Strona 1 z 1

PS2 wrzucanie obrazów z gry na kompa na pomocą ultraISO

: 26 stycznia 2012, 17:52
autor: olaku12
mam konsole PS2 w systemie PAL posiadam gry z TSC i chciałam przerobić je na PAL. czytałam że można za pomocą np takiego programu PS2VFIX2005 . tam trzeba najpierw wrzucić obraz z gry czy cos takiego w farmacie ISO i przerobic na pal.....zainstalowałam ultraiso
i kiedy wkładam gre ps2 do napędu i wciska w iso cd room (E) nic się nie dzieje ...o co chodzi ja jestem w tych sprawach zielona . czy da sie inaczej wrzucic obraz z gry na kopa i zmienić na pal????? pomocy od tyg próbuje to rozgryżdz

Na mily koniec...

: 26 stycznia 2012, 19:27
autor: Yohokaru
Droga olaku:) Nie rozumiem dlaczego UltraISO, skoro mozesz wykonac obraz Alcoholem 52%, ktory jest latwiejszy w obsludze... Pozatym przerobione PS2 jest w stanie odczytac kopie zapasowe zarowno PAL i NTSC-U. Jezeli nie masz przerobionej konsoli to zmiana regionu nic Ci nie da, bo "czysty sprzet" nie uruchomi zadnej kopii. EDIT: w_m jak mozesz to przenies temat, bo kolezance nam sie cos pomylilo :D

: 18 lutego 2012, 17:19
autor: winter_mute
nie ten dział, przenoszę

: 20 lipca 2013, 07:47
autor: mariasam
czy ktoś wie jak wrzucić spolszczenie do pliku z grą z PSX?
Będę bardzo wdzięczny za pomoc Smile 8-)

: 20 lipca 2013, 10:37
autor: winter_mute
Sposób uniwersalny:
1) robisz sobie katalog C;\MojaGra
2) zrzucasz do niego płytę do pliku ISO za pomocą programów tj. ImgBurn, czy Alcohol 52%
3) do tego samego katalogu przegrywasz plik z tłumaczeniem
4) łączysz jeden z drugim programem PPF-O-MATIC, zapisując wynik jako nowy plik w folderze z pkt (1)
5) spolszczony obraz możesz wypalić z powrotem na płytę, by uruchomić na konsoli (wymaga przeróbki) lub uruchomić bezpośrednio z dysku/pliku na emulatorze za pomocą polecenia Run ISO

Sposób ePSXe
0) w/w program potrafi "w locie" nakładać spolszczenia i łatki innego typu na gry. Tym samym nie wymaga operacji opisanych w paragrafie powyżej. Należy za to.
1) przegrać plik PPF z tłumaczeniem do folderu "patches" emulatora
2) zmienić nazwę pliku na identyfikator gry wstawiając kropkę przed ostatnimi dwoma znakami i podkreślnik w miejsce myślnika, czyli dla przykładu 1 płyta europejskiego FF7 ma oznaczenie SCES-00867, nazwa pliku w jego przypadku powinna wyglądać SCES_008.67
3) uruchamiamiamy emulator i wybieramy z menu opcji "auto load ppf files"
4) no i to wsio, po uruchomieniu gry, czy to z płyty, czy z pliku ISO łątka zostanie załadowana

Uwagi:
a) wszystkie programy z pierwszego akapitu do znalezienia przez google
b) identyfikatory gier o których mowa w drugim paragrafie są nadrukowane na płytę (na ogół w okolicach znaczka playstation) oraz na grzbiecie pudełka.
c) łatki polonizujące są tworzone do konkretnej wersji gry (np. anglojęzyczne, europejskie wydanie FF7 dla konsoli PlayStation) i nie zadziałają z inną (PC, amerykańską, czy nawet niemiecką wersją dla PSX ).

: 19 grudnia 2013, 12:30
autor: chrisjacob
I too have a PS2 console and when I simply plug the NTSC to PAL Converter in my Playstation (PS2) and then plug into my TV's aerial socket, it works great. I do not thing there is any barriers to convert the same. There should be multiple connection option for your TV set.


[mod]No ads allowed. You've been warned[/mod]