MORTUS
Z tym sie raczej nie zgodzę. Od razu po przeczytaniu tego kawałka przypomniała mi się lekcja (chyba polskiego czy innego badziewia), którą przesiedzieliśmy u kumpla i graliśmy na PSX'ie. Gramy, gramy, gramy, a tu ZGRZYT i konsolka nie reaguje na bodźce (jeszcze tylko brakowało "Blue Screen'a"
Mortus ja tesh to pamiętam;)A jakie było kobinowanie-klapka otwarta,Plej do pionu , uderzanie w konsole;)Z komopem nie ma takich problemów.A z drugiej strony przy konsolce siadasz i grasz , a nie czekasz na załadowanie sys.,otwarcie odpowiednich folderów,początkowy konfig plugsów i biosu.
Ale ja stawiłem na emulator.Moge wyłączyć dźwięk z gry i posłuchać muzy jaka lubie;)
emulator jest spox crash smiga i jest ładna grafika gram na tv i padem trusmaster wiec emu de best a jakby ktos napisał plugin obsługujacy truforum na kartach ati bo tak mało gier ją obsługuje serious sam2 wolf co sądzicie o tym pomysle ?
Sprawa nie jest tak prosta jak by się mogło wydawać gdyż prawdziwa konsola przetwarza zaawansowane instrukcje graficzne przez CPU zamiast GPU (nie chcę ściemniać bo ledwo pływam w temacie i słyszałem zaaledwie słów kilka na temat procedur T&L) co uniemożliwia developerom wykorzystanie (lub emulację) rozszerzeń DX7/8/9 (czyli T&L i proces piksli i verteksów).
Jednakże najnowszy i najbardziej zaawansowany plugin Pete`a - OpenGL2 obchodzi tą niedogodność i korzysta z rozszerzeń proces pix i wert., które w sposób masowy wykorzystuje opracowany przez ATI TRUFORM™.
Odpowiedź na Twoje pytanie brzmi więc nastepująco - pluginy graficzne nie wykorzystują i nie będą nigdy w pełni wykorzystywały zaawansowanych instrukcji z nowoczesnych kart graficznych gdyż nie pozwala na to budowa samej konsoli. Jednakże możliwe jest częściowe korzystanie z pewnych operacji dla poprawienia prędkości emulacji. Nie spodziewałbym się jednak, że przez tą operację obraz znacząco zyzska na jakości.
Na moj gust to nie ma to jak PSX ponieważ klimat granie z kumplami na multi bez zadnych problemow nie trzeba sie martwic jakimis bledami gupimy z ePSX'a ja wole psx i niech tak zostanie
Bati pisze:i jeszcze, jak masz zrąbaną płytkę i stary laser to PSX nie da rady............ a na paceciku, robimy ISO i jedziemy z koksem
przepraszam bardzo ale jak się robi ISO np. orginalnego GT1 (PAL) od kolegi mam ale jak chciałem załączyć og na emulku od razu z płyty to wyszedł hmmm EKRAN POWITALNY (CREDITSY JAK KTO WOLI ) i kupa dalej ani rusz może najpierw trzeba zrobić to ISO ??? sorka za zmianę tematu :]
przepraszam bardzo ale jak się robi ISO np. orginalnego GT1 (PAL) od kolegi mam ale jak chciałem załączyć og na emulku od razu z płyty to wyszedł hmmm EKRAN POWITALNY (CREDITSY JAK KTO WOLI ) i kupa dalej ani rusz może najpierw trzeba zrobić to ISO ??? sorka za zmianę tematu :]
Może:
1. Płytę masz porysowaną - zrzuć grę do obrazu ISO za pomocą programu CloneCD z profilem LibeCrybt lub programem Alkohol120%.
2. Grasz na ePSXe 1.5.2 z którym są problemy przy odpalaniu PALowego GT/GT2 - zmień emu na 1.6.0 lub sprawdź opisane poniżej tricki > http://www.psemu.pl/forum/viewtopic.php?t=42
BTW; jak widzicie ankieta znów powróciła więc czekam na dalsze komentarze do niej.