Tenkaichi Budokai 3 wraz Gsdx 1.7, a migotanie ekranu
Ok, przetestowałem i sprawdziłem różne warianty.
Knfiguracja -> Procesor -> Limitowanie Klatek i zaznaczamy Normalny. Dzięki temu zabiegowi, błąd migotania znika aż do wersji 0.1.5 pluginu GSdx.
Sprawdźcie i dajcie znać czy działa.
p.s. jeżeli chcecie się pozbyć tego migotania w intro, wystarczy wyłączyć opcję EE/IOP Sync Hack w Speed Hacks
Knfiguracja -> Procesor -> Limitowanie Klatek i zaznaczamy Normalny. Dzięki temu zabiegowi, błąd migotania znika aż do wersji 0.1.5 pluginu GSdx.
Sprawdźcie i dajcie znać czy działa.
p.s. jeżeli chcecie się pozbyć tego migotania w intro, wystarczy wyłączyć opcję EE/IOP Sync Hack w Speed Hacks
Nie pomogło, natomiast przesadnie przyśpieszyło grę.Zardon pisze:Ok, przetestowałem i sprawdziłem różne warianty.
Knfiguracja -> Procesor -> Limitowanie Klatek i zaznaczamy Normalny. Dzięki temu zabiegowi, błąd migotania znika aż do wersji 0.1.5 pluginu GSdx.
Sprawdźcie i dajcie znać czy działa.
p.s. jeżeli chcecie się pozbyć tego migotania w intro, wystarczy wyłączyć opcję EE/IOP Sync Hack w Speed Hacks
Ok, nic nie poradzę, u mnie działa
Ostatnia propozycja dotycząca błędu rozmycia postaci (lub coś podobnego). W ustawieniach wtyczki GDsx wystarczy zaznaczyć opcję Native i problem znika.
A co do tej nadmiernej prędkości - w samej grze jakoś nie zauważyłem różnicy. Jedynie menu podskoczyło do ok. 200 fps.

Ostatnia propozycja dotycząca błędu rozmycia postaci (lub coś podobnego). W ustawieniach wtyczki GDsx wystarczy zaznaczyć opcję Native i problem znika.
A co do tej nadmiernej prędkości - w samej grze jakoś nie zauważyłem różnicy. Jedynie menu podskoczyło do ok. 200 fps.
U mnie wraz z zaznaczoną opcja Native problem do końca nie znika, a grafika jest "poszarpana". Trudno czekamy na kolejne odsłony Gsdx w których miejmy nadzieje ten problem zostanie rozwiązany.Zardon pisze:Ok, nic nie poradzę, u mnie działa![]()
Ostatnia propozycja dotycząca błędu rozmycia postaci (lub coś podobnego). W ustawieniach wtyczki GDsx wystarczy zaznaczyć opcję Native i problem znika.
A co do tej nadmiernej prędkości - w samej grze jakoś nie zauważyłem różnicy. Jedynie menu podskoczyło do ok. 200 fps.
UWAGA :
Znalazlem calkowite rozwiazanie problemu!
trzeba uzyc plugina GSDX 1.2! (dokladnie takiego, na 1.4 np chodzi duzo wolniej + jakies przyciemnienie).
Plugin mozna pobrac z oficialnego forum PCSX2.
Idealny FPS i rzadnych bledow w grafice w native res.
Mozna ustawic 1270x1270 aby pozbyc sie "Ghost" effektu.
Ale gra bedzie wolniej dzialac poniewaz wysoka rozdzielczosc bardzo ja spowalnia.
Dodatkowa informacja , jak wiadomo popszednie pluginy do dzwieku mialy problemy z DBZ BT3, (Metaliczny podzwiek, spowolnienie) .
Problem zostal calkowicie rozwiazany w ZeroSPU 0.4.6!
Znalazlem calkowite rozwiazanie problemu!
trzeba uzyc plugina GSDX 1.2! (dokladnie takiego, na 1.4 np chodzi duzo wolniej + jakies przyciemnienie).
Plugin mozna pobrac z oficialnego forum PCSX2.
Idealny FPS i rzadnych bledow w grafice w native res.
Mozna ustawic 1270x1270 aby pozbyc sie "Ghost" effektu.
Ale gra bedzie wolniej dzialac poniewaz wysoka rozdzielczosc bardzo ja spowalnia.
Dodatkowa informacja , jak wiadomo popszednie pluginy do dzwieku mialy problemy z DBZ BT3, (Metaliczny podzwiek, spowolnienie) .
Problem zostal calkowicie rozwiazany w ZeroSPU 0.4.6!
-
- TROLOŻERCA
- Posty: 5232
- Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
- Kontakt:
Hmm nie czaje. To jakiej ja mam wtyczki użyć na Win Xp i Radeonie X1600series by gra poszla mi tak dobrzxe jak neiktorzy piszą.?? Czyli bez wiekszych bledow graficznych i prawie lub nawet full fps?? prbowealem wszystkiego i nie da sie umie tak uruchomic jedynie na ZeroGS full predkoscia ale bez wielu efektow i z bledami graficznymi.
Jak istnieje wtyczka ktora mi pozowli to dobrze odpalic to jeszcze jak ja skonfigurować?
Jak istnieje wtyczka ktora mi pozowli to dobrze odpalic to jeszcze jak ja skonfigurować?