Final Fantasy X PCSX2

Masz problem z konkretnym tytułem i emulatorem PCSX2? Oto miejsce gdzie powinieneś go opisać.
Czerwiec
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: 01 września 2006, 23:27

Post autor: Czerwiec »

ja mam maly problemik ,a wiec moja Kobieta zazyczyla sobiem pograc w Final Fantasy X ,gierke zalatwilem orginalna mam Athlona 1,8 XP + (1929 MHz) karte radka 9600 pro i tylko 512 ramu :/ prubowalem cos zdzialac z emu ale nie wiem jak ustawic procka , jak w ustawieniach CPU cos pokombinowalem to smigalo ze az milo od 50 do 100 fps-ow ale znowu przy intro mnie wywalalo do wina :/ a jak znowu cos tam poprzestawialem to bylo od 3-5fps i poczekalem na intro, owszem pokazalo sie, emu nie wywalil sie do wina ale ilosc klatek byla przerazajaca 1-2 fps :/ nie wiem jak skonfigurowac tego emulatorka zeby to dobrze dzialalo :/ z gory wielkie dzieki i pozdrowka

P.S wiem jeszcze ze ten emu niezadobrze dziala z AMD moze starsze wersje zadzialaja lepiej ??
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5248
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

Czerwiec pisze:prubowalem cos zdzialac z emu ale nie wiem jak ustawic procka [...]
Przez wzgląd na wspominany wcześniej fakt, iz najnowsza wersja PCSX2 wiesza się na Athlonach XP nie masz zbyt dużego pola manewru:

a) na PCSX2 0.9.1 w konfiguracji CPU musisz mieć wszystkie opcje wyłaczone - program będzie działał wolno, ale nie będzie się wieszał
b) na poprzedniej 0.9 wersji możesz natomiast uaktywnić opcje eeREC i vuREC, dzięki czemu zyskasz sporo klatek.

Sorry, ale na Twoim procesorze nie ma innej możliwości.
2BII!2B
hincolo
Junior
Junior
Posty: 7
Rejestracja: 06 września 2005, 11:46

Post autor: hincolo »

Witam, mam nastepujacy problem
Korzystam z emulatora PCSX2 0.9.1, konfiguruje go, po czym odpalam ff10. Ogolnie gra chodzi itp, ale jest jeden "maly" problem- nie ma dzwieku. Sprawdzalem na pluginach P.E.Op.S SPU2 DSound Driver 1.4.0 i na SPU2null Driver 0.5.0.
I jeszcze jedno pytanie- czy ma jakies znaczenie uruchamianie elulatora tak, aby wykorzystywal pamiec wirtualna, czy nie? Uprzedzajac, wiem, co to jest, a pytam, bo mam pewne problemy z jej zastosowaniem i zastanawiam sie, czy jest sens pokombinowac.
Dzieki, pozdrawiam
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5248
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

hincolo pisze:nie ma dzwieku. Sprawdzalem na pluginach P.E.Op.S SPU2 DSound Driver 1.4.0 i na SPU2null Driver 0.5.0.
1) na pluginie SPU2null dźwięku nie będzie bo ten plugin z założenia ma nie generować dźwięku
2) ustaw P.E.Op.S SPU2 DSound Driver w następujqacy sposób >
http://www.psemu.pl/ps2.php?dzial=Artyk ... u_peopspu2
hincolo pisze:czy ma jakies znaczenie uruchamianie elulatora tak, aby wykorzystywal pamiec wirtualna, czy nie?
IMO niewielkie, uruchamiając wersje VM zyskujesz kilka dodatkowych klatek (przeważnie 3, max 5)
2BII!2B
Tomcio
Junior
Junior
Posty: 12
Rejestracja: 24 sierpnia 2006, 19:38

Post autor: Tomcio »

Dobre wiesci panowie na nowej wersji bedzie chodzic ladniutko juz sie nie moge doczekac ;d co za radosny dzien ;]
LeonHeart
Junior
Junior
Posty: 8
Rejestracja: 17 sierpnia 2006, 23:03

Post autor: LeonHeart »

ładniutko w sensie, że nie bezie przycinać się gra w losowych momentach, co zdarza się u mnie al na przyspieszenie działania gry bym nie liczył ;P
neverar
Junior
Junior
Posty: 7
Rejestracja: 27 maja 2006, 21:32

Post autor: neverar »

forum wreszcie ruszyło to to wykorzystam i spytam sie dlaczego w Final Fantasy X nie działaja mi wstawki filmowe i w pewnym momencie mam bład i zamyka mi emulka? wszystko skonfigurowane jak w artykule, wersja 0.9.1
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5248
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

dlaczego w Final Fantasy X nie działaja mi wstawki filmowe i w pewnym momencie mam bład i zamyka mi emulka?
1) Wstawki filmowe mogą nie być wyświetlane jeśli mamy do czynienia ze ściągnietym z sieci ripem, z którego to zostały one usunięte.
2) zacięcia są w chwili obecnej nieuniknione (szczególnie na wersji 0.9.1) jesli posiadasz europejską wersje gry - problem zostanie naprawiony dopiero w kolejnej wersji emulatora >
http://www.psemu.pl/index.php?dzial=Niu ... s&nid=2195
2BII!2B
Awatar użytkownika
Misiek
User
User
Posty: 47
Rejestracja: 15 kwietnia 2006, 17:11

Post autor: Misiek »

Powrot do starego tematu pytanie do wintera. Czy sa patche ktore niweluja zawieszenie sie emu na wtyczce Zerogs. Moment pokazany na obrazku ponizej na tym nastepuje zwiecha po tych słowach. Oczywiscie FFX wesja 50490 org.

http://img212.imageshack.us/my.php?imag ... 22uix1.jpg

I tu nawiazuje do niego czy jest patch ktory to usunie czy jednak mam czekac do nadejscia 0.9.2. Na wtyczne GDxs0.9 nie wystepuje ten problem lecz niestety wiąze sie to z utratą fps, lecz nawet na tym w pozniejszym czasie wiesza sie gdy tidus biegnie za auronem. Czytałem na forum PCSX2 ze takiego patcha mozna samemu zrobic. Konfiguracje sprzetowa macie pod sygnaturka
Posiadane konsole:
PS3 :twisted:
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5248
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

Powrot do starego tematu pytanie do wintera. Czy sa patche ktore niweluja zawieszenie sie emu na wtyczce Zerogs.
Generalnie to wina emulatora i niekontrolowane zacięcia w europejskiej wersji FFX zlikwiduje w pełni kolejna wersja PCSX2.

aczkolwiek możesz próbować Poniżej wszelakie kody fla FFX, zauważ że niektóre (skip video, IPU, DMA mogą wystepować w 2 róznych wersjach, więc musisz spróbować kilku kombinacji) >

Kod: Zaznacz cały

gametitle=Final Fantasy X [SCES 50490]
comment=FFX PAL patch 
//Skip Videos 
patch=0,EE,0015cf08,word,100000b2
//-or-
patch=0,EE,0015d1c0,word,100000b2
//IPU fix
patch=0,EE,0015e760,word,00000000
//-or-
patch=0,EE,0015e4b0,word,00000000
//Skip sceIpuSync
patch=0,EE,002e2530,word,03e00008
//Skip sceIpuSync
patch=0,EE,002df5d0,word,03e00008
//fix DMA error: 0c0f0f00 - ipu1dma NULL! 
patch=0,EE,0015fd80,word,00000000
//- or -
patch=0,EE,0015ff68,word,00000000
// fix sceDmaSend (optional)
patch=0,EE,002d8b58,word,00000000
patch=0,EE,002d8b6c,word,00000000
//crash fix: sceDmaSend
patch=0,EE,002dbacc,word,00000000
patch=0,EE,002dbab8,word,00000000
A tu przykładowe łatki >

Kod: Zaznacz cały

gametitle=Final Fantasy X [SCES 50490] 
comment=FFX PAL patch 
//crash fix: sceDmaSend
patch=0,EE,002dbacc,word,00000000
patch=0,EE,002dbab8,word,00000000
//fix DMA error: 0c0f0f00 - ipu1dma NULL!
patch=0,EE,0015ff68,word,00000000
//Skip Videos
patch=0,EE,0015d1c0,word,100000b2

Kod: Zaznacz cały

gametitle=Final Fantasy X [SCES 50490] 
comment=FFX PAL patch 
//IPU freeze fix
patch=0,EE,0015e4b0,word,00000000
//Skip sceIpuSync
patch=0,EE,002df5d0,word,03e00008
//Skip Videos 
patch=0,EE,0015cf08,word,100000b2
//fix DMA error: 0c0f0f00 - ipu1dma NULL! 
patch=0,EE,0015fd80,word,00000000
// fix sceDmaSend 
patch=0,EE,002d8b58,word,00000000
patch=0,EE,002d8b6c,word,00000000
Wypróbuj i pisz o rezultatach...
2BII!2B
ODPOWIEDZ