Tenkaichi Budokai 3 wraz Gsdx 1.7, a migotanie ekranu

Masz problem z konkretnym tytułem i emulatorem PCSX2? Oto miejsce gdzie powinieneś go opisać.
raczek
Junior
Junior
Posty: 9
Rejestracja: 01 maja 2008, 14:27

Tenkaichi Budokai 3 wraz Gsdx 1.7, a migotanie ekranu

Post autor: raczek »

Podczas gry w DBZBT3 na wtyczce graficznej Gsdx 1.7 ( a także 1.6, 1.8 ) grafika wyświetlana jest perfekcyjnie aczkolwiek obraz migocze, mryga, miga co uniemożliwia swobodne granie. W moim przypadku granie możliwe jest jedynie na wtyczce Gsdx10 1.4 natomiast wyświetlana przez nia grafika pozostawia troche do życzenia. Czym ten problem może być spowodowany?

Moja karta graf to Gigabyte Geforce 8800 GT 256 mb, a jeśli chodzi o wersje emulatora na której emuluje to obecnie pcsx2-375 z resztą na każdej wersji pojawiał się ten sam problem.
Awatar użytkownika
AdikSSJ
Junior
Junior
Posty: 17
Rejestracja: 30 grudnia 2007, 09:36

Post autor: AdikSSJ »

Spróbuj Gdsx 1.2 z tych które testowałem to on najlepiej sprawuje sie w BT 3. :wink:


EDIT: Skąd ty masz Gdsx 1.8 ? o.0 Ja na wet nie słyszałem o tej wersji, jeśli by można prosić to daj link.
Athlon +4400 2x 2,31Gh
2GB DDR2 RAM-u
GeForce 8500GT

Obrazek
raczek
Junior
Junior
Posty: 9
Rejestracja: 01 maja 2008, 14:27

Post autor: raczek »

Z forum emu#dreams. Poszukaj, a znajdziesz. Pamiętaj jednak że jest to narazie wersja beta. Tymczasem popróbuje z Gdsx 1.2 :)
Awatar użytkownika
AdikSSJ
Junior
Junior
Posty: 17
Rejestracja: 30 grudnia 2007, 09:36

Post autor: AdikSSJ »

Albo coś jest ze mną źle, albo to forum jest lekko zaśmiecone, nie mogę tego gdsx 1.8 znaleźć. I jak tam 1.2 sie sprawuje, jest poprawa ??
Athlon +4400 2x 2,31Gh
2GB DDR2 RAM-u
GeForce 8500GT

Obrazek
raczek
Junior
Junior
Posty: 9
Rejestracja: 01 maja 2008, 14:27

Post autor: raczek »

Na 1.2 grafika jest taka sama jak na 1.4 z której cały czas korzystam - żadnych zmian. Natomiast na 1.7 , 1.8 grafika jest całkowicie poprawna, 50 fpsów ale migotanie ekranu uniemożliwia zabawę. Cóż mogę zrobić? Dodam że oglądając filmiki z youtube ludzie na kartach z serii 8600 i pluginie 1.7 nie mają takowego problemu.

Link do tematu na ED: http://www.emudreams.pl/forum/index.php ... entry11259
Awatar użytkownika
Zardon
Administrator
Administrator
Posty: 510
Rejestracja: 13 stycznia 2005, 18:17
Kontakt:

Post autor: Zardon »

Proponuję zmianę pluginu graficznego na ZeroGS KOSMOS 0.97.1. Prędkość emulacji spada, ale znikają problemy z migotaniem obrazu.
Obrazek
raczek
Junior
Junior
Posty: 9
Rejestracja: 01 maja 2008, 14:27

Post autor: raczek »

Zardon pisze:Proponuję zmianę pluginu graficznego na ZeroGS KOSMOS 0.97.1. Prędkość emulacji spada, ale znikają problemy z migotaniem obrazu.
Ten plugin to jest dopiero porażka. 10 fps'ow przy totalnie zniekształconej grafice, gdzie na każdym pluginie Gsdx mam cały czas 50 fps'ow i poprawną ( aczkolwiek nie do końca dokładną grafiką ), a na nowszych wersjach tej wtyczki jest jeszcze lepiej ( grafika idealna ) natomiast miganie ekranu uniemożliwia grę. Nie wiem dlaczego tak jest myślę że nie pozostaje mi nic innego jak poczekać na nową wersje Gsdx oraz PCSX2.

Pytanie z innej beczki. Co stoi na przeszkodzie programistom, że PCSX2 nie posiada obsługi procesorów 4 rdzeniowych? Czy takowa obsługa znacznie przyśpieszyła by emulacje?
Awatar użytkownika
Zardon
Administrator
Administrator
Posty: 510
Rejestracja: 13 stycznia 2005, 18:17
Kontakt:

Post autor: Zardon »

Z tą porażką to (mocno) przeginasz . U mnie emulator z pluginem ZeroGS spokojnie wyciąga 40 fps. Fakt - GSdx jest szybszy (50 fps) ale migotanie jest zbyt upierdliwe... Nie wiem. Poszukam jeszcze rozwiązania problemu z GSdx na forum pcsx2.
Co stoi na przeszkodzie... musisz spytać samych aoutorów :)
Zapewne w przyszłości obsługa 4 rdzeni zostanie dodana, co oczywiście da odpowiedni przyrost fps'ów w grach.
Obrazek
Awatar użytkownika
AdikSSJ
Junior
Junior
Posty: 17
Rejestracja: 30 grudnia 2007, 09:36

Post autor: AdikSSJ »

Przetestowałem gdsx 1.6, 1.7 i 1.8 we wszystkich występuje migotanie obrazu ale w 1.2 zero migotania i grafika prawidłowa.......trochę dziwne zjawisko, nie ?
Athlon +4400 2x 2,31Gh
2GB DDR2 RAM-u
GeForce 8500GT

Obrazek
raczek
Junior
Junior
Posty: 9
Rejestracja: 01 maja 2008, 14:27

Post autor: raczek »

AdikSSJ pisze:Przetestowałem gdsx 1.6, 1.7 i 1.8 we wszystkich występuje migotanie obrazu ale w 1.2 zero migotania i grafika prawidłowa.......trochę dziwne zjawisko, nie ?
No to dobrze że nie tylko ja mam problem na tych wtyczkach. Ciekawe tylko dlaczego tak sie dzieje... A na 1.2 masz w 100% poprawnie wyświetlana grafikę? Nie ma takiego małego efektu rozmycia postaci itp?
ODPOWIEDZ