Tenkaichi Budokai 3 wraz Gsdx 1.7, a migotanie ekranu
Tenkaichi Budokai 3 wraz Gsdx 1.7, a migotanie ekranu
Podczas gry w DBZBT3 na wtyczce graficznej Gsdx 1.7 ( a także 1.6, 1.8 ) grafika wyświetlana jest perfekcyjnie aczkolwiek obraz migocze, mryga, miga co uniemożliwia swobodne granie. W moim przypadku granie możliwe jest jedynie na wtyczce Gsdx10 1.4 natomiast wyświetlana przez nia grafika pozostawia troche do życzenia. Czym ten problem może być spowodowany?
Moja karta graf to Gigabyte Geforce 8800 GT 256 mb, a jeśli chodzi o wersje emulatora na której emuluje to obecnie pcsx2-375 z resztą na każdej wersji pojawiał się ten sam problem.
Moja karta graf to Gigabyte Geforce 8800 GT 256 mb, a jeśli chodzi o wersje emulatora na której emuluje to obecnie pcsx2-375 z resztą na każdej wersji pojawiał się ten sam problem.
Na 1.2 grafika jest taka sama jak na 1.4 z której cały czas korzystam - żadnych zmian. Natomiast na 1.7 , 1.8 grafika jest całkowicie poprawna, 50 fpsów ale migotanie ekranu uniemożliwia zabawę. Cóż mogę zrobić? Dodam że oglądając filmiki z youtube ludzie na kartach z serii 8600 i pluginie 1.7 nie mają takowego problemu.
Link do tematu na ED: http://www.emudreams.pl/forum/index.php ... entry11259
Link do tematu na ED: http://www.emudreams.pl/forum/index.php ... entry11259
Ten plugin to jest dopiero porażka. 10 fps'ow przy totalnie zniekształconej grafice, gdzie na każdym pluginie Gsdx mam cały czas 50 fps'ow i poprawną ( aczkolwiek nie do końca dokładną grafiką ), a na nowszych wersjach tej wtyczki jest jeszcze lepiej ( grafika idealna ) natomiast miganie ekranu uniemożliwia grę. Nie wiem dlaczego tak jest myślę że nie pozostaje mi nic innego jak poczekać na nową wersje Gsdx oraz PCSX2.Zardon pisze:Proponuję zmianę pluginu graficznego na ZeroGS KOSMOS 0.97.1. Prędkość emulacji spada, ale znikają problemy z migotaniem obrazu.
Pytanie z innej beczki. Co stoi na przeszkodzie programistom, że PCSX2 nie posiada obsługi procesorów 4 rdzeniowych? Czy takowa obsługa znacznie przyśpieszyła by emulacje?
Z tą porażką to (mocno) przeginasz . U mnie emulator z pluginem ZeroGS spokojnie wyciąga 40 fps. Fakt - GSdx jest szybszy (50 fps) ale migotanie jest zbyt upierdliwe... Nie wiem. Poszukam jeszcze rozwiązania problemu z GSdx na forum pcsx2.
Co stoi na przeszkodzie... musisz spytać samych aoutorów
Zapewne w przyszłości obsługa 4 rdzeni zostanie dodana, co oczywiście da odpowiedni przyrost fps'ów w grach.
Co stoi na przeszkodzie... musisz spytać samych aoutorów

Zapewne w przyszłości obsługa 4 rdzeni zostanie dodana, co oczywiście da odpowiedni przyrost fps'ów w grach.
No to dobrze że nie tylko ja mam problem na tych wtyczkach. Ciekawe tylko dlaczego tak sie dzieje... A na 1.2 masz w 100% poprawnie wyświetlana grafikę? Nie ma takiego małego efektu rozmycia postaci itp?AdikSSJ pisze:Przetestowałem gdsx 1.6, 1.7 i 1.8 we wszystkich występuje migotanie obrazu ale w 1.2 zero migotania i grafika prawidłowa.......trochę dziwne zjawisko, nie ?