Problem z memcards
-
- TROLOŻERCA
- Posty: 5248
- Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
- Kontakt:
Ad1. Nie, ale różne przypadki się widziało, dlatego staram się nie wykluczać żadnej mozliwści
Ad2. Łatkę dla WE10 robi się w troche inny sposób > Choc proponuje zrobić samodzielnie bo kod może się różnic.
Ad2. Łatkę dla WE10 robi się w troche inny sposób >
Dla wersji jap. wyglada mniej więcej w ten sposób >just before video freezes or crashes hit ESC
enter "debug/memory dump/raw dump"
start address: 00000000
end address: 02000000
filename: we10.raw
load we10.raw with PS2DIS
load from: 00000000
address from: 00000000
find pattern: cdrom0:\WE10_OP.PSS;1
you should see
xxxxxxxx "cdrom0:\WE10_OP.PSS;1"
hit SPACE, hit F3 to invoke analyzer
go and drink a cup of coffee
now you should see a piece of code like this:
yyyyyyyy jal ...
zzzzzzzz li a0, xxxxxxxx ("cdrom0:\WE10_OP.PSS;1")
patch the line holding the JAL opcode:
gametitle=Winning Eleven 10
comment=patches by xxx
//Skip "WE10_OP.PSS"
patch=1,EE,yyyyyyyy,word,00000000
Kod: Zaznacz cały
gametitle = Winning Eleven 10 Jap
comment = patched by wanie
//Skip "WE10_OP.PSS"
patch = 1,EE,008d5e5c,word,00000000
2BII!2B
-
- TROLOŻERCA
- Posty: 5248
- Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
- Kontakt:
-
- TROLOŻERCA
- Posty: 5248
- Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
- Kontakt:
Jak już skończysz analizę (spacja F3) to dostajesz wyjściowy kod >
z którego część oznaczoną w opise jako yyyyyyyyyyy musisz skopiować w odpowiednie miejsce do łatki. Samą łatke tworzysz samodzielnie tak jak to jest opisane w artykule o skip-video (z tym że kod jaki powinien się w niej znaleźć masz podany we wcześniejszym opoisie, nielicząc partii yyyy którą wydobywasz z analizy ww analizy) i kopiujesz do odpowiedniego folderu. Nie wiem co w tym trudnego
Kod: Zaznacz cały
yyyyyyyy jal ...
zzzzzzzz li a0, xxxxxxxx ("cdrom0:\WE10_OP.PSS;1")
2BII!2B
-
- TROLOŻERCA
- Posty: 5248
- Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
- Kontakt: