PCSX2 SVN 5087

Nowinki ze świata związane z emulacją systemu Sony PlayStation
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5248
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

PCSX2 SVN 5087

Post autor: winter_mute »

Zanim przejdziemy do sedna kilka spraw organizacyjnych. Po pierwsze, widoczna ostatnimi czasy, absencja mojej osoby, a tym samym zwis pracy nad wszystkim w koło, jest spowodowana, hmm no cóż... Mass Effect 2 :] i jako, że gra do krótkich nie należy, w/w stan utrzyma się jeszcze przez jakiś czas - proszę o wyrozumiałość, bo jakby nie spojrzeć i mnie, od czasu do czasu, należy się trochę przyjemności płynącej z grania :] Po drugie, jak widać na załączonym obrazku, wielce znudziły mnie powtarzające się w kółko obrazki widoczne w niusach dot. PCSX2 SVN, rewolucji nie będzie, ale trochę urozmaicimy tą kwestię, sorry że tak późno. To tyle z kwestii organizacyjnych...
Obrazek
... przechodząc do meritum, zapraszam do zapoznania się z najnowszą wersją rozwojową, w której główny nacisk prac został położony na wtyczkę graficzną, a konkretnie na: wielowątkowy tryb programowy (czyli wykorzystanie wielu jajek do generowania grafiki bez wsparcia dobrodziejstw nowoczesnych kart graficznych), rozwiązanie problemów zapchanych buforów (które z kolei powodują największe zwolnienia emulacji, widoczne choćby po przełączeniu wtyczki z trybu DX10 na DX9) oraz naprawę błędów (rozwalone pomijanie klatek, MTVU, EE i spadek kompatybilności programu) jakie pojawiły się podczas wprowadzania dwóch wspomnianych wcześniej zmian. Wszystkie poprawki dość istotne, więc z niecierpliwością czekam na Wasz raport dot. nowej wersji, a w międzyczasie standardowo odsyłam na stronę domową projektu oraz do automatycznego repozytorium wersji rozwojowych.
2BII!2B
ODPOWIEDZ