Strona 1 z 1

Silent Hill na ePSXe - brak dźwięku w cut scenes

: 24 sierpnia 2006, 13:05
autor: arturnow
Cześć wszystkim. Jestem tu nowy, a dołączyłem przypadkiem. Pierwszy raz bawie się w emulacje starego poczciwego szaraka. Do tego celu ściągnąłem grę Silent Hill i tu niestety mam mały problem. Ogólnie wszystko chodziło za szybko to ustaliłem limit na 60FPS i filmiki działają spoko... tyle, że nie ma w nich dźwięku, w reszcie gry normalnie. Czy tak powinno być, czy coś jest źle? :D

używam emulatora ePSXe 1.6 i plug-inów tych które zostały polecone w artykule. Jeżeli ktoś gra w tę grę może mi napisać jakie ma ustawienia, aby był dźwięk podczas filmików - oczywiście jeżeli to możliwę.

Dzięki z góry.

: 24 sierpnia 2006, 15:06
autor: bahamut_zero
Sproboj wlaczyc w emulatorze "Enable MDEC XA" - to jest opcja odpowiedzialna za dzwiek w filmikach.

: 24 sierpnia 2006, 16:27
autor: winter_mute
arturnow pisze:Jeżeli ktoś gra w tę grę może mi napisać jakie ma ustawienia, aby był dźwięk podczas filmików
Ustawienia sa identyczne dla wszystkich gier. Zerknij na pierwszą część (Podstawowa konfiguracja) poniższego artykułu >
http://www.psemu.pl/psx.php?dzial=Artyk ... =spu_epsxe

Jeśli dzwięk sie nie pojawi, to zaopatrz się w pełną wersję gry.

: 24 sierpnia 2006, 16:32
autor: arturnow
bahamut_zero pisze:Sproboj wlaczyc w emulatorze "Enable MDEC XA" - to jest opcja odpowiedzialna za dzwiek w filmikach.
Działa. Wielkie dzięki :-)

EDIT: A tak się zastanawiam, gracie z pluginem D3D/OpenGL czy może Software. Zauważyłem, że w software w SH jest efekt motion, jak koleś biegnie na początku to ręce pozostawiają smugi, na OpenGL już tego nie ma...

: 24 sierpnia 2006, 19:56
autor: bahamut_zero
Pobaw sie opcjami Framebuffer textures i framebuffer acces. Chyba ta druga jest od tego typu efektow (full software).

: 25 sierpnia 2006, 12:43
autor: arturnow
bahamut_zero pisze:Pobaw sie opcjami Framebuffer textures i framebuffer acces. Chyba ta druga jest od tego typu efektow (full software).
Włączyłem te drugie na maks i nic nie dało, ale w Pete's OpenGL2 są te efekty :D