JPCPS SVN r2457

winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5248
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

JPCPS SVN r2457

Post autor: winter_mute »

Ostatnim razem, poruszając temat emulacji przenośnego PlayStation, informowałem Was o postępach w pracach nad nową wersją PCSP 1.0.0, która z założenia stać ma się godnym rywalem dla wiodącego prym na scenie JPCPS. Dziś, dla zachowania równowagi we wszechświecie, pokoju na niebieskiej planecie i ku zaspokojeniu głodu informacji, jaki niewątpliwie dręczy niejednego miłośnika emulacji, słów kilka na temat w/w przodownika, monopolisty, lub mówiąc wprost i najprościej, aplikacji umożliwiającej względnie komfortowe uruchamianie na blaszaku, gier z PlayStation Portable - JPCPS...
Obrazek
... która w najnowszej r2457 wersji rozwojowej doczekała się następującej listy zmian:
  • znacznie usprawniono generowanie obrazu w trybie programowym
  • poprawiono generowanie dźwięku,
  • usprawniono obsługę czcionek,
  • dodano opcję "Disable optimized VertexInfo reading" do konfiguracji wideo,
  • zaimplementowano opcje sceNetAdhocMatching oraz sceNetAdhocDiscover
  • usprawniono emulację pamięci,
  • wyczyszczono i zoptymalizowano kod programu,
  • poprawiono wyświetlanie wstawek filmowych,
  • usprawniono operacje odczytu danych oraz zapisu stanu gry
Na pierwszy rzut oka wygląda to jałowo i mało interesująco, przekłada się jednak na dużo ciekawszą praktykę, pozwalającą uruchomić na względnie nowym komputerze gry takie jak: Crisis Core Final Fantasy 7 (screen z niusa), Dissidia 012 Duodecim Final Fantasy, Wildarms XF, Tekken 6, The 3rd Birthday, czy God of War: Ghost of Sparta. Brzmi zachęcająco nie sądzicie? Zatem odsyłam Was na stronę domową emulatora oraz do automatycznego repozytorium projektu po najnowszą wersję rozwojową.
2BII!2B
ODPOWIEDZ