Witam
Mam pytanie odnośnie tekstur w grach obsługujących 3D. Mianowicie tekstury w grach tego typu bardzo często "pływają" wydają się być fatalnie zsynchronizowane i dają podczas przemieszczania się np. kamery nieprzyjemny efek pływania. Czy jest jakaś możliwość pozbycia się tego problemu bądź jego minimalizacji? Wszelki sugestie mile widziane.
P.S.
Używam epsxe 1.6
Video Driver: Pete's OpenGL2 Driver 2.8
Karta graficzna: Radeon 9800 pro.
Pływające tekstury w grach...
-
- TROLOŻERCA
- Posty: 5248
- Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
- Kontakt:
Skoro sugestie sa mile widziane to zasugeruje iż tzw.`pływające tekstury` to całkiem normalne zjawisko w emulacji PlayStation, przynajmniej w przypadku wykorzystywania wtyczki graficznej obsługującej akcelerację graficzną.
Jako, iż zaobserwowany przez Ciebie efekt nie jest wynikiem błędnego działania emulatora czy wtyczek możesz zrobić następujące rzeczy:
1) pobaw się ustawieniami karty graficznej: polecam zacząć od synchronizacji pionowej.
2) pokombinuj z ustawieniami filtrowania i kolorów tekstur oraz framebuffer textures / access... we wtyczce wideo
3) spróbuj przesiadki na wtyczkę softwarową, bądź emulator generujący obraz w tenże sposób (pSX, Xebra, CVGS), aczkolwiek w tymże przypadku należy się liczyć ze utrata jakości wyśiwetlanego obrazu.
Jako, iż zaobserwowany przez Ciebie efekt nie jest wynikiem błędnego działania emulatora czy wtyczek możesz zrobić następujące rzeczy:
1) pobaw się ustawieniami karty graficznej: polecam zacząć od synchronizacji pionowej.
2) pokombinuj z ustawieniami filtrowania i kolorów tekstur oraz framebuffer textures / access... we wtyczce wideo
3) spróbuj przesiadki na wtyczkę softwarową, bądź emulator generujący obraz w tenże sposób (pSX, Xebra, CVGS), aczkolwiek w tymże przypadku należy się liczyć ze utrata jakości wyśiwetlanego obrazu.
2BII!2B