Problem z memcards

Masz problem z konkretnym tytułem i emulatorem PCSX2? Oto miejsce gdzie powinieneś go opisać.
Mrider19
Junior
Junior
Posty: 12
Rejestracja: 01 września 2006, 00:00

Post autor: Mrider19 »

Ad.1 Chyba masz mnie za lekkiego idiote...
Ad.2 Zrobilem.. ten programik ps2dis nie znalazl nic..a jak pisze w artykule 'jezeli nic nie znajdzie to znaczy ze zrobienie tego przekracza me umiejetnosci.'..i tak rzeczywiscie jest.. czy pozostalo mi jakies wyjscie poza czekaniem na wersje pc?
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5248
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

Ad1. Nie, ale różne przypadki się widziało, dlatego staram się nie wykluczać żadnej mozliwści :D

Ad2. Łatkę dla WE10 robi się w troche inny sposób >
just before video freezes or crashes hit ESC
enter "debug/memory dump/raw dump"
start address: 00000000
end address: 02000000
filename: we10.raw

load we10.raw with PS2DIS
load from: 00000000
address from: 00000000

find pattern: cdrom0:\WE10_OP.PSS;1
you should see
xxxxxxxx "cdrom0:\WE10_OP.PSS;1"
hit SPACE, hit F3 to invoke analyzer
go and drink a cup of coffee
now you should see a piece of code like this:

yyyyyyyy jal ...
zzzzzzzz li a0, xxxxxxxx ("cdrom0:\WE10_OP.PSS;1")

patch the line holding the JAL opcode:

gametitle=Winning Eleven 10
comment=patches by xxx
//Skip "WE10_OP.PSS"
patch=1,EE,yyyyyyyy,word,00000000
Dla wersji jap. wyglada mniej więcej w ten sposób >

Kod: Zaznacz cały

gametitle = Winning Eleven 10 Jap
comment = patched by wanie
//Skip "WE10_OP.PSS"
patch = 1,EE,008d5e5c,word,00000000
Choc proponuje zrobić samodzielnie bo kod może się różnic.
2BII!2B
Mrider19
Junior
Junior
Posty: 12
Rejestracja: 01 września 2006, 00:00

Post autor: Mrider19 »

aha. ale mam problem bo wlasnie proboje sam stowrzyc taka i nie bardzo wiem gdzie wpisac to debug.itd...
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5248
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

A sprawdzałeś na PCSX2 v0.9 :?:
Myslę że jak uruchomisz starszą wersję to Twój dylemat się rozwiąże :)
2BII!2B
Mrider19
Junior
Junior
Posty: 12
Rejestracja: 01 września 2006, 00:00

Post autor: Mrider19 »

dylemat sie rozwiazal..:) ale dochodze do momentu znalezienia przez ten programik ps2dis tego co trzeba i co dalej? wiem pisze patch the holding the jal .itd. ale nie bardzo wiem o co chodzi
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5248
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

Jak już skończysz analizę (spacja F3) to dostajesz wyjściowy kod >

Kod: Zaznacz cały

yyyyyyyy jal ...
zzzzzzzz li a0, xxxxxxxx ("cdrom0:\WE10_OP.PSS;1") 
z którego część oznaczoną w opise jako yyyyyyyyyyy musisz skopiować w odpowiednie miejsce do łatki. Samą łatke tworzysz samodzielnie tak jak to jest opisane w artykule o skip-video (z tym że kod jaki powinien się w niej znaleźć masz podany we wcześniejszym opoisie, nielicząc partii yyyy którą wydobywasz z analizy ww analizy) i kopiujesz do odpowiedniego folderu. Nie wiem co w tym trudnego :P
2BII!2B
Mrider19
Junior
Junior
Posty: 12
Rejestracja: 01 września 2006, 00:00

Post autor: Mrider19 »

No tak nie bylo to az tak trudne..zrobilem wszystko tak jak napisales , latke wlozylem do patches no ale gra jak nie dzialala tak nie dziala.. przestalo tylko wyswietlac "cant find patches...." ale ekran nadal jest czarny i nic sie nie dzieje..
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5248
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

Cóż w takim razie moje pomysły się wyczerpały - nic bardziej konkretnego nie jestem w stanie Ci powiedzieć jako że gry nie posiadam.
2BII!2B
Mrider19
Junior
Junior
Posty: 12
Rejestracja: 01 września 2006, 00:00

Post autor: Mrider19 »

Szkoda .. ale dzieki za pomoc.
ODPOWIEDZ