PsOne Dev Studio 2007 WIP #1
: 16 stycznia 2007, 12:52
W koncu zabrałem się [ moze nawet zmusiłem ] do przepisania całkowicie od nowa PsOne Dev Studio 2007. Wersja z 2006 roku pod wzgledem optymizacji była 100 lat za murzynami, jak to mówią . Zawierała duzo duplikowanych procedur co powodowalo straszny bałagan podczas piasania kolejnych . Postanowiłem, ze nie będe poprawiał [ w pewnych momentach ] sknoconej wersji i stworze engine PDS2007 od nowa. Status Quo projektu jest jeszcze na poziomie zaawansowanej alphy, lecz juz moge powiedzieć coś o ustrawniwnieniach wzgledem wersji z 2006 roku.
Oto One:
- Obiekty bedzie mozna dodawac dynamicznie za pomoca wygodnego okienka INCLUDES
- Program dostanie obsluge plikow projektu [ *.psone ] w ktorych znajdą sie pełne informacje o zrodle oraz biniarkach / include'ach.
- Program zostanie prawdopodobnie zbindowany z PsxIsoMakerem [ jesli Sparrow pozwoli ]
- Dojdą nowe opcje tj. PsOne Disasm / PsOne Bin 2 Obj converter
- funkcja PASTE / SOURCE TEMPLATE
StreaK // www.psxdev-pl.tk
Oto One:
- Obiekty bedzie mozna dodawac dynamicznie za pomoca wygodnego okienka INCLUDES
- Program dostanie obsluge plikow projektu [ *.psone ] w ktorych znajdą sie pełne informacje o zrodle oraz biniarkach / include'ach.
- Program zostanie prawdopodobnie zbindowany z PsxIsoMakerem [ jesli Sparrow pozwoli ]
- Dojdą nowe opcje tj. PsOne Disasm / PsOne Bin 2 Obj converter
- funkcja PASTE / SOURCE TEMPLATE
StreaK // www.psxdev-pl.tk