Strona 1 z 1

PsOne Dev Studio 2007 WIP #1

: 16 stycznia 2007, 12:52
autor: StreaK
W koncu zabrałem się [ moze nawet zmusiłem :P ] do przepisania całkowicie od nowa PsOne Dev Studio 2007. Wersja z 2006 roku pod wzgledem optymizacji była 100 lat za murzynami, jak to mówią :D. Zawierała duzo duplikowanych procedur co powodowalo straszny bałagan podczas piasania kolejnych . Postanowiłem, ze nie będe poprawiał [ w pewnych momentach ] sknoconej wersji i stworze engine PDS2007 od nowa. Status Quo projektu jest jeszcze na poziomie zaawansowanej alphy, lecz juz moge powiedzieć coś o ustrawniwnieniach wzgledem wersji z 2006 roku.
Oto One:

- Obiekty bedzie mozna dodawac dynamicznie za pomoca wygodnego okienka INCLUDES
- Program dostanie obsluge plikow projektu [ *.psone ] w ktorych znajdą sie pełne informacje o zrodle oraz biniarkach / include'ach.
- Program zostanie prawdopodobnie zbindowany z PsxIsoMakerem [ jesli Sparrow pozwoli :D ]
- Dojdą nowe opcje tj. PsOne Disasm / PsOne Bin 2 Obj converter
- funkcja PASTE / SOURCE TEMPLATE

Obrazek

StreaK // www.psxdev-pl.tk

: 17 stycznia 2007, 10:43
autor: dante195
do czego ten programik służy?

: 17 stycznia 2007, 11:31
autor: StreaK
Do tworzenia gier oraz programów na PSOne / Playstation / PlayStation 2 [ ktore mozezsz odpalic na emulatorze albo konsoli ]. Aby stworzyc cos wlasnego jedyne wymaganie jest znajomosc jezyka C w podstawowym stopniu [ skladnia ]. Z reszta mnogosc przykladow w PsOne Dev Studio spokojnie umozliwi Tobie szybkie wdrożenie w temat.