Problem z grą Spider-man
Problem z grą Spider-man
Otóż w grze filmiki chodzą ale dzwięk urywa się co sekunde i niektóre obrazki nie wchodzą.Czy można to skorygować ???
-
- TROLOŻERCA
- Posty: 5248
- Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
- Kontakt:
Zapewne można - rzuć tylko małym info:
- Twój sprzęt
- pluginy
- oraz ich ustawienia
(skup się głównie na opisaniu pluginia dźwiękowego, bo w video jest przycisk "Copy settings 2 clipboard" a potem wystarczy Ctrl+V do wpisu i sprawa załatwiona)
... spróbuj też od razu zwiększyć bufor dźwięku o jakieś 5-10 jednostek
... sprawdź też czy w menu {Options > Country} jest wybrane "Autodetect".
- Twój sprzęt
- pluginy
- oraz ich ustawienia
(skup się głównie na opisaniu pluginia dźwiękowego, bo w video jest przycisk "Copy settings 2 clipboard" a potem wystarczy Ctrl+V do wpisu i sprawa załatwiona)
... spróbuj też od razu zwiększyć bufor dźwięku o jakieś 5-10 jednostek
... sprawdź też czy w menu {Options > Country} jest wybrane "Autodetect".
2BII!2B
procesor-AMD Athlon 1700+
karta graficzna-GeForce4Ti4200 64 RAM
512 pamięci RAM DIMM
Plugin dźwiękowy:Eternal SPU Plugin 1.41
Konfiguracja identyczna jak zalecana w opisie na tej stronie
CDDA włączony
XA włączony
SPU IRQ hackwłączony
Plugin Cd-rom:Xeven's Cdr Driver 0.93
Konfiguracja identyczna jak zalecana w opisie na tej stronie
Bios:scph7505.bin
Plugin graficzny: Pete's OpenGL Driver 1.1.74
Author: Pete Bernert
Card vendor: NVIDIA Corporation
GFX card: GeForce4 Ti 4200/AGP/3DNOW!
Resolution/Color:
- 800x600 Window mode
[32 Bit]- Keep psx aspect ratio: off
Textures:
- R8G8B8A8
- Filtering: 2
- Hi-Res textures: 0
- VRam size: 0 MBytes
Framerate:
- FPS limitation: on
- Frame skipping: off
- FPS limit: Auto
Compatibility:
- Offscreen drawing: 2
- Framebuffer texture: 1
- Framebuffer access: 0
- Alpha multipass: on
- Mask bit: on
- Advanced blending: on
Misc:
- Scanlines: off
- Line mode: off
- Unfiltered FB: off
- 15 bit FB: off
- Dithering: off
- Screen smoothing: off
- Screen cushion: off
- Game fixes: off [00000000]
karta graficzna-GeForce4Ti4200 64 RAM
512 pamięci RAM DIMM
Plugin dźwiękowy:Eternal SPU Plugin 1.41
Konfiguracja identyczna jak zalecana w opisie na tej stronie
CDDA włączony
XA włączony
SPU IRQ hackwłączony
Plugin Cd-rom:Xeven's Cdr Driver 0.93
Konfiguracja identyczna jak zalecana w opisie na tej stronie
Bios:scph7505.bin
Plugin graficzny: Pete's OpenGL Driver 1.1.74
Author: Pete Bernert
Card vendor: NVIDIA Corporation
GFX card: GeForce4 Ti 4200/AGP/3DNOW!
Resolution/Color:
- 800x600 Window mode
[32 Bit]- Keep psx aspect ratio: off
Textures:
- R8G8B8A8
- Filtering: 2
- Hi-Res textures: 0
- VRam size: 0 MBytes
Framerate:
- FPS limitation: on
- Frame skipping: off
- FPS limit: Auto
Compatibility:
- Offscreen drawing: 2
- Framebuffer texture: 1
- Framebuffer access: 0
- Alpha multipass: on
- Mask bit: on
- Advanced blending: on
Misc:
- Scanlines: off
- Line mode: off
- Unfiltered FB: off
- 15 bit FB: off
- Dithering: off
- Screen smoothing: off
- Screen cushion: off
- Game fixes: off [00000000]
-
- TROLOŻERCA
- Posty: 5248
- Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
- Kontakt:
AD1. Wyłacz - to pewnie przez to masz te problemy(...)
1. SPU IRQ hack włączony
2. Game fixes: off [00000000] (...)
AD2. Nie zawadzi też aktywować sgf i włączyć opcję "use old frame skipping". Zawsze przyda się kilka dodatkowych fps`ów.
BTW; jeśli nie pomoże to spróbuj w Eternalu zwiększyć "Sound Buffer" do 20.
Wina może leżeć także po stronie gry, a dokoładniej porysowanej płyty >> Porysowana płyta = trzeszczący dźwięk + przeskoki w stawkach filmowych.
2BII!2B
-
- TROLOŻERCA
- Posty: 5248
- Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
- Kontakt:
Dziwne, żeby obraz znikał z mdec`ów - coś takiego działo się w plugsach Pete`a ver. 1.69 po wprowadzeniu nowej wersji frameskippa, ale żeby po zmianie ustawień dźwięku, dziwneNic nie dało wręcz przeciwnie obraz znikną podczas wstawek filmowych
... Co prawda nie dołączę się do powyższych pytań jednak spytam o cuś innego - zainstalowałeś niezbędne stery tzn. ASPI i nowe detonatory (bo jesli chcesz coś zdziałać z Pete`s OpenGL na starych/domyślnych sterach to niestety rezultaty będą opłakane)
2BII!2B