Upcoming PCSX2 0.9.8

Nowinki ze świata związane z emulacją systemu Sony PlayStation
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5248
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Upcoming PCSX2 0.9.8

Post autor: winter_mute »

Cały problem z informacjami pochodzącymi z nieoficjalnych źródeł, polega na tym, że pochodzą z nieoficjalnych źródeł :] Co za tym idzie ciężko określić ile procent informacji stanowią potwierdzone stanem rzeczywistym fakty, a ile koloryzowanie autora. Dzięki kilkuletniemu stażowi na scenie, doświadczeniu i podejściu do tematu, mogę Was z czystym sumieniem zapewnić, iż daleko nam po poziomu Pudelka, Faktu, czy innych mniej lub bardziej kolorowych wydawnictw. Nie zmienia to jednak faktu, że niniejsza wiadomość należy traktować jako nieoficjalną, niepotwierdzoną i wyciekłą jako rekompensatę półrocznego poślizgu w temacie PCSX2.
Przechodząc jednak do sedna sprawy, wygląda na to, że moje wczorajsze przypuszczenia są jak najbardziej trafne - w chwili gdy czytacie te słowa, autorzy są w końcowej fazie przygotowań do publikacji nowej wersji emulatora, który względem poprzedniej [patrz nius poniżej] odsłony zawierał będzie kilkaset usprawnień, poprawek i nowych opcji, które z grubsza dotyczyć będą
  • standardowo, zmiany w rekompilatorach EE i jednostek wektorowych
  • kolejnych nowości w temacie obsługi IPU (wstawek filmowych)
  • poprawionej obsługi pamięci
  • sporej dozy zmian w pluginach, z szczególnym naciskiem położonym na
  • SPU2-X (dźwięk), poprawiona obsługa dźwięku wielokanałowego, inicjacji i konfigu
  • GSdx (obraz), automatyczna synchronizacja, lepsza autodetekcja, kilka nowych opcji i masa poprawek do już istniejących
  • obsługi zapisu stanu, co dot. zarówno poprawek dla opcji SaveState, jak i udoskonalenia obsługi memorycardów
  • kilka nowych opcji znajdzie się również w samym GUI, w tym (prawdopodobnie) także opcja kontroli/dostosowywania ustawień jednym ruchem ręki.
To tak, bardzo z grubsza... Powstaje jednak pytanie jak powyższa lista przełoży się na pracę programu. Według mojej teorii - z kolejną edycją możemy spodziewać się nie tylko typowego wzrostu prędkości i kompatybilności emulatora, dzięki wspomnianym powyżej nakładom pracy włożonym w pluginy obsługujące oprawę audiowizualną można liczyć na to, że gry będą brzmiały i wyglądały lepiej niż poprzednio - tytuły odnośnie, których mówi się o widocznej poprawie (głównie za sprawą usunięcia drażliwych błędów graficznych) to między innymi: Front Mission 4, TOCA3, FFX, FFX-2, FFXII, Syfon Filter, AR Tonelico 2, Dead or Alive 2, Resident Evil Dead Aim, Guitar Hero, Justice League Heroes, Ratchet & Clank, PES 2011, Ace Combat 4 & 5, Tenchu, Sly Cooper 2/3, Donald Duck Quack Attack. Mówi się również, że lista gier pracujących lepiej jest znacznie większa, a praca samego emulatora bardziej stabilna. Myślę że to dobry, a z pewnością wystarczający powód by kolejna wersja ukazała się jednocześnie w wersji dla systemów Windows oraz Linux, z numeracją zmienioną na 0.9.8. Kiedy można się tego spodziewać? Niedługo, zaprawdę powiadam Wam niedługo, wciąż mocno obstawiając czerwiec, nie wykluczając przy tym maja :]
2BII!2B
ODPOWIEDZ