epsxe - help?!

Problemy z emulatorem ePSXe i narzędziami dla niego przeznaczonymi.
Kaiser17
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: 29 maja 2005, 15:58

epsxe - help?!

Post autor: Kaiser17 »

epsxe działa dobrze ale nie wiem co się dzieje bo w jednej grze digimon world 2 ekran mrygra i to strasznie jak włączyłem funkcje skipping frame było lepiej ale wciąż takie mryganie i powtrazanie się klatek jest denerwujące....co zrobić??
Bartek
Awatar użytkownika
BzyRes
Administrator
Administrator
Posty: 2048
Rejestracja: 17 lutego 2003, 18:50

Post autor: BzyRes »

W sekcji FRAMERATE [konfiguracja pluga graficznego] zastosowac nastepujace ustawienie:

Framerate:
- FPS limitation: on
- Frame skipping: off
- FPS limit: Auto

Nie zaszkodzi rowniez przyjrzec sie konfiguracji dla Pete's OpenGL, ktora zostala ladnie rozpisana w dziale Artykuły.
Awatar użytkownika
mandragor
User
User
Posty: 81
Rejestracja: 14 kwietnia 2004, 23:19

Post autor: mandragor »

Gra działa poprawnie na emulatorze PSXeven więc możesz spróbować .
Zamienię mój komp: ATLONXP 2400+ 768MB DDRAM Asus Radeon 9600XT 128MB(128bit) 2X80 GB HDD na garść magicznej fasoli :-) << już dawno wymienione a zupa fasolowa zjedzona!
UPDATE!!
AMD Venice3000+ GF 6600GT PCI-EX16X 2x512 Dual RAM Patriot (TESTUJEMY?)
Kaiser17
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: 29 maja 2005, 15:58

no ale....

Post autor: Kaiser17 »

mandragor pisze:Gra działa poprawnie na emulatorze PSXeven więc możesz spróbować .
jma opcje jak pan ponizej mi podał i jest gorzej dopiero jak włączę frame skipping jest nieco lepiej ale jeszcze srpóbuje innego emulatora
Bartek
Awatar użytkownika
mandragor
User
User
Posty: 81
Rejestracja: 14 kwietnia 2004, 23:19

Post autor: mandragor »

Gra poprawnie chodzi na wersji PSXeven 0.19 o ustawieniach
Plugin: Pete's OpenGL Driver 1.1.75
Author: Pete Bernert
Card vendor: ATI Technologies Inc.
GFX card: RADEON 9600 XT x86/MMX/3DNow!/SSE

Resolution/Color:
- 1024x768 Fullscreen - NO desktop changing [32 Bit]
- Keep psx aspect ratio: off

Textures:
- R8G8B8A8
- Filtering: 2
- Hi-Res textures: 0
- VRam size: 128 MBytes

Framerate:
- FPS limitation: on
- Frame skipping: off
- FPS limit: Auto

Compatibility:
- Offscreen drawing: 3
- Framebuffer texture: 0
- Framebuffer access: 0
- Alpha multipass: on
- Mask bit: on
- Advanced blending: on

Misc:
- Scanlines: off
- Line mode: off
- Unfiltered FB: on
- 15 bit FB: off
- Dithering: off
- Screen smoothing: off
- Screen cushion: off
- Game fixes: off [00000080]
Mam nadzieję że ci to pomoże!! Bo u mnie wszystko biega płynnie i fajnie!


____________________________________________________________
edit
Pokombinuj na tych ustawieniach powyżej na ePSXe 1.60 napewno chodzi bo dopiero co kilka minut grałem. Gra mi się zawieszała jak uruchamiałem przez deamon tools, ale jak odpaliłem PLIK>>URUCHOM ISO wszystko poszło bez problemów.
Zamienię mój komp: ATLONXP 2400+ 768MB DDRAM Asus Radeon 9600XT 128MB(128bit) 2X80 GB HDD na garść magicznej fasoli :-) << już dawno wymienione a zupa fasolowa zjedzona!
UPDATE!!
AMD Venice3000+ GF 6600GT PCI-EX16X 2x512 Dual RAM Patriot (TESTUJEMY?)
Kaiser17
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: 29 maja 2005, 15:58

Post autor: Kaiser17 »

dziękuje jest już ok.POZDRO!!!
Bartek
ODPOWIEDZ