Strona 3 z 10

: 13 sierpnia 2007, 12:06
autor: Artur25
A dlaczego się pytasz ile mam bitów :D

: 13 sierpnia 2007, 12:49
autor: Eysmond
Ponieważ chcesz wiedzieć jak szybko odpali ci jakiś DB a ilość bitów bardzo wpływa na szybkość emulacji

: 13 sierpnia 2007, 14:09
autor: Artur25
chyba 32 bitów albo 64 napisz dla 32 i 64 zobacze :roll:

: 13 sierpnia 2007, 17:08
autor: winter_mute
Takie coś co napisał twój kolega mogło by być bardzo przydatne bo jak mi tekken działa po 15-20 fps to miałbym 30-35
Zacznijmy od tego że kolega pisze bzdury:
1) "a w emulatoze mozna ustawic na 640 na 800 i juz wzrasta o 10" - po pierwsze nie ma rozdzielczości 640 na 800, a po drugie nie uzyskasz takiego wzrostu prędkości przy zmianie rozdzielczości. Co ciekawsze na nowszych kartach np. GF86xx+ i analogicznych ATI nie zauwazysz róznicy żadnej czy to po zmianie rozdziałki czy po włączeniu filtrowania pod ZeroGS.
2) "wylonczyc zbędne dzwieki wzrasta o 5" wyłączyć dźwięku się nie da, no chyba że zastosujesz wtyczkę null z tym że w tym przypadku część gier się nie uruchomi wcale, lub ew. wypniesz głośniki, ale w tym przypadku twierdzenie iż prędkość wzrośnie jest po prostu głupie.
3) "wlonczyc zaawansowana emulacjie fps i wzrasta o 15 " - nie ma takiej opcji
4) to sobie podlicz - policzyć to ja bym radził cytowanemu jegomościowi wszystkie klapki w mózgownicy.
A powiedz mi jeszcze jak włączyć tą zaawansowaną emulację fps
Jak wyżej, opcja nie istnieje.
ilość bitów bardzo wpływa na szybkość emulacji
Bitnij się w główkę bo wypisujesz takie same głupoty jak ten Twój kolega na gg. Wzrost prędkości na 64-bitowych maszynach względem 32-bitowych przy identycznych warunkach (32-bitowy emulator, to samo taktowanie CPU, ustawienia PCSX2 i identyczne komponenty sprzętowe) mieści się w granicach 1-5%

: 13 sierpnia 2007, 21:56
autor: Artur25
Ja tam nie wiem jestem nowicjuszem radziłem sie kolegi. A tak na marginesie jest jakiś program do sprawdzania w procku bitów :?:

[mod] Nie zaśmiecaj forum - edytuj swoje wiadomości!
/w_m [/mod]

c.d. Może mi ktos dac linka do patha budokai 3 wpisywałem w google i nic z tego a w emu pisze pathes not found. A i mam pytanie dlaczego jak gram w budokai 3 to moge grac z pluginem graficznym gsdx9 a nie zero gs kosmos Error Opening gs plugin

: 14 sierpnia 2007, 18:02
autor: winter_mute
jest jakiś program do sprawdzania w procku bitów
eeee, powiedzmy CPU-Z: http://www.cpuid.com/cpuz.php
Może mi ktos dac linka do patha budokai 3 wpisywałem w google i nic
A po co Ci łatka skoro gra działa bez niej.
a w emu pisze pathes not found.
... i niech sobie pisze, niepotrzebna, więc nie ma, nie ma więc emulator pisze że nie znalazł. It`s that simple.
dlaczego jak gram w budokai 3 to moge grac z pluginem graficznym gsdx9 a nie zero gs kosmos Error Opening gs plugin
Hmmm:
- a jaka karta graficzna, bo nie chce mi się przeszukiwać tych Waszych dziwnych wypocin
- a nowe stery do grafiki są?
- to samo co wyżej jeśli chodzi o DX.

: 29 sierpnia 2007, 12:28
autor: Artur 25
Dobra jeżeli chodzi o grafe to Radeon 9250 a sterowniki stare jeżeli to wpływa na tą wtyczke to chodzi o sterowniki czy o grafe że nie moge odpalic z wtyczka zerogs kosmos a nabyc nowe sterowniki to nawet nie wiem gdzie.

: 29 sierpnia 2007, 18:36
autor: winter_mute
jeżeli chodzi o grafe to Radeon 9250
Karta zgodna ze standardem Pixel Shader 1.4. ZeroGS WYMAGA PS2.0
nowe sterowniki to nawet nie wiem gdzie
Na stronie ATI: www.ati.com

: 29 sierpnia 2007, 18:51
autor: Artur25
To pójdzie wtyczka czy nie na mojej starej grafie Zerogs

: 29 sierpnia 2007, 20:16
autor: winter_mute
To pójdzie wtyczka czy nie na mojej starej grafie Zerogs
Cóż, skoro WYMAGA Pixel Shader w wersji 2.0, którego nie masz posiadając kartę która obsługuje co najwyżej v1.4 to chyba rozumie się samo przez się że nie pójdzie.