Problem z konfiguracja (jestem zielony)

Masz problem z konkretnym tytułem i emulatorem PCSX2? Oto miejsce gdzie powinieneś go opisać.
Ventyliusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: 28 kwietnia 2011, 08:27

Problem z konfiguracja (jestem zielony)

Post autor: Ventyliusz »

Witam serdecznie użytkownikó forum. Otóź udzielam się tutaj nie bez przyczyny.
Problem polega ma moim nie wystarczajacym doświadczeniu związanym z obsługa Emulatora PCSX 2.

Męcze się już od ponad 3 godzin sciągając coraz to inne jego wersje i czytanie na róźnych forach ale ciągle nie mogę rozwiązać mojego skromnego problemu. Każdy pisze ze mu się gra przycina itp a ja nie mam nawet możliwości narzekania na przycinającą się gre poniewaź nie potrafie jej odpalić. Od momentu mojej 1 konfiguracji problem się nie zmienił. Kompa mam wystarczającego na zabawę w emulatorze a sterowniki i directx takze jest aktualny.

Problem wygląda tak
http://www.speedyshare.com/files/281855 ... roblem.JPG

Uprzejmię prosze o każda pomoc w tej sprawie. (chce pograc w DB BT 2 )

Z góry dziekuje !
Awatar użytkownika
Zardon
Administrator
Administrator
Posty: 510
Rejestracja: 13 stycznia 2005, 18:17
Kontakt:

Post autor: Zardon »

Masz źle skonfigurowany plugin od CDVD. Wejdź w Config -> Plugins/BIOS Selector i sprawdź jaki masz tam plugin. Jeżeli cdvdGigaherz, to musisz wybrać Configure i tam wskazać napęd, z którego odpalana ma być gra. Jeżeli natomiast masz Linuz ISO albo CDVDnull, to wystarczy kliknąć System -> Boot CDVD (full) i poszukać obrazu płyty na dysku.
Obrazek
Ventyliusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: 28 kwietnia 2011, 08:27

Post autor: Ventyliusz »

extra, trafiłeś w samo sedno sprawy, kolejny problem pojawia się z konfiguracją kontrolera. Gra sie odpala bez problemu ale nie moge nic zrobic przy wybieraniu jezyka. Proszę Cię jeszcze o pomoc w konfiguracji kontrolera a dokladnie o zkonfigurowanie klawiatury.

Jeszcze raz dziekuję za pomoc.
Awatar użytkownika
Zardon
Administrator
Administrator
Posty: 510