Pytanie o START

Problemy z emulatorem PCSX2 i narzędziami dla niego przeznaczonymi.
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5248
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

Zachariasz pisze:Za to mam inny problem: kiedy udało mi się po jakiś 10 minutach dojść do walki, na ekranie nie było pasków życia... To jakaś nowa atrakcja, aby gra była bardziej realistyczna ??
Nie, najpierw w grze jest swego rodzaju przedstawienie postaci - kamera lata wokół pokazując kto z kim bedzie walczył, a dopiero później rozpoczyna się walka i pojawiają się wskaźnieki zdrowia/energii.
Mati_Kosa pisze:Jest jeszcze "pcsx2" ale tam trzeba podawać jakieś nazwy i są z tym problemy. Czy ta druga aplikacja może zwiększyć licznik FPS?
Nieznacznie, ale tak.
2BII!2B
Awatar użytkownika
Zachariasz
Junior
Junior
Posty: 6
Rejestracja: 19 lipca 2006, 00:10

Post autor: Zachariasz »

winter_mute pisze: Nie, najpierw w grze jest swego rodzaju przedstawienie postaci - kamera lata wokół pokazując kto z kim bedzie walczył, a dopiero później rozpoczyna się walka i pojawiają się wskaźnieki zdrowia/energii.
Nie, ja mówię już o samej walce, gdzie gracz ma możliwość ruch

I jakie pliki trzeba mieć aby uruchomić tą pierwszą aplikacją??
Mati_Kosa
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: 19 lipca 2006, 15:17

Post autor: Mati_Kosa »

Z tego co zauważłem, to zdaje się że problemy z TTT występują m.in. przez plugin
graficzny (tak pisało w raporcie błędów).Zmieniłem plugin na Zero (ten z dłuższą nazwą) i nawet zaliczyłem całą pierwszą rundę!!! (mój Yoshimitsu pokonał Kinga i Baeka :PP udało mi się nawet zrobić cios "Door Knocking")Co prawda z 3.8 fps ale zawsze coś. Kiedy jednak w 2. rundzie wystąpił błąd, to okazało się, że tym razem winowajcą jest plik d3dx.dll w głownym katalogu PCSX2. Może są inne pluginy graficzne które mogłyby pomóc w prawidłowym odpaleniu gry? Albo w jaki sposób należy takowego skonfigurować dla TTT?
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5248
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

Zachariasz pisze:Nie, ja mówię już o samej walce, gdzie gracz ma możliwość ruch
Hmmmm, pierwszy post od góry >
http://www.psemu.pl/forum/viewtopic.php?t=1772
jak widać u nie paski energii są widoczne.
Zachariasz pisze:I jakie pliki trzeba mieć aby uruchomić tą pierwszą aplikacją?
Ta werjs nie wymaga żadnych dodatkowych plików, aby ją uruchomić musisz mieć jedynie sporo RAMu.
Mati_Kosa pisze:Może są inne pluginy graficzne które mogłyby pomóc w prawidłowym odpaleniu gry?
Nie.
Mati_Kosa pisze:Albo w jaki sposób należy takowego skonfigurować dla TTT?
W przypadku ZeroGS nie ma czegoś takiego jak konfiguracja, bo w oknie ustawień możesz sobie co najwyżej właczyć poprawkę dla FFX/FFX-2 i zmienić ustawienia wygładzania krawędzi (wiadomo - im większy AA tym wolniej bedzie pracował emulator).
2BII!2B
Awatar użytkownika
Zachariasz
Junior
Junior
Posty: 6
Rejestracja: 19 lipca 2006, 00:10

Post autor: Zachariasz »

Obrazek

To jest błąd małej ilości RAM'u??
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5248
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

To nie jest biblioteka emulatora tylko systemu (ADVAPI32 - Advanced Windows 32 Base API DLL), ergo wyśiwtlony bład jest błędem systemowym.
Swoją droga jest to plik który lubi powodowac komplikacje :D
2BII!2B
ODPOWIEDZ