Strona 2 z 4

: 17 sierpnia 2003, 19:24
autor: winter_mute
gra sie wiesza w poczatkowym filmiku w tym samym momencie co zawsze, ale to juz musi byc spowodowane samym zwaleniem plyty.
Zrzuć do gre do ISO - jeśli rysa nie jest duża powinno załatwić sprawę (tym razem użyj CloneCD zamiast CDR-Win).
mam ISO ale gra chodzi caly czas ponad ok 30 klatek
1. A czym zrobiłeś to ISO - bo chyba nie CloneCD :)
2. Wygląda też na to, że ten GF3 jednak nie sprostał zadaniu i nie pozwolił nadrobić strat jakie odczuwasz przez słąby CPU. Dobrym pomysłem więc byłaby zmiana pluginu graficznego na Pete`s DX6(D3D) bo to najszybsza z wtyczek obsługujących akcelerację sprzętową. Ustawienia znajdziesz w ddziale {Teksty > Konfiguracja > Video}. Aha i zmień głębię koloru pulpitu na 16bit - jeśli obecnie masz ustawione 32b.
A ten plik ISO da sie tez CloneCD z pliku .bin?
Teoretycznie tak, jeśli wpierw zamountujesz obraz na virtuala (wystarczy użyć DeamonTools), a następnie użyjesz opcji kopiowania płyty na płytę (jako źródło ustawiasz napęd wirtualny, a napędeem docelowym będzie nagrywara).

: 17 sierpnia 2003, 21:04
autor: Fisz
ISO mam z CloneCD i nie wiem skad wpadles na pomysl z CDR-Win:P
1.Patrz wyzej;)
2.Niestety ale jest jeszcze gorzej bo w OpenGL gra chodzi w miare plynnie(w miare zaznaczam;)) a DX6 skacz ale mniej niz na poczatku.

DeaemonTools? co to i skad brac??

: 17 sierpnia 2003, 23:17
autor: winter_mute
ISO mam z CloneCD i nie wiem skad wpadles na pomysl z CDR-Win
Clone tworzy pliki o rozszerzeniu *.ccd +*.img (+ew. *.sub i *.cue)... a jeśli mmnie pamięć nie myli to *.bin-y są tworzone właśnie przez CDR-Win. Stąd ten pomysł.
DeaemonTools? co to i skad brac??
Wystarczy poczytać > http://www.psemu.pl/modules.php?name=Te ... &id=demont

BTW; pomyślę nad tym jeszcze jutro - pewnie będzie się dało dopalić, ale strata jakości wyświetlanego obrazu będzie niestety nieunikniona. Tymczasem idę spać. Do jutra.

: 18 sierpnia 2003, 08:57
autor: Fisz
Ten *.bin to na przyszlosc bo mam FFT.bin i sie ciekawilem czy zrobie z tego normalna gre na PSX:)
To ze obraz slaby bedzie to nie szkodzi;) wystarczy zeby szybko chodzilo a ja moglbym se jakos polapac w otoczeniu:)

: 18 sierpnia 2003, 10:15
autor: Fisz
no dzieki wlasnym staraniom udalo mi sie przyspieszyc, a jak? wlaczylem texture flitering na 0 i ewentualnie mozna tez texture quality na dont't care;) ale zostalem przy tym co bylo i... dalo mi to pare klatek, dzieki czemu moge powiedziec ze sie da juz grac:) a jedyny minus jak na razie to niewyrazne sloty podczas saveowania... wow:P ale jak jakies p[rzyspieszenia jeszcze sa mozliwe to mile widziane na tym temacie:)

: 28 sierpnia 2003, 08:56
autor: szczepan
Kurcze ja też mam problem z filmikiem w CC. Mam go na cd i gra chodziła wcześniej bezproblemowo wszystkie filmiki szły bez przecięć gra też chodzi szybko ale podczas filmiku po drugiej walce z Lynxem zacina sie i cd-rom staje w miejscu. Mój sprzęt to AMD 750 Mhz, G-force 2 64mb,
win xp, 126 ram.
Pluginy mam takie jak podawaliście i próbowałem tych waszych ustawień wszystkich ale i tak podczas tego filmiku zacina sie w tym samym momencie
POMÓŻCIE!!!!!!!

: 28 sierpnia 2003, 09:15
autor: alien
a źródło, że się spytam???

: 28 sierpnia 2003, 09:49
autor: Mortus
Skoro masz go na CD, i wcześniej chodziło bez problemu, to zobacz czy czasem nie masz na tej płytce rysy (jeśli masz to spróbuj zrzucić tą grę do obrazu).

: 28 sierpnia 2003, 12:03
autor: szczepan
zrzuciłem tą gre do obrazu ale przy 70 % wyskoczyło kilka błędów że coś tam w sektorze niemożna odczytać a później normalnie sie dokończyło.
Ta płyta jest chyba zabnezpieczona przed kopiowaniem i może dlatego był ten błąd???. Tą płyte mam piracką i prosze powiedzcie co można zrobić aby niebyło tego błędu przy tworzeniu iso

: 28 sierpnia 2003, 12:11
autor: MVT
Skoro płyta jest piracka to raczej nie powinno być żadnego zabezpieczenie, tak mi się wydaje :shock:.
Jeżeli dobrze mi się wydaje to płyta jest zrąbana.