Vagrant story-jaki najlepszy emulator?

Masz nieopisany dotąd problem z konkretnym tytułem i emulatorem ePSXe? Pisz śmiało.
BANITA
Junior
Junior
Posty: 10
Rejestracja: 02 sierpnia 2004, 02:56

Vagrant story-jaki najlepszy emulator?

Post autor: BANITA »

Witam.
Czytalem na roznych forach ze pod epsxe vagrant dziala tak sobie, sa problemy z dzwiekiem itd.Czy ktos probowal moze jak jest z innymi emulatorami?tzn czy na jakims dziala ta gra bezproblemowo?
Nie mam mozliwosci sprawdzenia tego,bo musialbym gre specjalnie pozyczac
Awatar użytkownika
BzyRes
Administrator
Administrator
Posty: 2048
Rejestracja: 17 lutego 2003, 18:50

Post autor: BzyRes »

Wszystkim problemom, ktore wystepuja pod ePSXe da sie zaradzic. Wiem, bo swego czasu gre przechodzilem i o zadnych niedogodnosciach nie bylo mowy. Wszystko jest kwestia odpowiedniej konfiguracji. Jesli zdolam odkopac mojego VS, to zapodam konkretne ustawienie. Wiem jednak, ze sa na forum osoby, ktore rowniez szarpaly / szarpia namietnie w VS, wiec ktoras z nich powinna mnie wyprzedzic :].

Jesli brac pod uwage pozostale emulatory, to polecam SSSPSX w wersji najnowszej [stracilem rachube]. Jest to taki substytut dla ePSXe, ale w razie problemow nalezy przetestowac gre na obudwu.

AFAIR CVGS / Emurayden nie jest najlepszym rozwiazaniem. Ten pierwszy zawieszal mi gre [Jap. NTSC]. Na drugim nie uruchamialem - moge sie mylic.
BANITA
Junior
Junior
Posty: 10
Rejestracja: 02 sierpnia 2004, 02:56

Post autor: BANITA »

no nie dajcie sie prosic ;) to niech chociaz ktos jeszce potwierdzi ze na epsxe mozna grac bez zadnych problemow,to mi juz duzo da.

A zeby nie zakladac nowego watku- czy w nd4spd 4 tez sie da grac? Bo w kompatybilnosci pisze ze sie od razu wiesza?
Awatar użytkownika
BzyRes
Administrator
Administrator
Posty: 2048
Rejestracja: 17 lutego 2003, 18:50

Post autor: BzyRes »

Potwierdzam to, co napisalem wyzej - VS jest bezproblemowo emulowany przez ePSXe. Wieczorkiem, kiedy bede mial troche wiecej czasu, wrzuce konfig na potwierdzenie mojej tezy.
A zeby nie zakladac nowego watku- czy w nd4spd 4 tez sie da grac? Bo w kompatybilnosci pisze ze sie od razu wiesza?
Tego tytulu nie mialem przyjemnosci testowac. Piata odslona NFS'a dziala natomiast znakomicie. Sadze, ze na zwis, o ktorym pisal FreEp w dziale Kompatybilnosc znalazlaby sie jakas rada. Konkretnych informacji niestety nie udziele.
BANITA
Junior
Junior
Posty: 10
Rejestracja: 02 sierpnia 2004, 02:56

Post autor: BANITA »

Dzieki BzyRes,jak mozesz to czekam na ten config:)
wergorek
Junior
Junior
Posty: 29
Rejestracja: 04 listopada 2004, 23:45

Post autor: wergorek »

Gdzieś znalazłem taki config pod VS, ale gdzie to nie pamiętam. Ostatni ePSXe i Pete's OpenGL Driver 1.75:

Resolution/Color:
- 1024x768 Fullscreen - NO desktop changing [32 Bit]
- Keep psx aspect ratio: off

Textures:
- B8G8R8A8
- Filtering: 2
- Hi-Res textures: 0
- VRam size: 0 MBytes

Framerate:
- FPS limitation: on
- Frame skipping: off
- FPS limit: Auto

Compatibility:
- Offscreen drawing: 2
- Framebuffer texture: 1
- Framebuffer access: 2
- Alpha multipass: on
- Mask bit: on
- Advanced blending: on

Misc:
- Scanlines: off
- Line mode: off
- Unfiltered FB: off
- 15 bit FB: off
- Dithering: off
- Screen smoothing: off
- Screen cushion: off
- Game fixes: off [00001000]
BANITA
Junior
Junior
Posty: 10
Rejestracja: 02 sierpnia 2004, 02:56

Post autor: BANITA »

dzieki wielkie wergorek :)
Awatar użytkownika
BzyRes
Administrator
Administrator
Posty: 2048
Rejestracja: 17 lutego 2003, 18:50

Post autor: BzyRes »

I moja konfiguracja, zgodnie z obietnica:

Vagrant Story NTSC U/C [SLUS-01040] + ePSXe 1.6.0 + SCPH1001 + pluginy:

Pete's OpenGL 1.75:

Plugin: Pete's OpenGL Driver 1.1.75
Author: Pete Bernert
Card vendor: NVIDIA Corporation
GFX card: GeForce2 MX/AGP/3DNOW!

Resolution/Color:
- 640x480 Fullscreen - NO desktop changing [32 Bit]
- Keep psx aspect ratio: off

Textures:
- R8G8B8A8
- Filtering: 2
- Hi-Res textures: 0
- VRam size: 0 MBytes

Framerate:
- FPS limitation: on
- Frame skipping: off
- FPS limit: Auto

Compatibility:
- Offscreen drawing: 2
- Framebuffer texture: 2
- Framebuffer access: 0
- Alpha multipass: on
- Mask bit: on
- Advanced blending: on

Misc:
- Scanlines: off
- Line mode: off
- Unfiltered FB: off
- 15 bit FB: off
- Dithering: off
- Screen smoothing: on
- Screen cushion: off
- Game fixes: off [00000200]

Oczywiscie rozdzielczosc, glebia kolorow i software'owy smoothing to kwestia indywidualna.

Eternal SPU 1.41

Audio device: DS / Buffer size: 16
Audio out method: Timer
Special game fix: wszystkie odznaczone
Misc: zostawic w spokoju

ePSXe CDR ASPI core 1.5.2.

Na kazdym mozliwym plugu CDR gra zachowywala sie identycznie. Ja polecam granie z obrazu, poniewaz umozliwia szybsze wczytywanie oraz jest wygodniejsze dla uzytownika i napedu.

Z uzyciem powyzszej konfiguracji VS dziala perfekcyjnie.
BANITA
Junior
Junior
Posty: 10
Rejestracja: 02 sierpnia 2004, 02:56

Post autor: BANITA »

Dzieki BzyRes jestes wielki :)
Awatar użytkownika
Meetos
Junior
Junior
Posty: 21
Rejestracja: 27 maja 2005, 14:17
Kontakt:

Post autor: Meetos »

A wystarczylo przejżeć forum ..... ;)
http://www.psemu.pl/forum/viewtopic.php?t=1247
... Pamiętaj, Strach jest Twoim jedynym Przewodnikiem tam, gdzie Cienie kryją ... Śmierć ...
ODPOWIEDZ