Milkshape 3D ...

W dziale software porozmawiasz na temat oprogramowania, począwszy od tego najprostszego (pisanego w języku znaczników - HTML), a skończywszy na programach wyspecjalizowanych.
--==ReY_MM==--
Senior
Senior
Posty: 124
Rejestracja: 23 stycznia 2005, 19:09

Milkshape 3D ...

Post autor: --==ReY_MM==-- »

Mam małą proźbe do osób co sie orientują w sprawach robienia modeli do Q3 w milkshape 3D lub co dobrze potrafią szukać czegoś w internecie ( moja słaba strona ) Po długich godzinach siedzenia w milkshape 3D doszlem do wniosku że jestem zielony w te klocki :D ... bardzo bym sie cieszył jak by ktos poświecił pare minut dla biedaka i napisał od czego zacząć lub co do czego jest ( jaka opcja do czego ) lecz lepszym rozwiązaniem by było jak bym dostał jakiś tut w wersji polskiej >.> ... jeśli czytasz to a masz zdolności w tej dziedzinie i mialeś kontakt z Milkshape 3D prosze ... poswięc 5 min na odpisanie :cry:
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5248
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

Jak podejrzewam z polskim tutorialem będzie cięzko, natomiast zgodnie z moimi podejrzeniami anglojęzycznego stuffu jest sporo np.

Przygotowanie do pracy
Modelowanie
SkinMeshing
Szkieletyzacja
Szkieletyzacja cz.2 ("kończyny")
Animacja
2BII!2B
--==ReY_MM==--
Senior
Senior
Posty: 124
Rejestracja: 23 stycznia 2005, 19:09

Post autor: --==ReY_MM==-- »

Old good W_M :D wiedziałem że moge na ciebie liczyc ... dziwne że bzyku nic od siebie nie dodał typu "Google twoim przyjacielem " :D:D xD szkoda tylko ze z tego co tam pisze nic niekumam =((ci co sie uczą angielskiego w szkole przynajmniej maja z tego jakis uzytek ... a ja ... po ch*j mi Francuski -.-
Ostatnio zmieniony 19 lutego 2006, 12:58 przez --==ReY_MM==--, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
BzyRes
Administrator
Administrator
Posty: 2048
Rejestracja: 17 lutego 2003, 18:50

Post autor: BzyRes »

--==ReY_MM==-- pisze: po h*j
Ten wyraz piszemy przez "ch".