PCSX2 - wydania nieoficjalne

Problemy z emulatorem PCSX2 i narzędziami dla niego przeznaczonymi.
kvachu
Junior
Junior
Posty: 16
Rejestracja: 01 listopada 2008, 18:34
Kontakt:

Post autor: kvachu »

Wyszła fajna wersja ze speed hackiem INTC.
pcsx2-r536

Tak w ogóle są już chyba przymiarki do 0.9.6.
Awatar użytkownika
Zardon
Administrator
Administrator
Posty: 510
Rejestracja: 13 stycznia 2005, 18:17
Kontakt:

Post autor: Zardon »

kvachu pisze:Tak w ogóle są już chyba przymiarki do 0.9.6.
Niech najpierw wydadzą wersje 0.9.5 :]

PCSX2 rev 564
Obrazek
kvachu
Junior
Junior
Posty: 16
Rejestracja: 01 listopada 2008, 18:34
Kontakt:

Post autor: kvachu »

Zardon pisze:
kvachu pisze:Tak w ogóle są już chyba przymiarki do 0.9.6.
Niech najpierw wydadzą wersje 0.9.5 :]
No fakt, zmyliło mnie to, że na stronie głównej PCSX2 na liście kompatybilności niektóre gry mają oznaczoną kompatybilność z wersja 0.9.6.
StinG
Junior
Junior
Posty: 17
Rejestracja: 07 marca 2006, 11:17

Post autor: StinG »

Więc tak - po formacie straciłem mój emulator skonfigurowany więc ściągnąłem sobie teraz wersje nieoficjalną w której .exe nazywa się:
pcsx2-dev-r644
+parę dedykowanych pluginów.
Problemem jest - gdzie to skopiować i co jeszcze do ściągać bo np. wyskakuje mi że brakuje gnu_gettxt.dll i pewnie nie tylko tego mi brakuje...
Awatar użytkownika
wichniar2tk
Junior
Junior
Posty: 7
Rejestracja: 23 lutego 2009, 09:49

ZYJECIE??

Post autor: wichniar2tk »

EJ NO CO WY CZY NIKT NIE ZAUWAZYL ZE WYSZEDL PCSX2 0.9.6.


PCSX2 0.9.6 released!!
[ Posted by Bositman 14:08 on 01 03 09 ]

After nearly 16 months, here comes a new Pcsx2 version. Pcsx2 0.9.6

These months were somewhat problematic for pcsx2, due to an initial slowdown of the development process. Then, last fall, the Playground branch was created, and development picked up again. Finally, with the merge of Pcsx2 and Pcsx2 playground, the emulator's development returned once again as it was before, and now we can give you a release which should (we hope!) leave you happy.

We would like to thank everyone that was still waiting for a release, and coming to our forums. We would also like to thank everyone to encouraged and otherwise supported us. This release is especially for you.

Important note: you NEED to update directx or you won't be able to use the emulator! You can do it with either of the links below:
THIS <-- DirectX End-User Runtime Web Installer
or THIS <-- DirectX End-User Runtimes

What's new in 0.9.6?

- Huge rewrite, mainly from the new members of the Playground branch! Too many speedups, optimizations and other fixes to write here! Many famous games will now work.
- Dropped VM build replaced by the all new Vtlb, meaning no more 'Cannot allocate memory' errors at start up, more accurate emulation, slightly lower speeds but with many optimizations to come
- Full memcard support, working in all games
- Improved Frameskip/VU-skip
- Special Game Fixes Section
- Advanced Options Section for custom tweaking VU/FPU behavior.
- Rewritten Multithreaded GS (MTGS) mode, with as much as 15% speedup for HT machines (only 3-5% for Dual Core), and fixes many instabilities.
- Improved VU/FPU Flags and Clamping support (helps fix odd behaviors and SPS in some games)
- Improved EE/IOP synchronization (fixes many freeze-ups and vmhacks).
- Improved CDVD support.

The older versions will NOT be supported in our forums,so 0.9.4,0.9.5 and playground are not supported anymore
Digg the news by clicking HERE!

Grab the 0.9.6 installer: HERE (3.8mb, msi format), or use a mirror listed below if pcsx2.net is slow.
For the 7zip alternate package (2.5mb), Linux binaries, and source code packages check our downloads page HERE.
Additional download mirrors kindly provided by: GoogleCode and EmuDev
Awatar użytkownika
wichniar2tk
Junior
Junior
Posty: 7
Rejestracja: 23 lutego 2009, 09:49

0.9.6

Post autor: wichniar2tk »

Nowe pcsx mozna pobrac z oficjalnej strony www.pcsx2.net

Mam pytanie - czy zerogs jest jeszcze rozwijane czy to juz zamkneity plugin poniewaz mam amd x2 i gdsx strasznie wolno u mnie dziala(a tak wogule to dlaczego nie moge uruchomic gdsx w sse3 jesli moj procesor je obsluguje??)

W nowym pcsx zrobiono jedna genialna rzecz a mianowicie nie ma roznicy miedzy wlaczonym a wylaczonym dziwekiem. Gdyby jeszcze tak zrobili z grafika xD
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5248
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

Ktoś zarzuci stosownym screenem?
2BII!2B
Awatar użytkownika
wichniar2tk
Junior
Junior
Posty: 7
Rejestracja: 23 lutego 2009, 09:49

screen z pcsx2 0.9.6

Post autor: wichniar2tk »

http://img502.imageshack.us/my.php?image=xxxg.jpg

Nawet na screenie z konsoli widac cytuje ..detected sse3 a ponizej not detected ssse3 dlaczego tak jest???
Ostatnio zmieniony 03 marca 2009, 09:34 przez wichniar2tk, łącznie zmieniany 1 raz.
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5248
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

Edytuj swoje wpisy! Pierwsze ostrzeżenie
Nawet na screenie z konsoli widac cytuje ..detected sse3 a ponizej not detected sse3 dlaczego tak jest???
Źle cytujesz - SSE3 to nie to samo co SSSE3 - przyjrzyj się uważnie zrzutowi do którego link podałeś. Procesory AMD nie posiadają instrukcji SSSE3.
2BII!2B
Awatar użytkownika
Zardon
Administrator
Administrator
Posty: 510
Rejestracja: 13 stycznia 2005, 18:17
Kontakt:

Post autor: Zardon »

Wracając do screena - proponuję coś prostego (bo niestety nic innego nie mogę wymyśleć...):
Link
Ostatnio zmieniony 02 marca 2009, 22:29 przez Zardon, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
ODPOWIEDZ