Pete's D3D 1.76 versus Pete's OpenGl 2 2.07
Dziękuje wszystkim którzy się wypowiedzieli, dało mi to dużo. Przed chwilą wyczaiłem coś ciekawego, otóż jeżeli w opcjach OpenGL2 zaznaczymy opcję no "Render-to-texture" to prędkość emulacji drastycznie spada, normalnie mam "sztywne 50 fps" a po zaznaczeniu mak 8 fps. Pewnie każdy o tym wie, no ale chętnie odwzajemnie się jakimś spostrzeżeniem
$zu
Szczerze mówiąc nie wiedziałem.... sprawdziłem..... i po zaznaczeniu w FF9 podczas walki jak było 60 tak jest 60 Ale może to tylko ja (albo gra nie ta ), lub działa to "spowalniająco" tylko w połączeniu z jakimiś innymi ustawieniami (których nie mam uruchomionych).
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Whatever is said in Latin, sounds profound.
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze.
Whatever is said in Latin, sounds profound.
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze.
Pozwole sobie zacytowac moje ulubione zrodlo informacji, czyli dokumentacje plug'a. Ktos madry w pete_ogl2_readme_2_07.txt mowi tak:szu pisze:otóż jeżeli w opcjach OpenGL2 zaznaczymy opcję no "Render-to-texture" to prędkość emulacji drastycznie spada, normalnie mam "sztywne 50 fps" a po zaznaczeniu mak 8 fps. Pewnie każdy o tym wie, no ale chętnie odwzajemnie się jakimś spostrzeżeniem
I wszystko jasne.if your card doesn't support the newer "render-to-texture"
extensions, you can turn the support off... everything will work the same,
but speed may go down (on the other hand it could go even up... so try it
yourself...).