Silent Hill - problem z grafiką !!

Masz nieopisany dotąd problem z konkretnym tytułem i emulatorem ePSXe? Pisz śmiało.
Hora
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: 09 sierpnia 2005, 21:19
Kontakt:

Silent Hill - problem z grafiką !!

Post autor: Hora »

Witam mam pwien problem, a właściwie dwa.
Chodzi o to że odpalam sobie SH przez epsxe z obrazu płyty w standardzie ISO. I tu powstaje pierwszy problem bo pokazuje się tylko czarny obraz i nic więcej. A więc odpalam z płyty i gra chodzi wszytsko pięknie tylko wokół postaci i większości tekstur są prostokąty wnętrze których jest jaśniejsze niż otoczenie czasami wręcz białe. Jestem laikiem w tych sprawach więc prosze o wyrozumiałość.

A tutaj podaje specyfike mojego sprzętu i psxe w razie czego:

PC:
Amd athlon 1,7 256 ramów NVIDA GeForce 4 MX 440

ePsxe:
Pete's OpenGL Driver 1.75 - Video
Eternal SPU Plugin 1.41 - Sound
Mooby 2 cd disc ima-coś tam - to do odczytu obrazów
bios\scph7502.bin - bios

Senks very za odpowiedź !!!
alien
Senior
Senior
Posty: 210
Rejestracja: 03 marca 2003, 18:45

Post autor: alien »

Podaj jeszcze jak masz skonfigurowanego plugsa graficznego po wg mnie problem lezy tutaj
Obrazek
Awatar użytkownika
BzyRes
Administrator
Administrator
Posty: 2048
Rejestracja: 17 lutego 2003, 18:50

Post autor: BzyRes »

Zaczne od napisania, ze podobnych tematow bylo miliard, a moze i wicej. Wszystko, powtarzam - wszystko co do zycia potrzebne, jest do znalezienia na forum. A jak nie na forum, to w artach serwisu. Wystarczy poszukac, zanim zada sie jakiekolwiek pytanie. To tak na przyszlosc.

Zestaw pluginow w porzadku.
Hora pisze:Pete's OpenGL Driver 1.75 - Video
Klikaj.
Hora pisze:Eternal SPU Plugin 1.41 - Sound
Tutaj.

Plugin CDR zmien na cos bardziej trendy, np. P.E.Op.S. CDR Driver w wersji najnowszej [gdzies tam w dziale Download sobie lezy].