Jak włączyć gry na ePSXe ??

Masz nieopisany dotąd problem z konkretnym tytułem i emulatorem ePSXe? Pisz śmiało.
Chi
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: 27 listopada 2007, 19:58

Jak włączyć gry na ePSXe ??

Post autor: Chi »

Siemka mam problem. Jestem kompletnie zielona jeśli chodzi o emulatory mam ePSXe 1.6.0 i gry np. Tomb Raider 4 i Medievil 2 (kupione) czy moge grać w nie na emulatorze??? Aha i mam pare na kompie na PSX (ściągnięte ale bardzo dawno kiedy jeszcze można było XD) np. Medievil 1 i Spyro 1 i jak je włączyć mogłby mi ktoś dać szczegółową instrukcje?? Z góry dziękuje :)
Awatar użytkownika
Muzzy^F8
Senior
Senior
Posty: 227
Rejestracja: 20 czerwca 2003, 05:08

Post autor: Muzzy^F8 »

Na dzien dobry prosze nie zakladac 2 tematow w zasadzie o tym samym pod rzad!!!
Po drugie sciagac nie mozna bylo nigdy - jedynie wczesniej za to nie karano. :P

A co do pomocy to polecam 2 rzeczy:
1) http://www.psemu.pl/psx.php?dzial=Artyk ... s&id=epsxe - opis skonfigurowania ePSXe
2) http://www.psemu.pl/psx.php?dzial=Downl ... liki&kat=1 - stad polecam ePSXe InPCP

Skad wziasc bios radze nie pytac.
Obrazek
Obrazek
Fear my anger. Fear my power.
I'm Dark Angel undercover.
Chi
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: 27 listopada 2007, 19:58

Post autor: Chi »

Hey dzięki że chociaż ktoś odp na moje pytanie ale nadal niewiem o co chodzi XD jak weszłam na tą str. to kompletnie nie wiedziałam o co chodzi ale dizeki za odpowiedz :) :D
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5248
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

Jestem kompletnie zielona jeśli chodzi o emulatory
Dlatego przedmówca podał linki do pełnego opisu emulatora i jego uproszczonej (w sensie skonfigurowanej) wersji.
mam ePSXe 1.6.0 i gry np. Tomb Raider 4 i Medievil 2 (kupione) czy moge grać w nie na emulatorze?
Tak.
Aha i mam pare na kompie na PSX (ściągnięte ale bardzo dawno kiedy jeszcze można było XD) np. Medievil 1 i Spyro 1
A kiedy to niby mozna było? :P