Tenkaichi Budokai 3 wraz Gsdx 1.7, a migotanie ekranu

Masz problem z konkretnym tytułem i emulatorem PCSX2? Oto miejsce gdzie powinieneś go opisać.
Awatar użytkownika
Zardon
Administrator
Administrator
Posty: 510
Rejestracja: 13 stycznia 2005, 18:17
Kontakt:

Post autor: Zardon »

Sprawdź GSdx od wersji 1.2 do 1.5. Któraś powinna działać poprawnie.
A jak nie... to poczytaj ten temat. Kilka propozycji, rozwiązania problemu migotania ekranu, już padło.
Obrazek
Wojskowy
User
User
Posty: 56
Rejestracja: 04 marca 2007, 13:29

Post autor: Wojskowy »

ludzie jak wy to macie poustawiane WSZYTSKO?? ja podczas gry wyciagam maks 20%fps a grafika ma wiele do rzyczenia

Windows XP
Dual Core AMD ATHLON 3Ghz
2Gb DDR2
Radeon X1600series
pcsx2svn351
GSDX 0.1.5

Prosze o wszystko od konfiguracji programu poprzez pluginy.
kapu
User
User
Posty: 42
Rejestracja: 26 maja 2008, 09:32

Post autor: kapu »

Przeczytaj moj post :

GSDX 1.2 to najwazniejsze (filtering , loophack , alg Z, alpha )
wlaczone 2 pierwsze speed hacks.

PCSX2 377 SVN

ZeroSPU2 0.4.6 (dzwiek)

Jescze raz to napisze.

w GSDX 1.2 nie ma rzadnych problemow , FPS jest wysoki do tego brak bledow w grafice.
Wojskowy
User
User
Posty: 56
Rejestracja: 04 marca 2007, 13:29

Post autor: Wojskowy »

Ma to sens chyba tylko przy DX 10 nie wyciagne wiecejh niz 15fps
kapu
User
User
Posty: 42
Rejestracja: 26 maja 2008, 09:32

Post autor: kapu »

Edit: Przekopiowalem post z ng forum bo i tak bynikt nie zagladal tam :p

CPU: Intel Core 2 Duo E8200 @ 3600 Mhz
RAM: 2GB DDR2 RAM 1066Mhz
GPU: NVIDIA 8800GTS (320mb version)

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek
Wojskowy
User
User
Posty: 56
Rejestracja: 04 marca 2007, 13:29

Post autor: Wojskowy »

nie wiem to chyba mam porprostu za slaby sprzet. U mnie nawet w polowie tak to nie chodzi. a i program niepoprawnie wyswietla mi uzycie CPU czasem widac no 40% a czasem -454564864515684% xD

Własnie zaobserowalem ze na tych ustawieniach juz podczas menu gry uzycie procesora jest prawie 100%. Czy to dobrze ze tak sie dzieje ?? AMD Athlon Dual Core 3GHZ czyli 2 rzedzenie po 3ghz starczaja tylko by poprawnie chodizło menu?
kapu
User
User
Posty: 42
Rejestracja: 26 maja 2008, 09:32

Post autor: kapu »

MHZ na CPU niewiele znacza :P

Core2 Duo z 1.8Ghz bedzie lepszy do PCSX2 niz Athlon 2.8Ghz :P

Aha i z tego co sprawdzalem CPU niewiele zmienia w DBZ ( nie az tyle co karta)

Na 2.6Ghz mialem tyle samo fps co 3.6Ghz, natomiast gdy ustawie wysoka rozdzielczosc wydajnosc drastycznie spada . Uzytkownicy na pcsx forum pisali ze DBZ bardzo karte wykorzystuje , niestety twoja jest bardzo slaba.
Wojskowy
User
User
Posty: 56
Rejestracja: 04 marca 2007, 13:29

Post autor: Wojskowy »

wiedzialem ze moja karta jest nieproporcjonalna do komputera że tak powiem ale bez przesadyzmu nie była taka zła ;d damn. Na wakacjach mysle kupic nową wiec :D ale narazie widze ze nieodpale tego no chyba ze jakis cud plugin zrobią xD
Awatar użytkownika
Zardon
Administrator
Administrator
Posty: 510
Rejestracja: 13 stycznia 2005, 18:17
Kontakt:

Post autor: Zardon »

kapu pisze:Aha i z tego co sprawdzalem CPU niewiele zmienia w DBZ ( nie az tyle co karta) (..) Uzytkownicy na pcsx forum pisali ze DBZ bardzo karte wykorzystuje , niestety twoja jest bardzo slaba.
Bardzo ciekawe... Posiadam GeForce 8800GT 512MB (który jest wydajniejszy od 8800GTS) i zazwyczaj mam mniej niż 60 fps (ok. 50). Innymi słowy - jedna wielka ściema.
Główną rolę MUSI odgrywać procesor. Twój akurat jest naprawdę solidnym i bardzo wydajnym (nawet przy 2,6GHz), dlatego nie masz problemów z migotaniem przy najnowszych, nieoficjalnych odsłonach GSdx.
kapu pisze:MHZ na CPU niewiele znacza :P (..) Na 2.6Ghz mialem tyle samo fps co 3.6Ghz, natomiast gdy ustawie wysoka rozdzielczosc wydajnosc drastycznie spada
W tej grze możesz nie odczuwać różnicy, co nie oznacza, że w jakiejś innej też tak będzie.
Obrazek
kapu
User
User
Posty: 42
Rejestracja: 26 maja 2008, 09:32

Post autor: kapu »

Migotanie jest calkiem od czego inneo :P

Migota versja PAL Dbz. NTSC natomiast nie :P

Mam obie sprawdzilem, potwierdzilili to na forum pcsx.
ODPOWIEDZ