Mod .. G-Zilla : Monsters Return ....

W dziale software porozmawiasz na temat oprogramowania, począwszy od tego najprostszego (pisanego w języku znaczników - HTML), a skończywszy na programach wyspecjalizowanych.
--==ReY_MM==--
Senior
Senior
Posty: 124
Rejestracja: 23 stycznia 2005, 19:09

Mod .. G-Zilla : Monsters Return ....

Post autor: --==ReY_MM==-- »

Witam .... już ponad 2 tygodnie temu rozpoczołem prace nad modem do Quake 3 arena na bazie znanego filmu "Godzilla" .... przez 2 tygodnie zrobiłem wraz z ekipą podstawowe rzeczy typu menu, dźwieki , mape ( jeszcze nie skończona) i mamy też 2 modele ... poszukuje osób które potrafią : zrobić model w Milkshape 3D , Animacje w Milkshape 3D , kodować w C++ lub Coded ... Mod będzie w sumie totalną konwersją do Q3 ... w wersji alpha będzie można już :
a) chodzić stworem ( np. godzillą ) po mieście i puszczać Promień ( miasto będzie b.wielkie .. coś jak w vice city a budynki jak w Nowym Yorku , w beta bedą też wsie i lasy )
b) podstawowa walka z innymi potworami oraz niszczenie samochodów na ulicach
c) pływać w oceanie otaczającym miasto
.. jeśli chodzi o takie rzeczy typu : zmniejszona prędkość chodzenia potworów lub też zmniejszona grawitacja i kamera ustawiona z tyłu to są już zrobione ... potrzebuje ekipy to twożenia tego dzieła i gwarantuje że ten mod odniesie wielki sukces ! ( mod bedzie podobny grywalnością do gry na PS2 "Godzilla:Destroy All Monsters Melee" ) graficznie to raczej niemozliwe :wink: ... zainteresowanych pracą w zespole tego moda prosze o kontakt tu w tym temacie lub na GG czy napisać na mój mail ... jeśli zgłosisz sie i podejmiesz sie roboty w teamie to musisz wiedzieć że na początku będzie tylko praca i praca a potem owoce :wink: próbuje powiedzieć że jak sie zgłosisz i za 2 dni zrezygnujesz to lepiej sie nie zgłaszaj bo tylko zmarnujesz nasz czas .. nasz miałem na myśli mnie i 2 osób ktore mam już w teamie ... czekam na chetnych :wink:
ODPOWIEDZ