gt3 lub gt4 dziala?

Masz problem z konkretnym tytułem i emulatorem PCSX2? Oto miejsce gdzie powinieneś go opisać.
kl-damian
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: 14 lipca 2005, 15:29

gt3 lub gt4 dziala?

Post autor: kl-damian »

czesc jestem nowy w emu ps2 :) i dlatego mam pytanie... czy mozna juz zagrac w gre gran turismo 3 lub 4 w emu? :? w jakis sposob? kompa mam mocnego wiec powinien sobie dawac rade
Awatar użytkownika
BzyRes
Administrator
Administrator
Posty: 2048
Rejestracja: 17 lutego 2003, 18:50

Post autor: BzyRes »

To, ze jestes nowy nie zwalnia Cie od obowiazku przeszukania forum przed zadaniem pytania. Krotko i na temat:

- Gran Turismo 3 - niegrywalne
- Gran Turismo 4 - niegrywalne
kl-damian
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: 14 lipca 2005, 15:29

Post autor: kl-damian »

szukalem...o gt3 widzialem ktos testowal na 0.8(jakos tak?) wiec myslalem ze na tym nowym 0.8.1? moze chodzi..a gt4 nie znalazlem :(

edit:
a czy sprzet ma wplyw na gre ze pojdzie czy nie? chodzi o ps2
Awatar użytkownika
BzyRes
Administrator
Administrator
Posty: 2048
Rejestracja: 17 lutego 2003, 18:50

Post autor: BzyRes »

Ok. Milo wiedziec, ze chociaz szukales :].
a czy sprzet ma wplyw na gre ze pojdzie czy nie? chodzi o ps2
Sprzet nie ma wplywu na kompatybilnosc. O ile jestes posiadaczem w miare mocnej karty graficznej, uda Ci sie uruchomic wszystkie obslugiwane przez PCSX2 tytuly. Niestety lista kompatybilnosci tego emulatora nie jest rozlegla. Owszem, sporo gier sie uruchamia, w niektore mozna nawet pograc [mniej lub bardziej swobodnie], ale nie jest to kalka PS2 dla PC w takim stopniu jak PSX dla PC w przypadku ePSXe. Trzeba czekac, kolejne release'y przynosza mase zmian i usprawnieniem. Na pocieszenie dodam, ze PCSX2 jest najlepiej i najszybciej roziwjajacym sie emulatorem systemu 128-bitowego, a to napawa wielkim optymizmem.
kl-damian
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: 14 lipca 2005, 15:29

Post autor: kl-damian »