Witam.
Posiadam komputer : GF MX440 64mb, 512mb ramu, Pentium 700Mhz.
Probowałem już wiele razy odpalić grę DRIVER 2 z różnymi pluginami i róznymi ich konfiguracjami i zawsze mam nieprzyjemne przeskoki płynności gry ( przeważnie 59-43FPS ).
Chciałem się zapytać czy podczas emulacji w ePSXe niestabilna ilośc FPSow to norma ?
PS: Probowałem też z PSXeven oraz Emurayden.
DRIVER 2 i ilość FPSow.
-
- TROLOŻERCA
- Posty: 5248
- Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
- Kontakt:
Nie, na swoim sprzęcie powinieneś pociągnąć grę z pełną prędkościa, w tym celu:
- zainstaluj sterowniki k. graficznej jesli korzystasz z windowsowych
- zainstaluj sterowniki Force ASPI
- zrzuć grę z płytki na dysk twardy
- ew. zmień konfigurację wtyczki graficznej, tak by kosztem jakości zyskać kilka dodatkowych klatek (więcej info na ten temat jak podasz swoją obecna konfiguracje).
- zainstaluj sterowniki k. graficznej jesli korzystasz z windowsowych
- zainstaluj sterowniki Force ASPI
- zrzuć grę z płytki na dysk twardy
- ew. zmień konfigurację wtyczki graficznej, tak by kosztem jakości zyskać kilka dodatkowych klatek (więcej info na ten temat jak podasz swoją obecna konfiguracje).
2BII!2B
Już emulowałem tę grę w najniższej jakośći i gra działała za szybko, coś ponad 120 klatek/s chyba, ale również niestabilnie.
Ograniczyłem w opcjach ilość klatek do 60 dlatego takie wartości podałem w pierwszym poście.
Używam nowszych, firmowych sterowników do grafiki, windowsa 2K, grę próbowałem również odpalać z obrazu na dysku.
Nie mogę podać dokładnych pluginów i ich konfiguracji gdyż próbowałem wielu konfiguracji, nawet tych opisanych na tej stronce.
Możliwe, że tej gry poprostu nie można płynnie emulować
Pamiętam, że na konsoli też miała problemy z płynnością.
Pozdrawiam.
Ograniczyłem w opcjach ilość klatek do 60 dlatego takie wartości podałem w pierwszym poście.
Używam nowszych, firmowych sterowników do grafiki, windowsa 2K, grę próbowałem również odpalać z obrazu na dysku.
Nie mogę podać dokładnych pluginów i ich konfiguracji gdyż próbowałem wielu konfiguracji, nawet tych opisanych na tej stronce.
Możliwe, że tej gry poprostu nie można płynnie emulować
Pamiętam, że na konsoli też miała problemy z płynnością.
Pozdrawiam.
To jeszcze ja dorzuce swoje trzy grosze.
- pluginy: Pete's OpenGL [a nie OpenGL2] dla grafiki + P.E.Op.S. DSound Audio Driver dla dzwieku [ustawienia podstawowe]
- jezeli gra posiada sciezke dzwiekowa w audio, koniecznie podmountuj obraz pod Daemon Tools i zaptaszkuj Options > Analog audio
- powylaczaj wszelkie zbedne procesy, ktore moga spowalniac emulacje
A teraz pytanie. Co z pozostalymi emulowanymi grami? Pracuja z plynnoscia bliska stuprocentowej?
- pluginy: Pete's OpenGL [a nie OpenGL2] dla grafiki + P.E.Op.S. DSound Audio Driver dla dzwieku [ustawienia podstawowe]
- jezeli gra posiada sciezke dzwiekowa w audio, koniecznie podmountuj obraz pod Daemon Tools i zaptaszkuj Options > Analog audio
- powylaczaj wszelkie zbedne procesy, ktore moga spowalniac emulacje
A teraz pytanie. Co z pozostalymi emulowanymi grami? Pracuja z plynnoscia bliska stuprocentowej?
No sprawdziłem jeszcze dwa inne tytuły i są drobne przeskoki klatek, ale animacja już tak nie chrupie jak w Driverze 2.
Najwyrażniej w tej grze już tak musi być ( tymbardziej, że nawet menu tej gry sie rozjeżdża ).
Mam jeszcze jedno pytanie. Czy u Was również występuje efekt pływających tekstur w emulowanych grach ?
Najwyrażniej w tej grze już tak musi być ( tymbardziej, że nawet menu tej gry sie rozjeżdża ).
Mam jeszcze jedno pytanie. Czy u Was również występuje efekt pływających tekstur w emulowanych grach ?
W dalszym ciagu sadze, ze cos jest nie tak. Jestem [nie]szczesliwym posiadaczem Duron @672 MHz / 512 SDR / GF2MX 200. Pracuje pod Windows 98, nie pytaj dlaczego. Na tym sprzecie, znakomita wiekszosc gier emulowana jest z predkoscia rownej lub zblizonej do maksymalnej. FPS leci momentami [przy nasileniu wyszukanych efektow graficznych] i / lub jedynie w grach, ktore stanowia swego rodzaju majstersztyki graficzne. W zwiazku z powyzszym, niedopuszczalne jest, jakoby na Twoim sprzecie dochodzilo do jakichs ciec, rwan i tym podobnych. Animacja w grze moze byc skopana, plynnosc moze byc niska ale w ePSXe powinno to zostac niezauwazalne. Posiadajac Pentium III z 700 MHz zegarem, mozesz smialo oczekiwac, a nawet zadac od emulacji pelnych 60 FPS w NTSC i 50 FPS w wersjach PAL. Kombinuj z ustawieniami - nie tylko emulatora, ale rowniez, a moze nawet przede wszystkim - systemu.rawel pisze:No sprawdziłem jeszcze dwa inne tytuły i są drobne przeskoki klatek, ale animacja już tak nie chrupie jak w Driverze 2.
Najwyrażniej w tej grze już tak musi być ( tymbardziej, że nawet menu tej gry sie rozjeżdża ).
To naturalne w przypadku PSXowych gier. Taki ich urok.rawel pisze:Mam jeszcze jedno pytanie. Czy u Was również występuje efekt pływających tekstur w emulowanych grach ?