Problem z Chrono Trigger
-
- Junior
- Posty: 27
- Rejestracja: 17 lipca 2005, 21:07
Problem z Chrono Trigger
mam kłopot z Chrono Trigger w intro, strasznie mi się obraz przycina sam nie wiem dlaczego, ale ten problem pojawiał się też w innych grach ( w ich intro, wstawki filmowe). Jak włączyłem program fraps (słuzy do pokazwania ile klatek na sekunde jest w danej chwili) to pokazuje 14 klatek na sekunde to chyba troche za mało (tylko w wstawkach filmowych). Dlaczego tak jest Ja używam Pete's OpenGL Driver 1.75.
Stanowczo za malo. Optymalnie jest to 50 FPS dla gier w systemie PAL i 60 FPS dla NTSC. Program do wyswietlania ilosci klatek mozesz sobie darowac, bo funkcja ta jest wbudowana w plugin, ktorego uzywasz - Pete's OpenGL - po nacisnieciu klawisza Delete.Jak włączyłem program fraps (słuzy do pokazwania ile klatek na sekunde jest w danej chwili) to pokazuje 14 klatek na sekunde to chyba troche za mało? (tylko w wstawkach filmowych).
Podejrzewam, ze problem lezy w konfiguracji wtyczki graficznej. Ale rownie dobrze moze to byc wina slabego sprzetu. Pytania, na ktore odpowiedzi powinienes udzielic nasuwaja sie same.Dlaczego tak jest Ja używam Pete's OpenGL Driver 1.75?
Tak na czuja + pi razy oko:
- wylacz Full software drawing jezeli jest uaktywniony {Config > Video > Pete's... > Compatibility > Framebuffer access}
- pozostale wartosci w Compatibility daj na 2
- pozamykaj wszelkie programy pracujace w tle
- graj z ISO; polecenie {File > Run ISO}
-
- Junior
- Posty: 27
- Rejestracja: 17 lipca 2005, 21:07
-
- Junior
- Posty: 27
- Rejestracja: 17 lipca 2005, 21:07
ISO, BIN, IMG, CCD, MDF, NRG i kilka innych - nie ma najmniejszej roznicy.
EDIT
Piszac "ISO" mialem na mysli gre zrzucona do obrazu, a nie rozszerzenie typu *.iso. Reasumujac - nie ma znaczenia, z jakiego rozszerzenia korzystasz. ePSXe supportuje wszystkie, bardziej znane. Powiem wiecej - nie spotkalem sie z typem obrazu, ktory nie byl obslugiwany przez ten emulator.
EDIT
Piszac "ISO" mialem na mysli gre zrzucona do obrazu, a nie rozszerzenie typu *.iso. Reasumujac - nie ma znaczenia, z jakiego rozszerzenia korzystasz. ePSXe supportuje wszystkie, bardziej znane. Powiem wiecej - nie spotkalem sie z typem obrazu, ktory nie byl obslugiwany przez ten emulator.
-
- Junior
- Posty: 27
- Rejestracja: 17 lipca 2005, 21:07
zastosowałem konfiguracje STĄD tak jak kazałeś ale jest tak samo, czyli gdzieś co 3, 4 sekundy animacja się leciutko zaciana
-
- Junior
- Posty: 27
- Rejestracja: 17 lipca 2005, 21:07
A ja przykroscia musze stwierdzic, iz na 99% problem spowodowany jest walnietym ISO. Pozostaje zaopatrzyc sie w pewna, dzialajaca wersje - najlepiej oryginalna, gdyz wtedy masz 100% gwarancje na kompletnosc i niezawodnosc produktu. Niestety oryginal bardzo trudno zdobyc, jesli juz gdzies jest, to za ogromne pieniadze. Coz moge wiecej rzec - powodzenia w szukaniu w pelni dzialajacego CT.
EDIT
Dla pewnosci uruchom jeszcze CT pod innymi emulatorami PSXa - PSXeven, SSSPSX, etc.
EDIT
Dla pewnosci uruchom jeszcze CT pod innymi emulatorami PSXa - PSXeven, SSSPSX, etc.