słaby sprzet i 7z

Problemy z emulatorem PCSX2 i narzędziami dla niego przeznaczonymi.
Geneq
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: 30 października 2005, 20:21

słaby sprzet i 7z

Post autor: Geneq »

Witam
Jestem amatorem w sprawach emulatorów więc się nie śmiejcie ze mnie !!
Wlączam tego emulatora , konfiguruję go i uruchamiam CD z ISO
Wlączam
na ekranie wyskakuje komunikat " bios coś tam complete" i dalej jest czarny obraz
po chwili wyskakuje menu z gry i strasznie sie tnie !!!!!! Testowałem ten emulator u kolegi ponieważ u mnie wysiadł zasilacz. Czy może to byc wina jego sprzętu ??

Jego komp: AMD Athlon 1300, 256 MB Ram, GeForce 2 MX 400 64MB , nagrywara Liteon SOHW 1693 a dalej to nieistotne
Pomocy!!!!!!

Edit by Mortus - proszę korzystać z opcji Edytuj.

aha jeszcze jedno dokladna nazwa tego emulatorka to PCSX2 0.8.1
wydaje mi się ze ta gra się tek długo włącza przez jego sprzęt
Geneq
Mortus
Administrator
Administrator
Posty: 840
Rejestracja: 05 września 2002, 17:35

Post autor: Mortus »

1 - na emulator PS2 to zdecydowanie za słaby sprzęt
2 - o jakiej grze mowa, bo jest duże prawdopodobieństwo, że i tak nie będzie obługiwana? :D
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Whatever is said in Latin, sounds profound.
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze.
Geneq
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: 30 października 2005, 20:21

Post autor: Geneq »

CHODZI O MARVEL VS. CAPCOM 2
A JAKI SPRZęT TRZEBA MIEć KONKRETNIE ŻEBY POGRAć NA EMULATORKU ??
Geneq
Mortus
Administrator
Administrator
Posty: 840
Rejestracja: 05 września 2002, 17:35

Post autor: Mortus »

Jako że emulator jest jeszcze w fazie produkcji (stosunkowo wczesnej produkcji :P) to nawet high-end'owy sprzęt nie zapewni Ci pełnej płynności. W przyszłych wersjach nadzieja :-)

A ten tytuł jest grywalny..... ale na wersji 0.9 :-) (która jest w stanie WIP :P)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Whatever is said in Latin, sounds profound.
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze.
winter_mute
TROLOŻERCA