2K core 1.5.2.
(pierwsze 2 opcje zaznaczone, ostatnia trzecia nie)

Dodać muszę że bios to Dtlh3002.bin a dlatego ten gdyż wynika to z sentymentu (identyczny mam w swojej kochanej zasłużonej już konsolce, i choć mam model konsoli scph5552 jednakże bios ten jest identyczny z tym w mej konsoli)
Oraz to że grę odpalam przy pomocy Alcohola 120%. Wersja gry jest zapewne ta sama co pana loggg'a gdyż podobnie składa się z tych 3 komponentów.

Dziwne jest to że przy identycznych ustawieniach w epsxe1.60 gra po prostu wiesza się przy loadingu. Teraz mam już jeden z moich najlepszych future racerów w pełni emulowanego przy fenomenalnym wyglądzie za sprawą konfiga gwarantującego świetny wygląd gier 3d (jeden mniej zorientowany przyjaciel nie wieżył że gra pochodzi z psx'a i twierdził żę jest to pozycja przeznaczona na pc - zachwycony jej wyglądem) Jeśli Cię to wogóle zainteresowało to mogę w możliwy sposób pomóc np. podać szczegółowsze dane co do konfigu, kompa itd.
Awatar użytkownika
BzyRes
Administrator
Administrator
Posty: 2048
Rejestracja: 17 lutego 2003, 18:50

Post autor: BzyRes »

Doskonala robota. Gdy znajde chwile czasu, to przetestuje podane przez Ciebie ustawienia. Wydaje mi sie, a nawet jestem przekonany, ze sprawdzalem zachowanie gry pod ePSXe 1.5.2 - bez rezultatow.

Dzieki za zaangazowanie i podzielenie sie ta wazna dla mnie informacja. Ha, znakomite zakonczenie znakomitego dnia!
wergorek
Junior
Junior
Posty: 29
Rejestracja: 04 listopada 2004, 23:45

Post autor: wergorek »

Nie rozumiem z jakiego powodu jest to wielkie chalo. Początkowo też miałem ogromne problemy z uzyskaniem dźwięku w W3. Po wielu bojach i próbach gram w WipeOut 2097 i W3 z dźwiękiem i muzyką bez problemu. Wystarczyło tylko odpalić grę z płyty, w moim przypadku z płyty oryginalnej.
Awatar użytkownika
BzyRes
Administrator
Administrator
Posty: 2048
Rejestracja: 17 lutego 2003, 18:50

Post autor: BzyRes »

Halo jest o Wipeout 3 Special Editon, ktory jest niezwykle problematycznym tytulem, jesli chodzi o odtwarzanie audio. Zagraj, a sam sie przekonasz, ze nie lejemy bezproduktywnie wody.
wergorek
Junior
Junior
Posty: 29
Rejestracja: 04 listopada 2004, 23:45

Post autor: wergorek »

Z całym szacunkiem, ale nie twierdzę że lejecie wodę. Problem jest poważny, w miarę możliwości chciałem pomóc. Sądziłem że skoro W2097 i W3 mają muzykę w audiotrackach, to pomoże odpalenie gry z płyty. Jeżeli nie to jest mi przykro że nie mogłem pomóc.
ODPOWIEDZ