Strona 1 z 1

Problem z God of War 2

: 15 stycznia 2010, 13:19
autor: barthezz
Mam dwa pytania odnośnie gry God of War 2 PAL

Mój komputer to E4300@2.8GHz, GIGABYTE RADEON HD 4850 512MB, 4 GB 800MHZ Kingston, Windows Vista x64 SP2.
Konfiguracja PCSX2 0.9.6:
GSDx 1168 (MSVC 15.00 SSSE3): DX10 Harware, Interlacing Blend tff, Ratio 4:3, D3D Internal res 512x512, Texture filtering, Enable output meger blur effect.
Speedhacks EE Sync Hacks x2 cycle rate pozostałe opcje również włączone
1. Czy to normalne że przy takim sprzęcie i takich ustawieniach gra chodzi około 15-20FPS żeby było płynniej czyli około 25FPS musze w CPU config zaznaczyć opcje VU Skip?
2. W misji The Bog of Forgoten po przejściu przywódcy barbarzyńców i udaniu się Ścieszką na pn do misji Temple of Euryale następuje zawieszenie gry podczas wczytywania. Co może być za przyczyna?

Zdjęcie

http://img19.imageshack.us/img19/6138/beztytuurj.jpg

: 16 stycznia 2010, 11:56
autor: winter_mute
Emulator nie jest w pełni kompatybilny z europejską wersją gry - stąd zacięcia i wolna praca. Warto przy okazji jednak zaznaczyć że GoW miało nieciekawe zabezpieczenia i jeśli ciupiesz na piracie to nie licz że zacięcia znikną - na konsoli pirat potrafił się zaciąć nawet w czasie walki (widziałem na własne oczy).

: 24 stycznia 2010, 14:42
autor: barthezz
Czy na oryginale czy na kopi zapasowej w wersji PAL gra się tnie. Znalazłem kopie zapasową w wersji NTSC działa o niebo lepiej. Mam tylko pytanie jak przewinąć filmy za pomocą patcha 2F123FD8.pnach? Z kopiowałem go do folderu z patchami kombinowałem w patch list. Klikam w nim skip MPEG to jest napisane, że nie znalezionego patcha...