Witam. Przeczytałem cały temat o uruchamianiu Tekkena, no i postanowiłem sam z nim powalczyć. Zmodyfikowałem łatkę, żeby intro było pominięte, wszystko ładnie pięknie, do momentu włączenia walki. W menu mam prędkości ok. 40fps, po włączeniu walki spada do 5-6fps, do tego strasznie zacina się dźwięk(każdy dźwięk powtarza się kilkanaście razy), a po kilku sekundach wyskakuje błąd z Windowsa "Wystąpił problem z aplikacją PCSX2 i zostanie ona zamknięta. Przepraszamy za kłopoty".
Czy ktoś może mi pomóc?
Mój konfig:
AMD Athlon 64 3000+(2,34GHz), 2x512MB RAM DDR DualChannel, GeForce 7600GS 256MB RAM, płyta GIGABYTE GA-K8NSC na chipsecie nForce 3.
Emulator:
PCSX2 ver. 0.9.2 VM(nie wiem co to jest, tak jest napisane na pasku ), grafika GS dx9(MSVC 14.00) 0.9.0, dźwięk PEOpS SPU2DSound Driver 1.6.0 cdvdrom Linuzappz Iso CDVD Driver 0.5.0 bios scph3004R lub scph39001(próbowałem na obu). Byłbym wdzięczny za wsparcie.
Tekken 4 i Tag Tournament
-
- TROLOŻERCA
- Posty: 5248
- Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
- Kontakt:
1. Prędkość - standard, tak ta gra pracuje i niewiele można poradzić, poza wyłączeniem wszystkiego co zbędne, zarówno w PCSX2 jak i w Windowsie (choć nie zyskasz w ten sposób jakiegoś większego przyśpieszenia).
2. Dźwięk - ot zwykły problem z synchronizacją, chcesz mieć czyste audio to wyciśnij co najmniej 40 fps`ów w grze i wszystko będzie grało jak należy.
3. Błąd windowsa - nic mi nie mówi, może być winą sterowników, DX, jakiegoś programu próbującego dodać swoje 3 grosze do emulacji, konfliktu sprzętowego czy błędnych ustawień PCSX2.
2. Dźwięk - ot zwykły problem z synchronizacją, chcesz mieć czyste audio to wyciśnij co najmniej 40 fps`ów w grze i wszystko będzie grało jak należy.
3. Błąd windowsa - nic mi nie mówi, może być winą sterowników, DX, jakiegoś programu próbującego dodać swoje 3 grosze do emulacji, konfliktu sprzętowego czy błędnych ustawień PCSX2.
2BII!2B
Tak wygląda moja konfiguracja:
Config z GSdx9:
Resolution: Windowed
Renderer: Direct3D
Shader: Pixel Shader 1.4
Linear texture filtering włączone, reszta wyłączona
Myślałem że może to wina dźwięku(ten błąd z windy), chciałem wrzucić SPUNull(żeby wyłączyć dźwięk), ale PCSX2 go nie widzi.
Szkoda, że więcej nie mogę wycisnąć. Zdziwiło mnie to trochę, bo wydawało mi się że na moim sprzęcie pójdzie nieco szybciej, zwłaszcza że widziałem słabsze konfiguracje i ludziom chodziło podobnie do mnie lub szybciej.
No, ale jeśli nic więcej się nie da zrobić, to albo pozostanie czekać na nową wersję PCSX2, albo... upgrade kompa
Config z GSdx9:
Resolution: Windowed
Renderer: Direct3D
Shader: Pixel Shader 1.4
Linear texture filtering włączone, reszta wyłączona
Myślałem że może to wina dźwięku(ten błąd z windy), chciałem wrzucić SPUNull(żeby wyłączyć dźwięk), ale PCSX2 go nie widzi.
Szkoda, że więcej nie mogę wycisnąć. Zdziwiło mnie to trochę, bo wydawało mi się że na moim sprzęcie pójdzie nieco szybciej, zwłaszcza że widziałem słabsze konfiguracje i ludziom chodziło podobnie do mnie lub szybciej.
No, ale jeśli nic więcej się nie da zrobić, to albo pozostanie czekać na nową wersję PCSX2, albo... upgrade kompa
-
- TROLOŻERCA
- Posty: 5248
- Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
- Kontakt:
1. Czemu GSdx9? Powinieneś korzystać z wtyczki ZeroGS
2. Jak juz korzystasz z PixelShader to z v2 lub 3. ZeroGS wybierze odpowiednią za CIebie
3. Spróbuj włączyć obsługę dualcora (MTGS i DC w sekcji CPU) - niby działać nie powinno a często przyśpiesza emulację.
Tyle na dziś, na więcej jestem zbyt zmęczony :]
2. Jak juz korzystasz z PixelShader to z v2 lub 3. ZeroGS wybierze odpowiednią za CIebie
3. Spróbuj włączyć obsługę dualcora (MTGS i DC w sekcji CPU) - niby działać nie powinno a często przyśpiesza emulację.
Tyle na dziś, na więcej jestem zbyt zmęczony :]
2BII!2B
-
- TROLOŻERCA
- Posty: 5248
- Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
- Kontakt: