Gra Crash Team Racing - niespotykany problem.
: 28 czerwca 2007, 16:53
Uruchamiam ORYGINALNą grę Crash Team Racing (wersja PAL) z obrazu , do którego ją kiedyś zrzuciłem i niby jest wszystko w porządku bo emulator ją odtwarza , bardzo ładna grafika , ale kiedy zaczynam grać gra "spowalnia się" i nie wiem o co chodzi . Nie mówcie mi tu o playstation patch file bo to jest mi nie potrzebne bo kupiłem ORYGINAł w oficjalnym sklepie. Zresztą próbowałem ppf i nie pomogło.
Jeśli chodzi o subchannel ( dane subkanałowe ) to mi to nie jest potrzebne ponieważ zrzuciłem do obrazu, nie odtwarzam z napędu , zresztą próbowałem subchannel (bo uruchamiałem z płyty cd-rom w napędzie również) i nie pomogło , więc nie wiem.
Przypominam , że jest to ORYGINAł NIEZRYSOWANY ( zgrałem go do obrazu Clone'm CD )
Plugin graficzny mam Pete's OpenGL Driver 1.76 . Ustawiłem go standardowo tak ja to opisaliście w artykułach.
Podsumowywując :
próbowałem ppf - - - - - - > nie pomogło
próbowałem subchannel - - - - - - > nie pomogło
Za wszelką pomoc z góry dzięki .
ps. PRZY INNYCH grach nie mam takiego problemu na emulatorze epsxe 1.6.0 .
Jeśli chodzi o subchannel ( dane subkanałowe ) to mi to nie jest potrzebne ponieważ zrzuciłem do obrazu, nie odtwarzam z napędu , zresztą próbowałem subchannel (bo uruchamiałem z płyty cd-rom w napędzie również) i nie pomogło , więc nie wiem.
Przypominam , że jest to ORYGINAł NIEZRYSOWANY ( zgrałem go do obrazu Clone'm CD )
Plugin graficzny mam Pete's OpenGL Driver 1.76 . Ustawiłem go standardowo tak ja to opisaliście w artykułach.
Podsumowywując :
próbowałem ppf - - - - - - > nie pomogło
próbowałem subchannel - - - - - - > nie pomogło
Za wszelką pomoc z góry dzięki .
ps. PRZY INNYCH grach nie mam takiego problemu na emulatorze epsxe 1.6.0 .