Witam. Od wakacji mam nowego kompa: AMD 3Ghz, Radeonx600 128MB, 1GB RAmu - reszta nieważne. Chciałbym mieć najładniejszą grafe w Epsxe, przypominającą grafe z PS2 :) (no moze bez przesady). Interesują mnie pluginy ktore wyciskaja siodme poty z kompa. Oczywiscie na stornie jest artykul o tym ale od momentu napisania go minelo kupe czasu, tak wiec penwie troche sie pozmienialo.
Ok, to bybylo na tyle, dzięki za wszelką pomoc.
high-endowy config ePsXe
Biorac pod uwage mozliwosci Twojej karty graficznej, najlepszym ustawieniem bedzie chyba te, ktore wkleilem ponizej:
Plugin: Pete's OpenGL2 Driver 2.8
Resolution/Color:
- 640x480 Fullscreen - NO desktop changing
- Internal X resolution: 2
- Internal Y resolution: 2
- Keep psx aspect ratio: off
- No render-to-texture: off
- Filtering: 2
- Hi-Res textures: 1
- TexWin pixel shader: off
- VRam size: 128 MBytes
Framerate:
- FPS limitation: on
- Frame skipping: off
- FPS limit: Auto
Compatibility:
- Offscreen drawing: 1
- Framebuffer effects: 3
- Framebuffer uploads: 2
Misc:
- Scanlines: off
- Mdec filter: on
- Screen filtering: on
- Shader effects: 0/1
- Flicker-fix border size: 0
- GF4/XP crash fix: off
- Game fixes: off [00000000]
Pominalem ustawienia rozdzielczosci i efekty shader'ow, ktore sa juz kwestia indywidualna. Do tego wymaksowane Antialiasing [SmoothVision] oraz Anisotropic Filtering i masz grafike w bardzo wysokiej jakosci.
Plugin: Pete's OpenGL2 Driver 2.8
Resolution/Color:
- 640x480 Fullscreen - NO desktop changing
- Internal X resolution: 2
- Internal Y resolution: 2
- Keep psx aspect ratio: off
- No render-to-texture: off
- Filtering: 2
- Hi-Res textures: 1
- TexWin pixel shader: off
- VRam size: 128 MBytes
Framerate:
- FPS limitation: on
- Frame skipping: off
- FPS limit: Auto
Compatibility:
- Offscreen drawing: 1
- Framebuffer effects: 3
- Framebuffer uploads: 2
Misc:
- Scanlines: off
- Mdec filter: on
- Screen filtering: on
- Shader effects: 0/1
- Flicker-fix border size: 0
- GF4/XP crash fix: off
- Game fixes: off [00000000]
Pominalem ustawienia rozdzielczosci i efekty shader'ow, ktore sa juz kwestia indywidualna. Do tego wymaksowane Antialiasing [SmoothVision] oraz Anisotropic Filtering i masz grafike w bardzo wysokiej jakosci.