Problem z Chrono Trigger
Problem z Chrono Trigger
Podczas chodzenia po planszy grafika postaci skacze i podczas walk i wczodzenia do meniu gra strasznie zwalnia co moge zrobić rzeby zwiększyć szybkość i rzeby ta grafika tak nie skakała ?
-
- TROLOŻERCA
- Posty: 5248
- Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
- Kontakt:
Myśle że najlepszym wyjściem byłoby ściągnięcie wersji z SNESa - rom zajmuje tylko ok. 1MB, a pod SNES9X nie ma żadnych problemów AFAIK, wersja SNES różni się od PSXowskiej jedynie brakiem wstawek filmowych [podobnie jak w FF6] a zabawa tak samo dobra
żartuje -> z tymi zwolnieniami podczas walk to normalne - Square poprostu spi**rzył sprawę podczas konwersji gry z SENSa na PSXa i gra ma straszliwie długie ładowanie :, co do tych "skaczących" postaci >> podaj sprzęt, plugsy i ich ustawienia (przede wszystkim Pluginu GPU) a zobaczy się co można zrobić w tej sprawie
żartuje -> z tymi zwolnieniami podczas walk to normalne - Square poprostu spi**rzył sprawę podczas konwersji gry z SENSa na PSXa i gra ma straszliwie długie ładowanie :, co do tych "skaczących" postaci >> podaj sprzęt, plugsy i ich ustawienia (przede wszystkim Pluginu GPU) a zobaczy się co można zrobić w tej sprawie
2BII!2B
A więc tak sprzęt: procesoe AMD 1600+,192 ramu, dysk 40 GB Barakuda, grafika Kyro Prophonet 4500.
Plugin Graficzny Pete's OpenGL Driver 1.70 jego ustawienie Resolution/Color:
- 1024x768 fulscreen / 32 Bit - Keep psx aspect ratio: off
Textures:
- R4GB4A4
- Filtering: 1
- Hi-Res textures: off
- VRam size: 0 MBytes
Framerate:
- FPS skipping limit : on
- Frame skipping: off
- FPS limit: Auto
Compatibility:
- Offscreen drawing: 2
- Framebuffer texture: 2
- Framebuffer access: 0
- Alpha multipass: on
- Mask bit: on
- Advanced blending: on
Misc:
- Scanlines: off
- Line mode: off
- Unfiltered FB: off
- 15 bit FB: off
- Dithering: off
- Screen smoothing: off
- Screen cushion: off
- Disable screensaver on
- Game fixes: off
Compatibility
Off-Screen drawing: 2
Framebuffer textures: 1
Framebuffer access: 0
Alpha MultiPass on
Mask bit off
Advanced blending off
Plugin dzwiękowy:ePSXe SPU core 1.5.2.
Plugin Graficzny Pete's OpenGL Driver 1.70 jego ustawienie Resolution/Color:
- 1024x768 fulscreen / 32 Bit - Keep psx aspect ratio: off
Textures:
- R4GB4A4
- Filtering: 1
- Hi-Res textures: off
- VRam size: 0 MBytes
Framerate:
- FPS skipping limit : on
- Frame skipping: off
- FPS limit: Auto
Compatibility:
- Offscreen drawing: 2
- Framebuffer texture: 2
- Framebuffer access: 0
- Alpha multipass: on
- Mask bit: on
- Advanced blending: on
Misc:
- Scanlines: off
- Line mode: off
- Unfiltered FB: off
- 15 bit FB: off
- Dithering: off
- Screen smoothing: off
- Screen cushion: off
- Disable screensaver on
- Game fixes: off
Compatibility
Off-Screen drawing: 2
Framebuffer textures: 1
Framebuffer access: 0
Alpha MultiPass on
Mask bit off
Advanced blending off
Plugin dzwiękowy:ePSXe SPU core 1.5.2.
-
- TROLOŻERCA
- Posty: 5248
- Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
- Kontakt:
1. Myślę że lepszym pomysłem przy graniu w 2wymiarowe tytuły byłoby korzystanie z pluginu PepS Software GPU. To powinno przyśpieszyć trochę grę, a skoro w CT nie ma obiektów 3D grafika również powinna sporo zyskać.
2. Jeśli chcesz dodatkowo podrasować grafikę skorzystaj z funkcji (Super)2xSAI, gdyż wzrost jakości obrazu przy korzystaniu z niej jest naprawdę b.duży.
3. Co do innych gier - trójwymiarowych, również zastaniawiałbym się nad zmianą plugsa - czy OpenGL rzeczywiście jest najlepszym API dla kart Kyro Osobiście stawiałbym na D3D, a dokładnie na Pete's D3D Driver 1.70 Co do jego ustawień:
a) skoro Twoja karta dobrze radzi sobie z 32bitowym kolorem to może warto przestawić się na R8G8B8A8, z większym filtrowaniem >> 2 << też powinna sobie poradzić, a efekty będą znacznie lepsze. Sprawdziłbym też jak Twoja karta radzi sobie przy Framubuffer textures ustawionym na 2, bo szkoda by było tracić fajnych efektów. Co do reszty ustawień nie mam obiekcji
4. A na koniec muza - wydaje mi sie że masz na tyle mocny sprzęt że powinieneś spróbować używać EternalSPU, lub PeopS DSound - oba plugsy są b. dobre i będziesz zaskoczony poprawą jakosci dźwięku...
2. Jeśli chcesz dodatkowo podrasować grafikę skorzystaj z funkcji (Super)2xSAI, gdyż wzrost jakości obrazu przy korzystaniu z niej jest naprawdę b.duży.
3. Co do innych gier - trójwymiarowych, również zastaniawiałbym się nad zmianą plugsa - czy OpenGL rzeczywiście jest najlepszym API dla kart Kyro Osobiście stawiałbym na D3D, a dokładnie na Pete's D3D Driver 1.70 Co do jego ustawień:
a) skoro Twoja karta dobrze radzi sobie z 32bitowym kolorem to może warto przestawić się na R8G8B8A8, z większym filtrowaniem >> 2 << też powinna sobie poradzić, a efekty będą znacznie lepsze. Sprawdziłbym też jak Twoja karta radzi sobie przy Framubuffer textures ustawionym na 2, bo szkoda by było tracić fajnych efektów. Co do reszty ustawień nie mam obiekcji
4. A na koniec muza - wydaje mi sie że masz na tyle mocny sprzęt że powinieneś spróbować używać EternalSPU, lub PeopS DSound - oba plugsy są b. dobre i będziesz zaskoczony poprawą jakosci dźwięku...
2BII!2B