Strona 1 z 5

Tenkaichi Budokai 3 wraz Gsdx 1.7, a migotanie ekranu

: 22 maja 2008, 16:47
autor: raczek
Podczas gry w DBZBT3 na wtyczce graficznej Gsdx 1.7 ( a także 1.6, 1.8 ) grafika wyświetlana jest perfekcyjnie aczkolwiek obraz migocze, mryga, miga co uniemożliwia swobodne granie. W moim przypadku granie możliwe jest jedynie na wtyczce Gsdx10 1.4 natomiast wyświetlana przez nia grafika pozostawia troche do życzenia. Czym ten problem może być spowodowany?

Moja karta graf to Gigabyte Geforce 8800 GT 256 mb, a jeśli chodzi o wersje emulatora na której emuluje to obecnie pcsx2-375 z resztą na każdej wersji pojawiał się ten sam problem.

: 23 maja 2008, 07:46
autor: AdikSSJ
Spróbuj Gdsx 1.2 z tych które testowałem to on najlepiej sprawuje sie w BT 3. :wink:


EDIT: Skąd ty masz Gdsx 1.8 ? o.0 Ja na wet nie słyszałem o tej wersji, jeśli by można prosić to daj link.

: 23 maja 2008, 15:00
autor: raczek
Z forum emu#dreams. Poszukaj, a znajdziesz. Pamiętaj jednak że jest to narazie wersja beta. Tymczasem popróbuje z Gdsx 1.2 :)

: 24 maja 2008, 11:09
autor: AdikSSJ
Albo coś jest ze mną źle, albo to forum jest lekko zaśmiecone, nie mogę tego gdsx 1.8 znaleźć. I jak tam 1.2 sie sprawuje, jest poprawa ??

: 24 maja 2008, 17:47
autor: raczek
Na 1.2 grafika jest taka sama jak na 1.4 z której cały czas korzystam - żadnych zmian. Natomiast na 1.7 , 1.8 grafika jest całkowicie poprawna, 50 fpsów ale migotanie ekranu uniemożliwia zabawę. Cóż mogę zrobić? Dodam że oglądając filmiki z youtube ludzie na kartach z serii 8600 i pluginie 1.7 nie mają takowego problemu.

Link do tematu na ED: http://www.emudreams.pl/forum/index.php ... entry11259

: 24 maja 2008, 18:26
autor: Zardon
Proponuję zmianę pluginu graficznego na ZeroGS KOSMOS 0.97.1. Prędkość emulacji spada, ale znikają problemy z migotaniem obrazu.

: 24 maja 2008, 21:03
autor: raczek
Zardon pisze:Proponuję zmianę pluginu graficznego na ZeroGS KOSMOS 0.97.1. Prędkość emulacji spada, ale znikają problemy z migotaniem obrazu.
Ten plugin to jest dopiero porażka. 10 fps'ow przy totalnie zniekształconej grafice, gdzie na każdym pluginie Gsdx mam cały czas 50 fps'ow i poprawną ( aczkolwiek nie do końca dokładną grafiką ), a na nowszych wersjach tej wtyczki jest jeszcze lepiej ( grafika idealna ) natomiast miganie ekranu uniemożliwia grę. Nie wiem dlaczego tak jest myślę że nie pozostaje mi nic innego jak poczekać na nową wersje Gsdx oraz PCSX2.

Pytanie z innej beczki. Co stoi na przeszkodzie programistom, że PCSX2 nie posiada obsługi procesorów 4 rdzeniowych? Czy takowa obsługa znacznie przyśpieszyła by emulacje?

: 24 maja 2008, 22:15
autor: Zardon
Z tą porażką to (mocno) przeginasz . U mnie emulator z pluginem ZeroGS spokojnie wyciąga 40 fps. Fakt - GSdx jest szybszy (50 fps) ale migotanie jest zbyt upierdliwe... Nie wiem. Poszukam jeszcze rozwiązania problemu z GSdx na forum pcsx2.
Co stoi na przeszkodzie... musisz spytać samych aoutorów :)
Zapewne w przyszłości obsługa 4 rdzeni zostanie dodana, co oczywiście da odpowiedni przyrost fps'ów w grach.

: 25 maja 2008, 15:33
autor: AdikSSJ
Przetestowałem gdsx 1.6, 1.7 i 1.8 we wszystkich występuje migotanie obrazu ale w 1.2 zero migotania i grafika prawidłowa.......trochę dziwne zjawisko, nie ?

: 25 maja 2008, 19:40
autor: raczek
AdikSSJ pisze:Przetestowałem gdsx 1.6, 1.7 i 1.8 we wszystkich występuje migotanie obrazu ale w 1.2 zero migotania i grafika prawidłowa.......trochę dziwne zjawisko, nie ?
No to dobrze że nie tylko ja mam problem na tych wtyczkach. Ciekawe tylko dlaczego tak sie dzieje... A na 1.2 masz w 100% poprawnie wyświetlana grafikę? Nie ma takiego małego efektu rozmycia postaci itp?