Tales of Destiny 2

Masz nieopisany dotąd problem z konkretnym tytułem i emulatorem ePSXe? Pisz śmiało.
Vagnard
Junior
Junior
Posty: 7
Rejestracja: 29 maja 2004, 23:51

Tales of Destiny 2

Post autor: Vagnard »

Witam, mam problem z wyzej wymieniana gra a zaczynaja sie na pustynnym kontynencie w kazdej lokacji czy to miasto czy dungeon ekran staje sie czarny podzielony cienkimi paskami poziomymi przez ktore widac gre oO czym moze to byc spowodowane i jesli sie da jak temu zaradzic. Z gory dzieki za pomoc.
ustawienia:
Plugin: Pete's OpenGL Driver 1.1.75
Author: Pete Bernert
Card vendor: NVIDIA Corporation
GFX card: GeForce2 MX/AGP/SSE/3DNOW!

Resolution/Color:
- 1024x768 Fullscreen - NO desktop changing [32 Bit]
- Keep psx aspect ratio: off

Textures:
- R8G8B8A8
- Filtering: 2
- Hi-Res textures: 0
- VRam size: 0 MBytes

Framerate:
- FPS limitation: on
- Frame skipping: off
- FPS limit: Auto

Compatibility:
- Offscreen drawing: 2
- Framebuffer texture: 2
- Framebuffer access: 0
- Alpha multipass: off
- Mask bit: off
- Advanced blending: off

Misc:
- Scanlines: off
- Line mode: off
- Unfiltered FB: off
- 15 bit FB: off
- Dithering: off
- Screen smoothing: off
- Screen cushion: off
- Game fixes: off [00000000]
Awatar użytkownika
mandragor
User
User
Posty: 81
Rejestracja: 14 kwietnia 2004, 23:19

Post autor: mandragor »

Zmień trochę ustawienia w Compatibility:


Compatibility:
- Offscreen drawing: 2
- Framebuffer texture: 2
- Framebuffer access: 0
- Alpha multipass: on
- Mask bit: on
- Advanced blending: on
Zamienię mój komp: ATLONXP 2400+ 768MB DDRAM Asus Radeon 9600XT 128MB(128bit) 2X80 GB HDD na garść magicznej fasoli :-) << już dawno wymienione a zupa fasolowa zjedzona!
UPDATE!!
AMD Venice3000+ GF 6600GT PCI-EX16X 2x512 Dual RAM Patriot (TESTUJEMY?)
Vagnard
Junior
Junior
Posty: 7
Rejestracja: 29 maja 2004, 23:51

Post autor: Vagnard »

To niestety nie pomaga , znalazlem jednak tymczasowe rozwiazanie na peops soft driver czarny ekran znika.
Mortus
Administrator
Administrator
Posty: 840
Rejestracja: 05 września 2002, 17:35

Post autor: Mortus »

Problem powszechny (też go mam :P).... Na pocieszenie powiem Ci że.... podczas pływania pod wodą też tak będzie ;-)

Ale jest na to metoda - Framebuffer access: 4
Jedyny sęk w tym, że strasznie Ci zwolni :)

Enjoy.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Whatever is said in Latin, sounds profound.
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze.
ODPOWIEDZ