Dragon Ball Z: Budokai 3

Masz problem z konkretnym tytułem i emulatorem PCSX2? Oto miejsce gdzie powinieneś go opisać.
czarny7777777
Junior
Junior
Posty: 13
Rejestracja: 14 listopada 2007, 16:41

Dragon Ball Z: Budokai 3

Post autor: czarny7777777 »

Dragon Ball Z: Budokai 3
chciał bym sie dowiedziec czy pójdzie mi ta gra na piecu
jesli tak to
chciał bym sie dowiedziec szczegułowo jak mam ustawic kanfiguracje na
emulatora
Pcsx2_0.9.4 zeby wmiare narmalnie chodziło

mój sprzęt zaznaczam że niejest za dobry ale w styczniu kupuje nowy i chyba już mi pójdzie bo na tym szczeze nie licze
procek genulne Intel(R) CPU 2140 1,60GHz to jest 2 rdzeniowy ale mam pytanie podobno ustwiony jest jeden w ustawieniach kopm jak ustawic zeby dziełały 2 rdzenie
ram 1 gb
karta grafi NIVIDIA GrForce7300 SE \7200 GS (512mb)

edit:
podkręciłem do 1,8 oba procesory czy to coś da
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5248
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

A więc po kolei:
Dragon Ball Z: Budokai 3 chciał bym sie dowiedziec czy pójdzie mi ta gra na piecu
Pójść pójdzie , bo wszystkim chodzi. Pytanie tylko czy prędkość pracy emulatora będzie przypominała spacer ślimaka czy Korzeniowskiego.
procek genulne Intel(R) CPU 2140 1,60GHz to jest 2 rdzeniowy
Co to za dwurdzeniowy Intel PentiumD, czy Core2Duo?
ale mam pytanie podobno ustwiony jest jeden w ustawieniach kopm jak ustawic zeby dziełały 2 rdzenie
W przypadku PCSX2 uaktywniasz opcje "Multi threaded GS" oraz "Dual Core Mode" w sekcji {Config > CPU} emulatora.
podkręciłem do 1,8 oba procesory czy to coś da
Coś na pewno, może zyskasz 1fps, ale to zawsze jedna klatka więcej :]
Druga kwestia, odpowiedź na takie pytania jest tylko jedna - testuj, zmień i testuj ponownie... nikt z nas nie pracuje na Twoim kompie, nikt nie ma zdolności parapsychicznych więc jedyna słuszna droga to testy własne.
2BII!2B
czarny7777777
Junior
Junior
Posty: 13
Rejestracja: 14 listopada 2007, 16:41

sad

Post autor: czarny7777777 »

dlaczego przy konfiguracji jak mam w grafice ustawione zerogskosmos 0.97.0
to menu chodzi jakby dostało koksu wszystko jest dobrze ale gdy włanczam walke
to jest czarny obraz tylko pasek mocy wyswietla a pisze mi ok 50 fps
a przy ustawieniach gsdx9 menu tak scina ze ja pizdu ale obraz wyswietla normalnie ale w walce mam 10fps i scina co mam zrobic.

zrobiłem ze chodzi mi na 15 fps ale mam problem troche inny jak gram w
Dragon Universe goku to na poczatku ide do domu a potem walcze z takim zielonym stworem jak go mam przejsc poonałem go z 10 razy lewelemi ida ale niemoge isc dalej
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5248
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

dlaczego przy konfiguracji jak mam w grafice ustawione zerogskosmos 0.97.0 to menu chodzi jakby dostało koksu wszystko jest dobrze ale gdy włanczam walke [...] mam 10fps i scina co mam zrobic.
Dlatego że w menu masz tylko kilka nieskomplikowanych obiektów do wyświetlenia, podczas gdy w walce masz duże sceny 3d, które emulator musi przeliczyć w czasie rzeczywistym i sobie z tym nie radzi.
2BII!2B
rozzelinni87
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: 04 grudnia 2007, 08:22

Post autor: rozzelinni87 »

Witajcie teraz bez problemu otworzymy wszystkie gry pod pleya, ponieważ w PS2 używają 128 bitów, a intele nawet core 2 Quad ma 64bit.
Ale spokojnie AMD stworzył nowy Procek i tym razem 128 Bitowy AMD Phenon Quad Core 9500 Architektura K10 (Phenon)

Tylko trochę droga tak samo jak Quadro Core za 800zł

http://allegro.pl/item276962606_najnows ... e_4mb.html

http://ave.amd.com/ tu lepsza strona zrobiona we fleshu 8-)
Ale już gry pod tym będą płynie chodzić i FPSy będą wyższe :D
Eysmond
Moderator
Moderator
Posty: 474
Rejestracja: 11 lutego 2007, 12:03

Post autor: Eysmond »

Jeszcze tylko zapomniałeś o jednym szczególe a mianowicie o optymalizacji emulatora pod procesory 128 bitowe
Ale zgodzę się z tobą że gry na emulatorze w przyszłości i to możliwe że nawet nie dalekiej będą działały o wiele szybciej
ODPOWIEDZ